Ah, op zo'n manier. Gut, dat is ook een optie inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Ingespoten. In beide billetjes een beetje om ze slapper te maken volgens eigen zeggen (huhuh). Want hij had 9 jaar gefietst en daar waren zijn billetjes zo hard van geworden dat er absoluut een beetje gel in moest.
En wie staat daar rechts aan de kant van de weg te liften ?? Oh nee toch ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, het is al onderweg.
[afbeelding]
Brian kijk alsof ie een enorme drol aan het doponeren is en Dennis staat erotisch te grommen naar Ricardo.quote:
Lijkt Natasia wel!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En wie staat daar rechts aan de kant van de weg te liften ?? Oh nee toch ?
Oh wat het Jaap die dat zei?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik heb zo iets van .... We hebben Eric al gehad, waarom nu dit ?"
Huub : "Ja, en we hebben Dennix ook nog"
Dit vind ik leuke infoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Lady-night het volgende:
Bron: Nowlive:
Brian was zojuist live te horen op Radio 538 waarin hij een stukje liet horen van zijn rap. Hij geeft aan zich zelf sterk te voelen en er niet mee bezig te zijn hoe lang DGK nog gaat duren. Hij vind dat hij erg veranderd is en ook positiever is gaan denken over dingen. Op de vraag of hij blij is dat Natasia opgerot is (woorden van 538 DJ), zei hij wel opgelucht te zijn dat zij weg is. Als Brian heeft opgehangen moeten de Dj’s van 538 enorm lachen omdat volgens hun Brian niet weet dat Natasia de kooi weer in gaat komen. Brian is als enige nog achtergebleven in de studio, de 3 dames zijn weer terug in de kooi, zij hebben het stukje mogen zingen van "Brian wat je doet doe je goed".
Ja, dit was de opmerking van Japio en de reactie van Huub. Dennix zit tegenover beiden en keek zuur bij de reactie van Huub.quote:
Durf een cap te plaatsen en ik zoek je op in Mokum.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef mspoez het volgende:
op nr 7:
http://home.scarlet.be/~po478151/pagina04.htm
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Durf een cap te plaatsen en ik zoek je op in Mokum.![]()
Ik lees toch echt blaasincontinentie.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Prikkelbaar darm syndroom?
dat verbaast mij niets met al die darmtouristen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |