Zelfs zonder fotosjoppen is hij lelijk.quote:
Huub in de chillquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu het slachtoffer nog en lokatie?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs zonder fotosjoppen is hij lelijk.![]()
Niets over zn straf ?? Nee de Messias krijgt nooit straf en deelt ook nooit straffen uit of slaat mensen of denigreerd vrouwen of laat mensen uitspreken Nee de Messias gaat voor een gouden rap-nummer !!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Een glansrol voor Brian in de TV uitzending, het troosten van Amanda na het telefoontje met haar zusjes.![]()
Walgelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets over zn straf ?? Nee de Messias krijgt nooit straf en deelt ook nooit straffen uit of slaat mensen of denigreerd vrouwen of laat mensen uitspreken Nee de Messias gaat voor een gouden rap-nummer !!
Travestieten en homo's. Veel verder komen ze niet met verzinnen...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een ontzettend sneue streams. Weet de FEBO echt niks anders te verzinnen dan een stomme nicht dat hok in te gooien?![]()
Ik snap het wel...het einde van het programma nadert en niets is spannender dan een nek-aan-nek race met de 2 finalisten Huub en Brian...zo willen ze Brian dus wat populairder maken...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
En ik snap nog steeds niet waarom al die moeiteZet Brian erin als de slechterik en Huub als de goeierik. Veel gemakkelijker en aan het stemgedrag te zien, zien de meeste dat toch al zo...
Maar waarom dat uitgerekend Brian ? Doelgroep ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap het wel...het einde van het programma nadert en niets is spannender dan een nek-aan-nek race met de 2 finalisten Huub en Brian...zo willen ze Brian dus wat populairder maken...
logisch verhaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |