Er zit een neger bij die bang is voor vieze handen, dat is inderdaad apart.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:17 schreef Radobe het volgende:
Ik vind dat nieuwe koppel maar apart.
Het ontwerp was het leukst.. maar dat is nu af, dus nu moeten ze echt gaan bouwen, booehoooeeequote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Er zit een neger bij die bang is voor vieze handen, dat is inderdaad apart.
Ja, Remco die het weer niet ziet zitten zeker en er alsnog mee stoptquote:Op donderdag 27 september 2007 18:13 schreef FTF het volgende:
Wacht maar , het gedondergaat nu beginnen ....
Omdat het een jong stel is? Ik vind die Bianca trouwens maar een mutsje die alles te licht opvat.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Christibel het volgende:
Ik ga voor Bianca en Andries!!!!!
Precies, maar ik verwacht niet dat er meer vaart in komt. Als ze al die eindeloze herhalingen, vooruitblikken en terugblikken eruit zouden halen was het programma veel korter. En die vorige keer, met Erik op het strand, wtf was dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:59 schreef Michiel72 het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Er mag onderhand wel eens wat vaart in komen!
En ze doen alles samenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:08 schreef amaranta het volgende:
ik kijk via mediacenter dus loop half uur achter, maar wat zijn carlos en minke nou weer voor minkunkels....je doet toch niet mee aan het blok als je niks kunt...
Ik word er ook haast agressief vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze doen alles samen
Ik kan echt niet tegen stellen die alles samen moeten doen
plannen is op zich niets mis mee, maar je kan er idd ook een beetje in doorslaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:09 schreef amaranta het volgende:
ze plannen zelfs hoe lang het duurt om de planning af te krijgen.... wat een sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |