Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef amaranta het volgende:
Wie was ookalweer dat stel dat zichzelf in de financiele nesten had gewerkt door alles uit te besteden? Waren dat Paul en Mascha?
Ja, daarom dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
Wat een sukkel die Andries zeg... met het stellen van Remco en Erik als rolmodel van de homoseksueel....
Nou sorry hoor. Ik, als rasechte homoseksueel, heb echt een broertje door aan gasten zoals Remco...
Die overtreding is in een vergadering aan bod gekomen en uitgepraat. Zonder verder gezeur enzovoort. De twee mannen laten zich geweldig kennen; het wordt tijd dat die huilerige Remco zijn biezen pakt, je zou er nog zelf depressief van worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
En wat lopen die Andries en Bianca te blaten zeg, de eerste aflevering hadden zij toch ook de regels overtreden met gratis hulp te vragen.
misschien dat ze denkt dat dat opwindend klinkt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
Waarom praat die Bianca toch altijd Engels tegen Andries? Het is me al vaker ogevallen, ik vind het hoogst irritant.
Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Meer in de trant van dat ze nu op tv komen en dus een voorbeeldfuctie hebben, maar dat ze die niet nakomen en zich als totale losers gedragen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
Wat een sukkel die Andries zeg... met het stellen van Remco en Erik als rolmodel van de homoseksueel....
Nou sorry hoor. Ik, als rasechte homoseksueel, heb echt een broertje door aan gasten zoals Remco...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef Utrecht het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vindt die stellen ook niet veel aan deze keer
tis allemaal een beetje slapjes
ik wil vuurwerk geouwehoer en geruzie graag
en die stomme excuus neger die bang is voor vieze handjes
en dat engels van die biejankerd klinkt helemaal nergens naar
for love and money devils fight,religion holds a beast inside
Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef patricia_v het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vindt die stellen ook niet veel aan deze keer
tis allemaal een beetje slapjes
ik wil vuurwerk geouwehoer en geruzie graag
en die stomme excuus neger die bang is voor vieze handjes
en dat engels van die biejankerd klinkt helemaal nergens naar![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:01 schreef Nuna het volgende:
Ik kap ook met kijken. Ik kijk de laatste aflevering wel, even om te zien hoe het is geworden
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm, die appartementen moeten nog eerst geveild worden lijkt me?En als ze winnen, leuk, maar dan weet ik toch nog niet hoe het is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |