Grapjas!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef Py het volgende:
Ricardo spreekt 7 talen, waaronder lichaamstaal en bullshit
Met verschrikte blikken en het vermijden van zijn hoge stemmetje.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef ruby het volgende:
Zo dan, die nieuwe butler klinkt iets meer gay dan Eric.
Hoe ontving Dennis het nieuwe personeelslid?
Ben benieuwd. Grote bek wil ook NIX zeggen, dat hebben we nu wel gezien.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef Lady-night het volgende:
http://rachellgaatdekooiin.hyves.nl/
toch een gastspelerquote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef Lady-night het volgende:
http://rachellgaatdekooiin.hyves.nl/
Ghehe, lekker geforceerd doen dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met verschrikte blikken en het vermijden van zijn hoge stemmetje.![]()
Kijk nog even mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Py het volgende:
[..]
Brian heeft 1000 euro boete gehad. Eigenlijk onterecht want Brian liep met zijn hoofd voorover richting waar Huub niet stond. Huub liep vervolgens zelf in Brians baan.
Vind het een relaxte gast. Wat ie in zijn kont stopt moet ie zelf weten. Maar zeer sociaal ondanks alle steken onder water.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
wat een geweldige butler zit me hier te bescheuren![]()
![]()
benen laten laseren, kont op laten spuiten en dan dat toontje ......
gnavond
Je bedoelt van die white-party? daar waar Huub zo tekeer ging met een Twentse boerin?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef droomkoningin het volgende:
heeft iemand nog die foto waar eric op staat met 2 jongens op straat?.... ik krijg net een ingeving dat dit wel eens 1 van die 2 jongens kon zijn
ik ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben een beetje wereldvreemd, nog nooit gehoord van een doorbitch maar dit is er 1 dus.
[afbeelding]
Als we maar niet van die verkleedpartijen gaan krijgen, die hebben we nu wel gezien...quote:
Zou ook een kennis van Palma kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Is richard een vriendje van Eric?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |