Ik wil hem wel neerschieten.........nu alquote:Op woensdag 26 september 2007 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
Wicawdo: "Lobbyen.... wat zijn dat voor rare woorden ? "
Zij is dwoor-bwitch verkleed als vrouw op evenementenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
Wicawdo kent DGK dus voor géén meter....![]()
Ik gelukkig ook niet, ik ben de enige die gestoord genoeg is om te kijken... gelukkig heb ik hier de mogelijkheid tot een stukje verwerking met lotgenotenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach.... Wie wel ? In mijn naaste omgeving ken ik ze niet, hoor.....![]()
Zei ik net al...ik ruik ze van verre....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ricardo is "doorbitch" verkleed als vrouw.....
Echt naturel : Homo-Jaap. Zn handjes doen het echt automatisch na al die gebaartjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe Jaap, misschien de echte Jaap , HomoJaap.![]()
waarom denk je dat hij aan elke homo in tha huis vraagt of nix bi isquote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe Jaap, misschien de echte Jaap , HomoJaap.![]()
Oeh.... dat is een mooie sig !quote:Op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, ik ben de enige die gestoord genoeg is om te kijken... gelukkig heb ik hier de mogelijkheid tot een stukje verwerking met lotgenoten
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh.... dat is een mooie sig !![]()
iddquote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG dit is echt te nep
Iemand die beslist of je een club binnen mag.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Clank het volgende:
Ricardo is 'door bitch'(??)
Had je anders verwacht?????? Heerlijk kijkertjes bedriegen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Borga het volgende:
De ''kopstoot '' is niet te zien op de tv
Waarom verbaast me dat nu niet, FEBO fuckers.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:46 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds tijden weer eens naar de tvuitzending, en wat zie ik?
Die scene waar Brian Huub een kopstoot geeft beneden in de slaapkamer.
Vakkundig is de kopstoot er uit geknipt, en je ziet alleen maar een boze Huub
niet vergeten het subtiele "toch?" erachter aanquote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Dennis hapt meteen op de vraag wie de mooiste biseksueel van de kooi is. Er is er maar een zegt ie.
En dat is dan grappigquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub stuurt Ricardo naar het kantoor om een kandelaar op te halen die er niet is...
de butlerquote:Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef chufi het volgende:
De kandelaar is verdwenen!! Wie is/wordt de moordenaar ?
Brian neemt zijn nummer op in de studio.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub stuurt Ricardo naar het kantoor om een kandelaar op te halen die er niet is...
Waar is Brian eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |