Ik wil hem wel neerschieten.........nu alquote:Op woensdag 26 september 2007 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
Wicawdo: "Lobbyen.... wat zijn dat voor rare woorden ? "
Zij is dwoor-bwitch verkleed als vrouw op evenementenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wicawdo kent DGK dus voor géén meter....![]()
Ik gelukkig ook niet, ik ben de enige die gestoord genoeg is om te kijken... gelukkig heb ik hier de mogelijkheid tot een stukje verwerking met lotgenotenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach.... Wie wel ? In mijn naaste omgeving ken ik ze niet, hoor.....![]()
Zei ik net al...ik ruik ze van verre....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ricardo is "doorbitch" verkleed als vrouw.....
Echt naturel : Homo-Jaap. Zn handjes doen het echt automatisch na al die gebaartjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe Jaap, misschien de echte Jaap , HomoJaap.![]()
waarom denk je dat hij aan elke homo in tha huis vraagt of nix bi isquote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe Jaap, misschien de echte Jaap , HomoJaap.![]()
Oeh.... dat is een mooie sig !quote:Op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, ik ben de enige die gestoord genoeg is om te kijken... gelukkig heb ik hier de mogelijkheid tot een stukje verwerking met lotgenoten
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh.... dat is een mooie sig !![]()
iddquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG dit is echt te nep
Iemand die beslist of je een club binnen mag.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Clank het volgende:
Ricardo is 'door bitch'(??)
Had je anders verwacht?????? Heerlijk kijkertjes bedriegen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Borga het volgende:
De ''kopstoot '' is niet te zien op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |