Wat een leuk speelgoedjequote:
Ze zal dan wel voor een lang weekend komen, pfff, gelukkig.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:13 schreef pasjesjen het volgende:
net bij rtl boulevard natasia blijft niet lang want ze gaat volgende week beginnen met opnames voor een disco show??? en die miljonair van dr komt uit hongarije
repetities voor een discoshow, ze gaat dus optreden in discotheken, dat wil toch niemand zien ...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:13 schreef pasjesjen het volgende:
net bij rtl boulevard natasia blijft niet lang want ze gaat volgende week beginnen met opnames voor een disco show??? en die miljonair van dr komt uit hongarije
En ze gaat met die halve gare aan de Italiaanse Rivieira wonen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:13 schreef pasjesjen het volgende:
Tja, knip en plak... Voor het gemak even de streams vergeten.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
RTL Boulevard.
Vriend van Natasja woont in Hongarije, bijna nooit in Nederland. Ze willen gaan wonen aan de Italiaanse Riviera.
Binnenkort komt Natasja met een disco act.
6-2 was een knap knip en plak gebeuren.
![]()
en laat ze haar kinderen hier achter?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ze gaat met die halve gare aan de Italiaanse Rivieira wonen.
Je kunt over die 6-2 veel vertellen, maar de streams zijn echt geen knip-en-plak werk. Iedereen heeft de onbewerkte beelden gezien. Die moesten zelfs van youtube verwijderd worden omdat het te erg was !quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
RTL Boulevard.
Vriend van Natasja woont in Hongarije, bijna nooit in Nederland. Ze willen gaan wonen aan de Italiaanse Riviera.
![]()
Ben ook al aan het spitten..kan nog niks vinden..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand die weet wat de achternaam van Rogier is? Ga ik ook even googlen, net zoals Amanda
Die zullen toch wel mee mogen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
en laat ze haar kinderen hier achter?
gossie....knippen en plakken ze in de streams???quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
RTL Boulevard.
![]()
Wij trappen ook overal in, ik vind het knap werk!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef riri het volgende:
[..]
gossie....knippen en plakken ze in de streams???
Dat wisten we nog niet....
I know dear, maar daar denkt die heks natuurlijk niet over na, stom wijf.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt over die 6-2 veel vertellen, maar de streams zijn echt geen knip-en-plak werk. Iedereen heeft de onbewerkte beelden gezien. Die moesten zelfs van youtube verwijderd worden omdat het te erg was !
http://www.youtube.com/watch?v=hZVq16KHLxs&mode=related&search=quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt over die 6-2 veel vertellen, maar de streams zijn echt geen knip-en-plak werk. Iedereen heeft de onbewerkte beelden gezien. Die moesten zelfs van youtube verwijderd worden omdat het te erg was !
Ze lieten redelijk ongeknipte beelden zien , wel in korte stukjes maar haar daden waren duidelijk te zien. Zo ook had ze het over haar Jaap trap dat ie maar 1 keer te zien is geweest en dat ze wel 5 keer had getrapt! Heb ik ook gezien idd . Maar wel stom om toe te geven dat ze 5 keer getrapt heeft :-)quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds diezelfde miljonair die ze via haar jurist ontmoet had...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef avonne het volgende:
Huh... dus die Hongaar is al weer een nieuwe?
(of ze verzint elke week een nieuwe)
Waarschijnlijk iemand die niet echt in Nederland meer mag durft te komen vanwege zn achtergrond. Zullen we de Holleeder tapes maar weer eens doorspitten?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds diezelfde miljonair die ze via haar jurist ontmoet had...
Er is ook niet gezegd dat het een Hongaar is, alleen dat hij in Hongarije woont, dan zal het dus wel geen hele rijke miljonair zijn, als hij zich het NL belastingklimaat al niet kan permitteren
ze hebben besteld besteld voer krijgt nooit de fontein in beeldquote:
Het verbaasde mij al dat ze het nu wel weer uitgezonden hebben, Jensen zei immers pas dat hij het niet mocht uitzenden.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn naam is Tjeerd Rosbach, doe er wat mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die niet echt in Nederland meer mag durft te komen vanwege zn achtergrond. Zullen we de Holleeder tapes maar weer eens doorspitten?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef SIRA het volgende:
nieuwe butler (gay), leuk voor Dennis
Niet nodig, het is een of andere Tjeerd, enne FYI: Milton kwam ook niet in de Endstra-tapes voorquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die niet echt in Nederland meer mag durft te komen vanwege zn achtergrond. Zullen we de Holleeder tapes maar weer eens doorspitten?
Ik vond Eric stoerderquote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef pasjesjen het volgende:
nieuwe butler
eric typje![]()
80% homo zegt ie zelf
Ik dacht meer aan 200%.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef pasjesjen het volgende:
nieuwe butler
eric typje![]()
80% homo zegt ie zelf
Yep en daarom neemt Jaap hem mee naar de 5quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef SIRA het volgende:
en Huub en Lieke fan
ja idd maar het was meer een verkapt hij is homoquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
80% homo zegt ie....
doet TinyPic het niet ??quote:Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef Dreamboy het volgende:
knip
Jij niet dan???quote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Nomrc2 het volgende:
vind dennix het al eng ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk zijn streams best leuk om te kijken! doe het trouwens niet vaak, maar ik moet je zeggen: ik was vrij tegen huub (bepaalde aspecten van m) en lieke, maar ik denk dat ik Lieke nu eigenlijk de fijnste persoon vind in het huis... huub ben ik nog niet helemaal van overtuigd, maar ik begin me dood te ergeren aan dennix en jaap (wat eigenlijk sowieso niet mijn favourites zijn geweest, maar goed). Van Brain en amanda weet ik niet wat ik moet vinden. ze hebben hun goede momenten maar ook hun foute en achterbakse... en nadia? ik begin haar op een of andere manier toch steeds meer te waarderen. Sinds ze met lieke zo kletst vind ik haar een stuk aangenamer.
Ik kan me ook niet voorstel dat dit zijn echte stem is, gatver het ligt er wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Shayndel het volgende:
hmm, het lijkt wel ofdat die gaybutler fake dat stemmetje opzet. Te overdreven.
volgens mij 180 procent!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Rwicarwdooo = 80% homoseksueel
Net als al die andere mensen die de villa binnenstappen...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wicawdo kent DGK dus voor géén meter....![]()
Kijkt dus ook geen streams en is inmiddels dikke maatjes met Jaap. Waar kijk ik naar?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
en de andere 20% waarschijnlijk transsexueel?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Rwicarwdooo = 80% homoseksueel
let op: ben dus niet een rasechte streamer haha, zo nu en dan als ik zin heb pleur ik ze an! maar goed, you can see, opinions can changequote:Op woensdag 26 september 2007 19:35 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
welkom!
Hou ons updated over je mening over de bewoners
Ach.... Wie wel ? In mijn naaste omgeving ken ik ze niet, hoor.....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Net als al die andere mensen die de villa binnenstappen...![]()
Ik wil hem wel neerschieten.........nu alquote:Op woensdag 26 september 2007 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
Wicawdo: "Lobbyen.... wat zijn dat voor rare woorden ? "
Zij is dwoor-bwitch verkleed als vrouw op evenementenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Ik gelukkig ook niet, ik ben de enige die gestoord genoeg is om te kijken... gelukkig heb ik hier de mogelijkheid tot een stukje verwerking met lotgenotenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach.... Wie wel ? In mijn naaste omgeving ken ik ze niet, hoor.....![]()
Zei ik net al...ik ruik ze van verre....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ricardo is "doorbitch" verkleed als vrouw.....
Echt naturel : Homo-Jaap. Zn handjes doen het echt automatisch na al die gebaartjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe Jaap, misschien de echte Jaap , HomoJaap.![]()
waarom denk je dat hij aan elke homo in tha huis vraagt of nix bi isquote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe Jaap, misschien de echte Jaap , HomoJaap.![]()
Oeh.... dat is een mooie sig !quote:Op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, ik ben de enige die gestoord genoeg is om te kijken... gelukkig heb ik hier de mogelijkheid tot een stukje verwerking met lotgenoten
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh.... dat is een mooie sig !![]()
iddquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG dit is echt te nep
Iemand die beslist of je een club binnen mag.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Clank het volgende:
Ricardo is 'door bitch'(??)
Had je anders verwacht?????? Heerlijk kijkertjes bedriegen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Borga het volgende:
De ''kopstoot '' is niet te zien op de tv
Waarom verbaast me dat nu niet, FEBO fuckers.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:46 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds tijden weer eens naar de tvuitzending, en wat zie ik?
Die scene waar Brian Huub een kopstoot geeft beneden in de slaapkamer.
Vakkundig is de kopstoot er uit geknipt, en je ziet alleen maar een boze Huub
niet vergeten het subtiele "toch?" erachter aanquote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Dennis hapt meteen op de vraag wie de mooiste biseksueel van de kooi is. Er is er maar een zegt ie.
En dat is dan grappigquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub stuurt Ricardo naar het kantoor om een kandelaar op te halen die er niet is...
de butlerquote:Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef chufi het volgende:
De kandelaar is verdwenen!! Wie is/wordt de moordenaar ?
Brian neemt zijn nummer op in de studio.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub stuurt Ricardo naar het kantoor om een kandelaar op te halen die er niet is...
Waar is Brian eigenlijk
Zelfs zonder fotosjoppen is hij lelijk.quote:
Huub in de chillquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu het slachtoffer nog en lokatie?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs zonder fotosjoppen is hij lelijk.![]()
Niets over zn straf ?? Nee de Messias krijgt nooit straf en deelt ook nooit straffen uit of slaat mensen of denigreerd vrouwen of laat mensen uitspreken Nee de Messias gaat voor een gouden rap-nummer !!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Een glansrol voor Brian in de TV uitzending, het troosten van Amanda na het telefoontje met haar zusjes.![]()
Walgelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets over zn straf ?? Nee de Messias krijgt nooit straf en deelt ook nooit straffen uit of slaat mensen of denigreerd vrouwen of laat mensen uitspreken Nee de Messias gaat voor een gouden rap-nummer !!
Travestieten en homo's. Veel verder komen ze niet met verzinnen...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een ontzettend sneue streams. Weet de FEBO echt niks anders te verzinnen dan een stomme nicht dat hok in te gooien?![]()
Ik snap het wel...het einde van het programma nadert en niets is spannender dan een nek-aan-nek race met de 2 finalisten Huub en Brian...zo willen ze Brian dus wat populairder maken...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
En ik snap nog steeds niet waarom al die moeiteZet Brian erin als de slechterik en Huub als de goeierik. Veel gemakkelijker en aan het stemgedrag te zien, zien de meeste dat toch al zo...
Maar waarom dat uitgerekend Brian ? Doelgroep ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap het wel...het einde van het programma nadert en niets is spannender dan een nek-aan-nek race met de 2 finalisten Huub en Brian...zo willen ze Brian dus wat populairder maken...
logisch verhaal toch?
Brian en Huub hebben het meeste strijd met elkaar gehad, de rest is een hele zwakke partij voor Huub..daarom dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar waarom dat uitgerekend Brian ? Doelgroep ?
3 maanden waarschijnlijk en dan is het helaas niet meer commercieel atractiefquote:Op woensdag 26 september 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Vers 1 en 2 staan er goed op, in vers 3 zat Brian helemaal in de flow, een toprap dus.
Eigenlijk kan het binnen 1 dag uitgebracht worden maar het heeft nog wat bewerking nodig.![]()
denk dat een paar mensen heeeeel moelijk hun ongelijk kunnen yoegevenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
ze waren de telefoontjes van nettie zat!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Stuur hem lekker op wereldtournee samen met Natasia haar discoact...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Ali B met zijn aanhang.
[afbeelding]
en mvr flens ziet brian nog steeds al de nieuwe chris zegersquote:Op woensdag 26 september 2007 20:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze waren de telefoontjes van nettie zat!
Allen als avond butler voor de woensdag, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Py het volgende:
Is de butler alleen homo of blijft hij ook als logé?
Welke foto bedoel je, van voor de Kooi?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef droomkoningin het volgende:
heeft iemand nog die foto waar eric op staat met 2 jongens op straat?.... ik krijg net een ingeving dat dit wel eens 1 van die 2 jongens kon zijn
te beginnen in buiten mongoliequote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stuur hem lekker op wereldtournee samen met Natasia haar discoact...
voor de rest van hun leven....![]()
1 para en een ape-kop , wordt een top-tourneequote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stuur hem lekker op wereldtournee samen met Natasia haar discoact...
voor de rest van hun leven....![]()
Ik merk nu al hoe bijvoorbeeld Huub reageert op hem. Als er straks gastlogées komen en dat zijn lekker uitgesproken types dan kan het nog leuk worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Allen als avond butler voor de woensdag, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry ff off topic vraag. Heeft Brian wel n boete gekregen voor die kopstoot?
Of zijn alleen de contactpunten teruggegeven aan h/l/a
Brian kreeg de bekende boete's van 1000 euro van de borg en 100.000 euro van de jackpot.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry ff off topic vraag. Heeft Brian wel n boete gekregen voor die kopstoot?
Of zijn alleen de contactpunten teruggegeven aan h/l/a
Dank jequote:Op woensdag 26 september 2007 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian kreeg de bekende boete's van 1000 euro van de borg en 100.000 euro van de jackpot.
Ja terwijl er zo een leuk gesprek gaande isquote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje wat is Brian toch saai
Grapjas!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef Py het volgende:
Ricardo spreekt 7 talen, waaronder lichaamstaal en bullshit
Met verschrikte blikken en het vermijden van zijn hoge stemmetje.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef ruby het volgende:
Zo dan, die nieuwe butler klinkt iets meer gay dan Eric.
Hoe ontving Dennis het nieuwe personeelslid?
Ben benieuwd. Grote bek wil ook NIX zeggen, dat hebben we nu wel gezien.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef Lady-night het volgende:
http://rachellgaatdekooiin.hyves.nl/
toch een gastspelerquote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef Lady-night het volgende:
http://rachellgaatdekooiin.hyves.nl/
Ghehe, lekker geforceerd doen dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met verschrikte blikken en het vermijden van zijn hoge stemmetje.![]()
Kijk nog even mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.
Vind het een relaxte gast. Wat ie in zijn kont stopt moet ie zelf weten. Maar zeer sociaal ondanks alle steken onder water.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
wat een geweldige butler zit me hier te bescheuren![]()
![]()
benen laten laseren, kont op laten spuiten en dan dat toontje ......
gnavond
Je bedoelt van die white-party? daar waar Huub zo tekeer ging met een Twentse boerin?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef droomkoningin het volgende:
heeft iemand nog die foto waar eric op staat met 2 jongens op straat?.... ik krijg net een ingeving dat dit wel eens 1 van die 2 jongens kon zijn
ik ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben een beetje wereldvreemd, nog nooit gehoord van een doorbitch maar dit is er 1 dus.
[afbeelding]
Als we maar niet van die verkleedpartijen gaan krijgen, die hebben we nu wel gezien...quote:
Zou ook een kennis van Palma kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Is richard een vriendje van Eric?
OMG, het zal toch niet.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
wat een geweldige butler zit me hier te bescheuren![]()
![]()
benen laten laseren, kont op laten spuiten en dan dat toontje ......
gnavond
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[..]
Vind het een relaxte gast. Wat ie in zijn kont stopt moet ie zelf weten.
Dat duurt nog even. Komt met paard en wagen? Misschien morgen ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar heeft brian al hooizakpost gekregen?
Er gaat een wereld voor me openquote:
100%quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Komt met paard en wagen? Misschien morgen ?
Een beetje normaal mens gaat daar ook iet bij zittenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
Jaap wil er weer niet bij zitten?
Gelpads of gewoon gel uit een potje?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef Py het volgende:
Dat zit wel altijd zacht denk ik, gel in je billetjes.
Bluffertje is het. Hoop nu echt dat Ricardo blijft. Kijken wat ie ervan waarmaakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:39 schreef ruby het volgende:
Huub gaat weer dreigen dat Ricardo het zwaar gaat krijgen als hij in de villa blijft.
Toch is ie net aangeschoven ! Niemand normaal? Oh nee Liekje doet de vaat maar weer .quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Een beetje normaal mens gaat daar ook iet bij zitten
Huub moet dat niet doen.Hij kan beter aardig doen tegen gastspelers en zijn medebewoners pakken.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:39 schreef ruby het volgende:
Huub gaat weer dreigen dat Ricardo het zwaar gaat krijgen als hij in de villa blijft.
''Toch is ie net aangeschoven ! '' Nadat de HOMO is opgestaptquote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch is ie net aangeschoven ! Niemand normaal? Oh nee Liekje doet de vaat maar weer .
Ingespoten. In beide billetjes een beetje om ze slapper te maken volgens eigen zeggen (huhuh). Want hij had 9 jaar gefietst en daar waren zijn billetjes zo hard van geworden dat er absoluut een beetje gel in moest.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelpads of gewoon gel uit een potje?
Ja hoor, het is al onderweg.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Komt met paard en wagen? Misschien morgen ?
Doet Huub altijd.Heeft hij heel niet nodig om zo te doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef pasjesjen het volgende:
Wel dom van huub om te zeggen als ricardo blijft dan krijg je het moeilijk.
als die blijft heeft hij hem regelrecht in de armen van de 5 gedreven nu
ik snap niet dat Huub er niet de voordelen van kan zien, in het groepje van 5 valt nog veel te doen voor de gastspelers.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet dat niet doen.Hij kan beter aardig doen tegen gastspelers en zijn medebewoners pakken.
Oh dat kan nog even durenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, het is al onderweg.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ah, op zo'n manier. Gut, dat is ook een optie inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ingespoten. In beide billetjes een beetje om ze slapper te maken volgens eigen zeggen (huhuh). Want hij had 9 jaar gefietst en daar waren zijn billetjes zo hard van geworden dat er absoluut een beetje gel in moest.
En wie staat daar rechts aan de kant van de weg te liften ?? Oh nee toch ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brian kijk alsof ie een enorme drol aan het doponeren is en Dennis staat erotisch te grommen naar Ricardo.quote:
Lijkt Natasia wel!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En wie staat daar rechts aan de kant van de weg te liften ?? Oh nee toch ?
Oh wat het Jaap die dat zei?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik heb zo iets van .... We hebben Eric al gehad, waarom nu dit ?"
Huub : "Ja, en we hebben Dennix ook nog"
Dit vind ik leuke infoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Lady-night het volgende:
Bron: Nowlive:
Brian was zojuist live te horen op Radio 538 waarin hij een stukje liet horen van zijn rap. Hij geeft aan zich zelf sterk te voelen en er niet mee bezig te zijn hoe lang DGK nog gaat duren. Hij vind dat hij erg veranderd is en ook positiever is gaan denken over dingen. Op de vraag of hij blij is dat Natasia opgerot is (woorden van 538 DJ), zei hij wel opgelucht te zijn dat zij weg is. Als Brian heeft opgehangen moeten de Dj’s van 538 enorm lachen omdat volgens hun Brian niet weet dat Natasia de kooi weer in gaat komen. Brian is als enige nog achtergebleven in de studio, de 3 dames zijn weer terug in de kooi, zij hebben het stukje mogen zingen van "Brian wat je doet doe je goed".
Ja, dit was de opmerking van Japio en de reactie van Huub. Dennix zit tegenover beiden en keek zuur bij de reactie van Huub.quote:
Durf een cap te plaatsen en ik zoek je op in Mokum.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef mspoez het volgende:
op nr 7:
http://home.scarlet.be/~po478151/pagina04.htm
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Durf een cap te plaatsen en ik zoek je op in Mokum.![]()
Ik lees toch echt blaasincontinentie.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Prikkelbaar darm syndroom?
dat verbaast mij niets met al die darmtouristen![]()
ik lees alletwee.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees toch echt blaasincontinentie.![]()
dan lees je niet goed....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat kan natuurlijk een afleiding zijn van haar ware problematiek..?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen hol en ook geen reetquote:
Ik zit eigenlijk streams te luisteren, en ondertussen speel in patiencequote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit was de opmerking van Japio en de reactie van Huub. Dennix zit tegenover beiden en keek zuur bij de reactie van Huub.
ik ben blij voor hem.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
Ricardo heeft geen anus bleeching gedaan. Hij heeft een hele mooie "punani" van zichzelf.
Dit meen je niet..die gast is nog erger dan Eric...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
Ricardo heeft geen anus bleeching gedaan. Hij heeft een hele mooie "punani" van zichzelf.
Op dit soort info zit ik echt te wachten, wat een ellende.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |