abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53677882
Erik & Remco

Wat een aanstellers
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:29:04 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53677973
Wie was ookalweer dat stel dat zichzelf in de financiele nesten had gewerkt door alles uit te besteden? Waren dat Paul en Mascha?
pi_53678007
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef amaranta het volgende:
Wie was ookalweer dat stel dat zichzelf in de financiele nesten had gewerkt door alles uit te besteden? Waren dat Paul en Mascha?
Ja, volgens mij wel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53678203
Wat een creep die Remco.
pi_53678383
Wat een sukkel die Andries zeg... met het stellen van Remco en Erik als rolmodel van de homoseksueel....
Nou sorry hoor. Ik, als rasechte homoseksueel, heb echt een broertje door aan gasten zoals Remco...

En wat lopen die Andries en Bianca te blaten zeg, de eerste aflevering hadden zij toch ook de regels overtreden met gratis hulp te vragen.

En die Sander moet ook even ophouden, eerst zeggen dat de Erik en Remco 3 keer de regels hebben overtreden. Nog geen minuut later is het al 6 keer

Remco mag van mij ook wel ophoepelen
pi_53678491
mmh het nieuwe blok trekt me niet zo... niet de rumoerigheid van amsterdam, zonde... en de stellen zijn zeikerds.. allemaal kwaaltjes
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_53680363
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:40 schreef linebear het volgende:
Wat een sukkel die Andries zeg... met het stellen van Remco en Erik als rolmodel van de homoseksueel....
Nou sorry hoor. Ik, als rasechte homoseksueel, heb echt een broertje door aan gasten zoals Remco...
Ja, daarom dus .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:38:11 #58
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_53680400
quote:
En wat lopen die Andries en Bianca te blaten zeg, de eerste aflevering hadden zij toch ook de regels overtreden met gratis hulp te vragen.
Die overtreding is in een vergadering aan bod gekomen en uitgepraat. Zonder verder gezeur enzovoort. De twee mannen laten zich geweldig kennen; het wordt tijd dat die huilerige Remco zijn biezen pakt, je zou er nog zelf depressief van worden.
Als je aan alle deelnemers een hekel hebt, kijk je dan nog wel met plezier?
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_53685190
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
Waarom praat die Bianca toch altijd Engels tegen Andries? Het is me al vaker ogevallen, ik vind het hoogst irritant.
misschien dat ze denkt dat dat opwindend klinkt?

dat gesabbel aan d'r oor ook terwijl zij probeert een schroefje vast te krijgen
pi_53686075
het zijn allemaal rare gasten. Liep me gisteren voor het eerst te ergeren aan de kandidaten.

Je gaat je toch niet opgeven als je niet kan klussen....
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:38:54 #61
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_53686385
Wat een duffe aflevering gister, voor mijn gevoel duurde het maar een half uurtje en is er vrij weinig gebeurd...

Wat is die Andries toch een goedzak zeg...
En wat mij betreft mag Remco lekker ophoepelen, irritant mannetje....
pi_53687022
quote:
Volgens mij bedoelde hij het niet zo. Meer in de trant van dat ze nu op tv komen en dus een voorbeeldfuctie hebben, maar dat ze die niet nakomen en zich als totale losers gedragen.
pi_53692632
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53692936
Hoe lukt het Net5 toch om elk jaar een minder aantrekkelijk kanidaten-team samen te stellen? De lol gaat er wel vanaf. Leuk programma, maar je moet wel een degelijke voorselectie houden.
Laten ze het maar een paar jaar op de plank leggen voor ze Blok #5 aan gaan pakken.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:55:56 #65
125420 Starlie
pi_53694746
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef Utrecht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_53715565
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:55 schreef Starlie het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
maar ik vindt die stellen ook niet veel aan deze keer
tis allemaal een beetje slapjes
ik wil vuurwerk geouwehoer en geruzie graag
en die stomme excuus neger die bang is voor vieze handjes

en dat engels van die biejankerd klinkt helemaal nergens naar
for love and money devils fight,religion holds a beast inside
Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:06:54 #67
125420 Starlie
pi_53717180
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef patricia_v het volgende:

[..]
SPOILER
maar ik vindt die stellen ook niet veel aan deze keer
tis allemaal een beetje slapjes
ik wil vuurwerk geouwehoer en geruzie graag
en die stomme excuus neger die bang is voor vieze handjes

en dat engels van die biejankerd klinkt helemaal nergens naar
pi_53721248
Heb het idee dat ze bij Net5 geen keuze durven te maken.
Gaan het over het klussen? Gaat het over de relaties van de deelnemers? Gaat het over de wedstrijd?
Weet je wat? We doen overal net niet genoeg van, dan wisselen we af.

Resultaat is deze serie die saai en onaantrekkelijk is. En 25% van de uitzending gaat op aan terug- en vooruitblikken. Hebben ze bij Net5 volgens mij net geleerd, want ze doen het echt te pas en te onpas. Zo gaat de lol er erg van af. Ik wil gewoon de aflevering zien! Niet nu al zien wat er over 10 minuten gebeurd.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:31:38 #69
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_53723667
Ik heb alle afleveringen van alle 4 seizoenen gezien maar ik denk dat ik dit seizoen toch echt ga wegzappen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:22:47 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53724803
biejankerd houden we er in
pi_53746591
Ik kap ook met kijken. Ik kijk de laatste aflevering wel, even om te zien hoe het is geworden
pi_53746742
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:01 schreef Nuna het volgende:
Ik kap ook met kijken. Ik kijk de laatste aflevering wel, even om te zien hoe het is geworden

Hoeft niet. Linda wint.
pi_53747307
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:09 schreef Achterlicht het volgende:

[..]

Hoeft niet. Linda wint.

Ehm, die appartementen moeten nog eerst geveild worden lijkt me? En als ze winnen, leuk, maar dan weet ik toch nog niet hoe het is geworden
pi_53747342
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:39 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ehm, die appartementen moeten nog eerst geveild worden lijkt me? En als ze winnen, leuk, maar dan weet ik toch nog niet hoe het is geworden

Natuurlijk moet de veiling nog komen, die is immers live.

Maar ik vind gewoon dat Linda wint.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:47:50 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53747446
Hmmmm ik denk dat ik ook voor Linda ben.
Carlos en Minke zijn stom.
Bijankerd en Andries praten stom in het engels.
Die homo's doen stout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')