quote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
met brett en tobias werden ze nog gesposord door ikea...
Nee al twee weken niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn ze nog aan het opnemen?
Ik werk zo'n 100 meter van de filmlokatie af, en ik zie ze niet meer opnemen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja klopt en door de Postbank dan kreeg je die tenenkrommende shots waar de koppels samen achter de laptop keken hoeveel geld ze nog op hun Postbank rekening hadden staan.![]()
Niet zo maar een pizzakoerier, een Domino's pizzakoerier...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en een pizza koerier opzoeken in de telefoongids!
Ben benieuwd of fraubitch irl Minke heet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:14 schreef fraubitch het volgende:
duim maar dat er een koppel uitvaltEen vriend en ik zijn namelijk het reservekoppel
Nee, ze heet Ania.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of fraubitch irl Minke heet...
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Prowl het volgende:
"Khaik, dat blauwe dier ghaat er met die lump vundoowr!!"
![]()
Er zit een neger bij die bang is voor vieze handen, dat is inderdaad apart.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:17 schreef Radobe het volgende:
Ik vind dat nieuwe koppel maar apart.
Het ontwerp was het leukst.. maar dat is nu af, dus nu moeten ze echt gaan bouwen, booehoooeeequote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Er zit een neger bij die bang is voor vieze handen, dat is inderdaad apart.
Ja, Remco die het weer niet ziet zitten zeker en er alsnog mee stoptquote:Op donderdag 27 september 2007 18:13 schreef FTF het volgende:
Wacht maar , het gedondergaat nu beginnen ....
Omdat het een jong stel is? Ik vind die Bianca trouwens maar een mutsje die alles te licht opvat.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Christibel het volgende:
Ik ga voor Bianca en Andries!!!!!
Precies, maar ik verwacht niet dat er meer vaart in komt. Als ze al die eindeloze herhalingen, vooruitblikken en terugblikken eruit zouden halen was het programma veel korter. En die vorige keer, met Erik op het strand, wtf was dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:59 schreef Michiel72 het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Er mag onderhand wel eens wat vaart in komen!
En ze doen alles samenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:08 schreef amaranta het volgende:
ik kijk via mediacenter dus loop half uur achter, maar wat zijn carlos en minke nou weer voor minkunkels....je doet toch niet mee aan het blok als je niks kunt...
Ik word er ook haast agressief vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze doen alles samen
Ik kan echt niet tegen stellen die alles samen moeten doen
plannen is op zich niets mis mee, maar je kan er idd ook een beetje in doorslaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
ze plannen zelfs hoe lang het duurt om de planning af te krijgen.... wat een sukkels
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef amaranta het volgende:
Wie was ookalweer dat stel dat zichzelf in de financiele nesten had gewerkt door alles uit te besteden? Waren dat Paul en Mascha?
Ja, daarom dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
Wat een sukkel die Andries zeg... met het stellen van Remco en Erik als rolmodel van de homoseksueel....
Nou sorry hoor. Ik, als rasechte homoseksueel, heb echt een broertje door aan gasten zoals Remco...
Die overtreding is in een vergadering aan bod gekomen en uitgepraat. Zonder verder gezeur enzovoort. De twee mannen laten zich geweldig kennen; het wordt tijd dat die huilerige Remco zijn biezen pakt, je zou er nog zelf depressief van worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
En wat lopen die Andries en Bianca te blaten zeg, de eerste aflevering hadden zij toch ook de regels overtreden met gratis hulp te vragen.
misschien dat ze denkt dat dat opwindend klinkt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
Waarom praat die Bianca toch altijd Engels tegen Andries? Het is me al vaker ogevallen, ik vind het hoogst irritant.
Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Meer in de trant van dat ze nu op tv komen en dus een voorbeeldfuctie hebben, maar dat ze die niet nakomen en zich als totale losers gedragen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
Wat een sukkel die Andries zeg... met het stellen van Remco en Erik als rolmodel van de homoseksueel....
Nou sorry hoor. Ik, als rasechte homoseksueel, heb echt een broertje door aan gasten zoals Remco...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef Utrecht het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vindt die stellen ook niet veel aan deze keer
tis allemaal een beetje slapjes
ik wil vuurwerk geouwehoer en geruzie graag
en die stomme excuus neger die bang is voor vieze handjes
en dat engels van die biejankerd klinkt helemaal nergens naar
for love and money devils fight,religion holds a beast inside
Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef patricia_v het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vindt die stellen ook niet veel aan deze keer
tis allemaal een beetje slapjes
ik wil vuurwerk geouwehoer en geruzie graag
en die stomme excuus neger die bang is voor vieze handjes
en dat engels van die biejankerd klinkt helemaal nergens naar![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:01 schreef Nuna het volgende:
Ik kap ook met kijken. Ik kijk de laatste aflevering wel, even om te zien hoe het is geworden
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm, die appartementen moeten nog eerst geveild worden lijkt me?En als ze winnen, leuk, maar dan weet ik toch nog niet hoe het is geworden
Alle afleveringen van alle 4 seizoenenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:31 schreef Prowl het volgende:
Ik heb alle afleveringen van alle 4 seizoenen gezien maar ik denk dat ik dit seizoen toch echt ga wegzappen
Bianca spreekt Engels omdat ze Engels is. Ik zat 5 jaar lang met haar op school. Ik ben ook Engels en woon 4 jaar lang met mijn Nederlandse vriend en wij spreken ook graag engels met elkaar voor de verandering, wat is daar nou mis mee?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:47 schreef amaranta het volgende:
Bijankerd en Andries praten stom in het engels.
Grappig dat iedereen er zo over denktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kamer van Bianca en Andries is lelijk. Die lampjes, hoe fout
. Die bank, veels te groot voor die kamer. Al dat zilverwerk
!!!
Die van Carlos en dinges is wel errug tof hoor.
Nederlanders moeten wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef Uri3105 het volgende:
Grappig!! de meeste mensen hier zitten te zeiken over een klus programma dat niet meer leuk is maar ze blijven wel kijken.
Ook de mensen in dit programma worden steeds afgezeken, dit door mensen die zelf lekker annoniem achter hun pc hangen HEEL DAPPER![]()
Ik vind het wel een leuk programma en mijn helden zijn CARLOS & MINKE.
Ze klussen wat ze kunnen en wat ze niet kunnen plannen ze qwa tijd en financieen heel goed in, prima toch? slim zelfs.
Ik ga geen mensen afzeiken want dat vind ik niet eerlijk maar Carlos & Minke zijn gewoon de beste!!!
Uri![]()
Welkom op internetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef Uri3105 het volgende:
Ook de mensen in dit programma worden steeds afgezeken, dit door mensen die zelf lekker annoniem achter hun pc hangen HEEL DAPPER![]()
Nieuw deze keer is dat de klussers niet later nog een kamer mogen afmaken die ze tijdens het oplever moment niet af hebben gekregen. Toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar ik blijf het een leuk programma vinden. Nadeel is wel dat er weinig tot geen vernieuwing in zit. Het is in de 4 jaar misschien wel iets te veel hetzelfde gebleven.
ik vond het eigenljk voorheen beter.. toen lag meer de focus op het klussen... en vooral hoe ze het deden.. je kon nog echt zien dat de gipsplaten sneden en ze ze schroefden.. je kon ook nog echt wat leren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nederlanders moeten wat te zeiken hebben
Maar ik blijf het een leuk programma vinden. Nadeel is wel dat er weinig tot geen vernieuwing in zit. Het is in de 4 jaar misschien wel iets te veel hetzelfde gebleven.
Dat zijn wat mij betreft niet echt wijzigingen die het programma een spannende impuls gevenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nieuw deze keer is dat de klussers niet later nog een kamer mogen afmaken die ze tijdens het oplever moment niet af hebben gekregen. Toch?
En ze mogen deze keer ook niet zelf kiezen welke kamer ze moeten opleveren
Volgens mij mag dat wel, als dat niet mocht zouden Linda en Sander echt niet zo makkelijk gestopt zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nieuw deze keer is dat de klussers niet later nog een kamer mogen afmaken die ze tijdens het oplever moment niet af hebben gekregen. Toch?
Maar ze maakten wel een enorm probleem van dat lampje wat Erik en Remco na de oplevering opgehangen hadden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel, als dat niet mocht zouden Linda en Sander echt niet zo makkelijk gestopt zijn.
Erik en Remco deden toen mee aan de oplevering.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze maakten wel een enorm probleem van dat lampje wat Erik en Remco na de oplevering opgehangen hadden.
nope het mag niet.. daar ging juist die bewonersvergadering over..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel, als dat niet mocht zouden Linda en Sander echt niet zo makkelijk gestopt zijn.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:02 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Welkom op internet.
In dat gesprek met Ruud was die Carlos wel irritant trouwens. 'Volgens mij ben je een beetje chagrijnig, hoe komt dat denk je?'![]()
Die lampjes vond ik juist verscrhikkelijk, daar wordt je toch helemaal zenuwachtig van als de kleur in je kamer om de 5 seconden verandert.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Starlie het volgende:
Die kamer van Andries en biejankerd was misschien niet helemaal geweldig, beetje TE naar mijn idee, maar die lampjes vond ik echt super!!! Maar persoonlijk vind ik die kamer van Carlos en Minke ook niet helemaal super... die gordijnen ter hoogte van de vensterbank echt vreselijk!!! vond het net een vakantiehuisje van centerparks.... zo zie je maar smaken verschillen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Die lampjes vond ik juist verscrhikkelijk, daar wordt je toch helemaal zenuwachtig van als de kleur in je kamer om de 5 seconden verandert.Dat blijft niet veranderen mafkees, je kunt zelf een kleur vastzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dan nog wie wil er nou in groen licht zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:29 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
Dat blijft niet veranderen mafkees, je kunt zelf een kleur vastzetten.
Nee, want met gewone spotjes kun je geen disco maken. Er zijn nog altijd mensen die het wel leuk vinden om de sfeer door middel van kleurlicht aan te passen. Diversiteit, blijheid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:07 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Maar dan nog wie wil er nou in groen licht zitten.
Ja ze kunnen ook wit licht geven, maar dan had je net zo goed gewone spotjes kunnen kopen.
Ik dacht: ik kijk niet meer, er is toch niets aanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef amaranta het volgende:
vette rellen!
En niemand die dat ook maar opmerkt? Ze maken zich ontzettend druk om twee mensen die binnen no time door hun geld heen zijn en daar, als ze zo door gaan, toch heel hard over gaan struikelen. Als je je dat realiseert dan is het toch gewoon een kwestie van wachten en hard lachen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef Addict89 het volgende:
Wat een enorme uitgave van Minke en Carlos.
Ik zat te broeden op mijn mening over de koppels dit seizoen, totdat ik jouw post las. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:17 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Wat een leuke aflevering vanavond!!!![]()
Enorm gelachen om dat kinderlijke gedrag van Bi-jankerd...
"als zij winnen dan gooi ik een mes naar hun hoofd"
Cool hoe Carlos t allemaal zo sluw speelt...![]()
Naast Erik eindelijk een kandidaat met een beetje gezond verstand.
En die kamer van Bianca en Andries...![]()
Erg gelachen om de verbazende blik van Erik vd Hof tijdens de oplevering van hun kamer![]()
Hoop dat Meinke en Carlos winnen, alleen al door hun kinderachtige gedrag verdienen Andries en Bianca het niet!
En Remko moet gewoon moven. Wat een zeikwijf. Petje af voor Erik, die vent die laat zich tenminste niet kennen.
Zit volgende week weer voor de buis gekluisterd!
Bianca en Andries hebben de oplevering gewonnen, omdat de overige blokbewoners het appertement van Minke en Carlos heel laag hebben beoordeeld (een aantal zelfs lager dan de ruimtes van koppels die het niet af hebben gekregen), daar heeft Carlos zijn onvrede over geuit en vooral Bianca was daar dan weer over ontstemt en nu hebben ze een hekel aan elkaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef Starlie het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?? Heb het helemaal gemist!! Heb wel gezien dat Maartje er weer is maar dat was het!
Wie heeft de oplevering gewonnen en waaraan hebben Carlos en Minke zoveel geld uitgegeven???!!
Bedankt alvast!!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Bianca en Andries hebben de oplevering gewonnen, omdat de overige blokbewoners het appertement van Minke en Carlos heel laag hebben beoordeeld (een aantal zelfs lager dan de ruimtes van koppels die het niet af hebben gekregen), daar heeft Carlos zijn onvrede over geuit en vooral Bianca was daar dan weer over ontstemt en nu hebben ze een hekel aan elkaar.
En Carlos en Minke hebben ongeveer de helft van hun budget er nu al doorheen gejaagd, want klusjesmannen zijn niet goedkoop, zeker niet als het er zoveel zijn. Die moeten dus nu of echt wat zelf gaan doen, of ze zijn binnen no-time failliet.
Nou, wat een slim plan. Na 1 oplevering de helft van je budget kwijt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef HaveANiceDay het volgende:
Biejankerd kan het gewoon niet uitstaan dat zij en haar Andries zelf niet zo'n slim plan konden bedenken als dat van Carlos en Minke. Waarop mevrouw 'm knijpt en haar ware karakter laat zien: een gifspuwend klein kind dat niet tegen haar verlies kan. Geef haar een bezemsteel en ze vliegt weg.![]()
Linda wel. Jammer van die Sander.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik gun Linda en Sander een overwinning
ach, dat gaat toch ieder seizoen zo? brett en tobias hadden continu die snorremans rondlopen en deden zelf ook niet heel veel. seizoen 2 had je die schuurder en z'n schreeuwlelijk en vorig jaar de twee zusjes...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:13 schreef Fuente het volgende:
Ik ben iig wel blij dat Minke en Carlos niet gewonnen hebben, vind het zo debiel, helft van het budget kwijt aan klusjesmannen en gewoon niets zelf doen, beetje jammer.
Pcies, ik vind Andries en Bianca meer ok dan Minke en Carlos.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef pluisje het volgende:
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
Dat begreep ik dan ook niet. Daar wil je toch niet in wonen? Met dat lelijke zilver en die discolampen. Brrrquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:35 schreef pluisje het volgende:
Maar kreeg van de deskundigen wel een ruime voldoende....
Het gaat ook om smaak. Ik zou Biejankerd en Andries ook een mager cijfer hebben gegeven. Het kleinste hoekje wat je kunt verzinnen inrichten als woonkamer en dat zo vol mogelijk stouwen. Met spuuglellijke meubels en hoerig licht. Dat is een persoonlijke smaak; en een persoonlijk oordeel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef pluisje het volgende:
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Waarop mevrouw 'm knijpt en haar ware karakter laat zien: een gifspuwend klein kind dat niet tegen haar verlies kan. Geef haar een bezemsteel en ze vliegt weg.![]()
Daar heb je gelijk in, ik bedoelde ook meer een tactisch plan zeg maar. Of ze het slim aangepakt hebben zal de komende weken moeten blijken uit hoe ze het gaan klaarspelen rond te komen met het restant van het budget. Ik neem aan dat ze vol gingen voor de winst van deze kamer en daar het geld voor over hebben gehad. En ja, nu zijn ze de helfst van hun budget kwijt, daar zullen ze het mee moeten doen bij de overige kamers. Feit blijft dat ze netjes binnen de regeltjes van het spel gewerkt hebben dus Biejankerd's gejank gaat nergens over.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nou, wat een slim plan. Na 1 oplevering de helft van je budget kwijt..
Groter dan hij lijktquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:56 schreef amaranta het volgende:
Ik vond die gekleurde lampjes wel leuk... en ik denk dat de kamer kleiner oogde dan dat hij was...hij was nogal volgestouwd..
Ja, ik vraag me ook echt af waar dat dan allemaal aan is opgegaan? Bij die Minke en Carlos is het duidelijk, maar die homo's hebben dus gewoon nog veel meer uitgegeven en minder opgeleverd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:23 schreef dronkeykong het volgende:
En er wordt zoveel gezegd over de uitgaven van het stel beneden, maar die 2 poten hebben nog niks opgeleverd en nog maar 7500 overdus wie doet het nou slechter??
Minke en Carlos hebben nog maar de helft over van het startbudget.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:18 schreef amaranta het volgende:
hebbendie nog maar 7500 over? wat was het startbudget?
Ach, volgende week zal vast wel weer 10 minuten worden besteed als terugblik van de vorige afleveringquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ahhh ik ben 'm vergeten op te nemen. Maar ik heb dus echt wat gemist als ik zo lees. Grr. Maar Maartje terug is heel mooi
En natuurlijk bij elke commercialbreak een samenvatting van de resterende uitzending... Eigenlijk volstaat de terugblik en "Straks... In Het Blok"...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach, volgende week zal vast wel weer 10 minuten worden besteed als terugblik van de vorige aflevering.
Maar zij hebben slechts 1 kamer opgeleverd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maartje is terug!!![]()
[..]
Minke en Carlos hebben nog maar de helft over van het startbudget.
Het startbudget was 30.000, en zij hebben nog maar 14.500
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
'And if you also tegelen en voegen, do you know voegen?'
En dan hebben ze het nieteens helemaal af gekregen. Ondanks de gewonnen tegelzetter en al die nachten doorhalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Andries is ook van zijn geloof afgevallen met die 3 stukadoors
hehe lol, dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nou, het Blok heeft het wel in extreme mate moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:54 schreef peterfan het volgende:
Maar wat zijn die vooruitblikken irritant zeg, steeds meer programma's doen dat, denken ze dat we seniel zijn ofzo??![]()
Toch klopt het vaak wel wat hij zegt, ze zijn behoorlijk kinderachtig bezig soms. Vooral die twee mannetjes van de bovenverdiepingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:08 schreef FoXje het volgende:
Die Carlos heeft een sociale opleiding oid gedaan. Oh, dus je geeft me straf, enz.
Is ook zo. Ik vind er echt geen een sympathiek koppel bij zitten. Mijn vrouw vroeg me: wie gun je de overwinning? Ik: niemand. Niet zoals Sander & Nicolien vorig jaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Toch klopt het vaak wel wat hij zegt, ze zijn behoorlijk kinderachtig bezig soms. Vooral die twee mannetjes van de bovenverdieping
Opzich, als je het goed doet heb je wel een redelijk muurtje staan. Je kunt er alleen niet overal vanalles ophangen en binnen je eigen appartement zal het dan ook wel een beetje gehorig kunnen zijn. Maar aangezien de appartmenenten worden gemaakt voor mensen die hooguit met z'n tweeen zijn en geen meubels hebben ofzo (is daar nou echt zo'n grote markt voor? vraag ik me af), lijkt me dat nou niet echt iets waar de doelgroep zich dan druk om maakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:18 schreef FoXje het volgende:
Sowieso weet je niet hoe netjes het allemaal gedaan is. Op TV ziet het er al snel goed uit. Alle 'muren' zijn van gipsplaat bijvoorbeeld ... Ik heb liever echte muren (gipsplaat is prima voor de zolder ofzo).
Sja, het is geen verbouwingswedstrijd, maar een TV programma. Om die reden snap ik dat weer wel, net als de weging van de beoordeling van de blokbewoners. Het nadeel is dan wel dat het programma voor de Die-hard klussers onder ons een stuk minder interessant wordt, omdat de nadruk van het programma nu steeds meer op het sociale vlak begint te liggen. Er wordt erg veel tijd gevuld met Blokbewoners die elkaar om wat voor reden dan ook ineens nietmeer aardig vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:41 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat die inrichting bij de beoordeling betrokken wordt. Wat boeit dat nou ? ALs het allemaal maar goed gedaan is. En daar twijfel ik nog weleens aan.
Wat een vrouw hè!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen ruk aan. Saai en kinderachtig gedrag van beide kanten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:33 schreef Piles het volgende:
Het wordt nog interessant met die ruzie tussen boven en beneden
Als Blok-programma is er geen ruk aan idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:37 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen ruk aan. Saai en kinderachtig gedrag van beide kanten.
Ik geef m nog gelijk ookquote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
whahah Erik die zegt ik ben blij dat ik homo ben![]()
Geen herhaling, niet op internet. Alleen illegaal te downloaden.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:45 schreef Marloes het volgende:
Kut ik heb 't gemist! Weet iemand waar ik 't terug kan kijken? En of dit uberhaupt kan :p
Welke gek maakt er dan ook een studiehoek in de woonkamerquote:Op woensdag 7 november 2007 21:48 schreef Vork het volgende:
Tsss, studiehoek. Stelletje smiechten zijn het. Ik ben benieuwd wat de anderen daarover hebben te zeggen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
'Ach... mens..'
'Nee niks mens, ik ben geen mens! Ik heet Maartje!'
Ach, kijk gewoon de volgende aflevering. Genoeg terugblikken te zienquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:21 schreef Marloes het volgende:
maar ehm, je kan het dus wel downloaden ofzo? ik moet het echt zien!
Hij is een sales consultant....wat is dat nou in hemelsnaam nou weer? Gewoon een verkoper in een witgoedhandel of zo?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef Treezz het volgende:
Wat kijkt die Sander toch altijd zo arrogant .. kop omhoog en daar staat ie dan... blerg....
Nou, dit seizoen vind ik echt geen reet aan terwijl ik de andere wel super vond. Vooral die met Brett & Tobiasquote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef Treezz het volgende:
Wat kijkt die Sander toch altijd zo arrogant .. kop omhoog en daar staat ie dan... blerg....
Leuk programma, maar heeft iemand de eerdere seizoenen ? of weet iemand waar je dat kan zien op internet?
quote:
Gisteravondquote:Op donderdag 15 november 2007 13:54 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik niet. Domme zeikerds
Maar vanavond hebben ze ook eindelijk troubles, zag ik al in de preview.![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Michiel72 het volgende:
Eric 28 jaar??![]()
Jessis, dan ziet hij er beroerd uit voor zijn leeftijd. Schatte hem toch zeker 40+![]()
Hier ook, zie ik er nog goed uit voor me leeftijdquote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Michiel72 het volgende:
Eric 28 jaar??![]()
Jessis, dan ziet hij er beroerd uit voor zijn leeftijd. Schatte hem toch zeker 40+![]()
mijnquote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Michiel72 het volgende:
Eric 28 jaar??![]()
Hij zei zelf dat hij 28 was, waarom denk jij dan 40?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
Eric lijkt niet alleen 40... hij IS 40!
Staat op de site.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij 28 was, waarom denk jij dan 40?
Dat is een opluchting... Voor hém!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
Eric lijkt niet alleen 40... hij IS 40!
Uhm correctie, da's natuurlijk Erik & Maartje.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:50 schreef Michiel72 het volgende:
Funda heeft de appartementen online staan:
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/019/230_klein.jpg]afbeelding ] Remco & Maartje[/url]
Helemaal waar! Foutje is hersteld...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Uhm correctie, da's natuurlijk Erik & Maartje.
Pruillip-Remco is paar weken geleden als natte wind vertrokken.
Dat constateerde Hapertje ook al. En ik zie nu ook dat het in de OT ook keurig staat. Was dus te goedgelovig...quote:Ennem, op de Net5-site staat dit:
Erik (40) timmerman en zijn partner Remco (36) is schoonheidspecialist. Ze willen laten zien dat homo’s ook goed kunnen klussen.
Dus Erik IS inderdaad 40 :-P
Het maakt niet uit wat jij vindt,quote:Op donderdag 22 november 2007 17:45 schreef Tegan het volgende:
Na de foto' s van Funda is mijn lijstje:
1. Erik&Maartje
2. Andries&Bianca
3. Minke&Carlos
4. Linda&Sander
Edit: Dit staat wel los van wat ik van de bewoners zelf vind!
Er is toch ook nog een zolder appartement?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:32 schreef k_man het volgende:
Erik en Martje's appartement lijkt me ook het aantrekkelijkst.
Bij één van de appartementen staat trouwens al een prijs genoemd. Hoe kan dat als ze nog geveild moeten worden?en waarom vindt funda vijf appartementen op dit adres?
Oh? Da's dan voor het eerst dat ik daar iets van hoor. De nummering is ook zo raar 10a t/m 10d en dan 10-6?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er is toch ook nog een zolder appartement?
Als je de omschrijving leest blijkt inderdaad dat het op de veiling verkocht wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:57 schreef Fuente het volgende:
Volgens mij staat er 'richtprijs' en niet als vaste prijs!
Dank u!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
knip.
jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Piles het volgende:
Dat bedenkt NET5 net ook
Oh, daar issie weer
Hij ging op zwart.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Piles het volgende:
Dat bedenkt NET5 net ook
Oh, daar issie weer
En toch, als ik voor een nacht moest kiezen tussen Bianca en dat dode paard van een Minke.. dan liever Bianca!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef doeka het volgende:
Wat vind ik die Bianca toch een ontzettende muts.
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
En toch, als ik voor een nacht moest kiezen tussen Bianca en dat dode paard van een Minke.. dan liever Bianca!
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
En toch, als ik voor een nacht moest kiezen tussen Bianca en dat dode paard van een Minke.. dan liever Bianca!
Ik zou de straat niet meer opdurven, geloof ik...quote:Op woensdag 28 november 2007 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Ik blijf erbij hoor; als je jezelf zo op tv terugziet, en bijvoorbeeld commentaar van mensen hoort/leest, dan schaam je je toch dood voor je gedrag?
Of je kijkt wat verder en houdt de eer aan jezelf!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:39 schreef winterapfel het volgende:
ze heeft vast haar talentenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Starlie het volgende:
Jeeeeeetje wat een eikel die Sander... gatver wat een kwal... Linda is echt het onderdanige typje... Vraag me af hoe lang die relatie nog stand gaat houden!
En die Biejankerd is een verwend wijf.... OOOOOO Wat LIEHIEFFF maar ik heb geen cadeautje voor jou... die arme Andries die moet haar liefde gewoon kopen anders krijgt ie volgens mij op zijn flikker... die jongen is echt TE goed...
Ik vind Minke & Carlos het leukstquote:Op woensdag 28 november 2007 22:04 schreef Hapertje het volgende:
Sander is a complete dork! Wat een eikel! En Andries kan ook niet veel goeds meer doen... schijnheilige hufters.
Van wat? Leukste stellen of mooiste appartementen?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:17 schreef Hapertje het volgende:
Mijn top 4:
zoals ik, inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Handig, deze week een dubbele aflevering, zodat de finale op 5 december is. Weet je in ieder geval zeker dat zo'n beetje de helft van de doelgroep pakjes of surprises zit uit te pakken, ipv tv te kijken
Geldt ook voor mij, heel irritant. Maar ik ga ervan uit dat er in dit topic vast een goed verslag komtquote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef Petra76 het volgende:
[..]
zoals ik, inderdaadeen nee ik heb geen video
Haha, maar ik vind hun appartement wel het mooist. Ik zou voor die gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef DarkElf het volgende:
En op dat app van Sander en Linda zou ik niet bieden omdat ik , vooral hem, ze de overwinning echt niet gun
ik vind het wel mooi hoor maar ook veel te sprekend.. bijvoorbeeld die badkamer... zo donker..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:21 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, maar ik vind hun appartement wel het mooist. Ik zou voor die gaan.
Je hebt toch een computer.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:51 schreef Petra76 het volgende:
[..]
zoals ik, inderdaadeen nee ik heb geen video
ik vind die hoek die Linda enquote:Op donderdag 29 november 2007 11:44 schreef k_man het volgende:
Zowel het appartement van Erik en Maartje, als dat van Linda en Sander spreken me wel aan. In de huidige staat lijkt me dat van Erik en Maartje mooier. Maar als je bij Linda en Sander al het meubilair eruit flikkert en het opnieuw inricht, denk ik dat het nog mooier is.
vorig jaar stond dat allemaal op www.flapdoodle.nl maar dit jaar niet helaas :-(quote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef WouterTwee het volgende:
Weet iemand of er een lijst te vinden is met alle muziek die tijdens de afleveringen te horen is?
Hé, de woning van Linda en Sander is van Funda afgehaald. Waarom zou dat zijn?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:50 schreef Michiel72 het volgende:
Funda heeft de appartementen online staan:
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/019/230_klein.jpg]afbeelding ] Erik & Maartje[/url]
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/033/193_klein.jpg]afbeelding ] Carlos & Minke[/url]
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/018/211_klein.jpg]afbeelding ] Sander & Linda[/url]
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/003/216/823_klein.jpg]afbeelding ] Andries & Bianca[/url]
Als er een wijziging plaatsvind bij een woning en de woning wordt opnieuw naar Funda verstuurd krijg je ook een andere link, dus het kan zijn dat de woning er nog wel opstaat maar dat er iets veranderd is, waardoor deze link dus niet meer werkt!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, de woning van Linda en Sander is van Funda afgehaald. Waarom zou dat zijn?
Hmmm nou ja vanavond zullen we het weten!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:45 schreef k_man het volgende:
Nee, de woning staat er echt niet meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 05-12-2007 20:18:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de moeite waard om te kijken dus.
Mike, een reactie sluiten is niet handig als ik hem nog wil editten.
Had je m maar gelijk in spoilers moeten zettenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:21 schreef Porch_Monkey het volgende:
Mike, een reactie sluiten is niet handig als ik hem nog wil editten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |