Straks zien we of ze slechte of goede verliezers zijn. De preview belooft niet veel goeds.quote:Op zondag 11 december 2005 20:51 schreef tonks het volgende:
Oja die olgaen olaf
hadden ze er wel uit mogen laten
Wanneer? Waar? Wat? Wat zei je? Was dat toen jullie met z'n veertigen in de badkamer stonden?quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Smots het volgende:
WhuuuuHAHAHAHAHAHAHA!!!
ik zat er dus WEL met mijn domme giechel in!
wat denk je zelf?quote:
Ja ik zag je. Man wat ben jij in het echt een stijve lul zeg. Op fok lijk je heel anders. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Smots het volgende:
WhuuuuHAHAHAHAHAHAHA!!!
ik zat er dus WEL met mijn domme giechel in!
En ik heb nog zo mijn best gedaan....quote:Op maandag 12 december 2005 09:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ja ik zag je. Man wat ben jij in het echt een stijve lul zeg. Op fok lijk je heel anders. Zal wel aan mij liggen.
quote:Vanavond is de finale van Het Blok. In tegensltelling tot vorig seizoen worden de appartementen nu niet live in de uitzending geveild en mogen de kandidaten er ook niet bij aanwezig zijn. De veiling is vanmiddag en vanavond wordt bekend gemaakt wie er heeft gewonnen.
NET5 hoopt hierdoor dat er meer belangstelling voor de appartementen is, want dat viel vorig jaar tegen. Toen werd één appartements niet eens verkocht.
Eén van de kandidaten, Merel in het AD: Dat is natuurlijk wel het doemscenario. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het van de hand gaat voor de marktprijs. Al begin ik nu wel lichtelijk gestrest te worden. Wie ik de meeste kans geef voor de overwinning? Kim en Vasco. En onszelf.
Merel vond deelname aan Het Blok 'een avontuur', maar zou het niet nog een keer doen. We zijn blij dat we het wel gedaan hebbben. Want als je door alle heftige dingen heen bent, houd je er toch een goed gevoel over. Je hebt wel iets neergezet.
Erger nog, hij legt ze ookquote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef peppieenkokkie het volgende:
paul verkoopt voortaan vloeren![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |