Grapjas!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef Py het volgende:
Ricardo spreekt 7 talen, waaronder lichaamstaal en bullshit
Met verschrikte blikken en het vermijden van zijn hoge stemmetje.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef ruby het volgende:
Zo dan, die nieuwe butler klinkt iets meer gay dan Eric.
Hoe ontving Dennis het nieuwe personeelslid?
Ben benieuwd. Grote bek wil ook NIX zeggen, dat hebben we nu wel gezien.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef Lady-night het volgende:
http://rachellgaatdekooiin.hyves.nl/
toch een gastspelerquote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef Lady-night het volgende:
http://rachellgaatdekooiin.hyves.nl/
Ghehe, lekker geforceerd doen dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met verschrikte blikken en het vermijden van zijn hoge stemmetje.![]()
Kijk nog even mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.
Vind het een relaxte gast. Wat ie in zijn kont stopt moet ie zelf weten. Maar zeer sociaal ondanks alle steken onder water.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
wat een geweldige butler zit me hier te bescheuren![]()
![]()
benen laten laseren, kont op laten spuiten en dan dat toontje ......
gnavond
Je bedoelt van die white-party? daar waar Huub zo tekeer ging met een Twentse boerin?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef droomkoningin het volgende:
heeft iemand nog die foto waar eric op staat met 2 jongens op straat?.... ik krijg net een ingeving dat dit wel eens 1 van die 2 jongens kon zijn
ik ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben een beetje wereldvreemd, nog nooit gehoord van een doorbitch maar dit is er 1 dus.
[afbeelding]
Als we maar niet van die verkleedpartijen gaan krijgen, die hebben we nu wel gezien...quote:
Zou ook een kennis van Palma kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Is richard een vriendje van Eric?
OMG, het zal toch niet.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
wat een geweldige butler zit me hier te bescheuren![]()
![]()
benen laten laseren, kont op laten spuiten en dan dat toontje ......
gnavond
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[..]
Vind het een relaxte gast. Wat ie in zijn kont stopt moet ie zelf weten.
Dat duurt nog even. Komt met paard en wagen? Misschien morgen ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar heeft brian al hooizakpost gekregen?
Er gaat een wereld voor me openquote:
100%quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Komt met paard en wagen? Misschien morgen ?
Een beetje normaal mens gaat daar ook iet bij zittenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
Jaap wil er weer niet bij zitten?
Gelpads of gewoon gel uit een potje?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef Py het volgende:
Dat zit wel altijd zacht denk ik, gel in je billetjes.
Bluffertje is het. Hoop nu echt dat Ricardo blijft. Kijken wat ie ervan waarmaakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:39 schreef ruby het volgende:
Huub gaat weer dreigen dat Ricardo het zwaar gaat krijgen als hij in de villa blijft.
Toch is ie net aangeschoven ! Niemand normaal? Oh nee Liekje doet de vaat maar weer .quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Een beetje normaal mens gaat daar ook iet bij zitten
Huub moet dat niet doen.Hij kan beter aardig doen tegen gastspelers en zijn medebewoners pakken.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:39 schreef ruby het volgende:
Huub gaat weer dreigen dat Ricardo het zwaar gaat krijgen als hij in de villa blijft.
''Toch is ie net aangeschoven ! '' Nadat de HOMO is opgestaptquote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch is ie net aangeschoven ! Niemand normaal? Oh nee Liekje doet de vaat maar weer .
Ingespoten. In beide billetjes een beetje om ze slapper te maken volgens eigen zeggen (huhuh). Want hij had 9 jaar gefietst en daar waren zijn billetjes zo hard van geworden dat er absoluut een beetje gel in moest.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelpads of gewoon gel uit een potje?
Ja hoor, het is al onderweg.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. Komt met paard en wagen? Misschien morgen ?
Doet Huub altijd.Heeft hij heel niet nodig om zo te doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef pasjesjen het volgende:
Wel dom van huub om te zeggen als ricardo blijft dan krijg je het moeilijk.
als die blijft heeft hij hem regelrecht in de armen van de 5 gedreven nu
ik snap niet dat Huub er niet de voordelen van kan zien, in het groepje van 5 valt nog veel te doen voor de gastspelers.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet dat niet doen.Hij kan beter aardig doen tegen gastspelers en zijn medebewoners pakken.
Oh dat kan nog even durenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, het is al onderweg.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, het is al onderweg.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |