Is interessant zekerquote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef amaranta het volgende:
waarom praten ze engels??
"Het kan je lever niet zijn"quote:
Ook fout,kheb ''sweet sixteen'' gekeken en een ander woord voor relnicht is daar ineens DIVO (dee-voh),speciaal voor groepen die niet homo durven te zeggen.quote:
Bianca heeft last van haar buik, waarschijnlijk vanwege het nachten doorhalen om de oplevering te halen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef Michiel72 het volgende:
Gemist? Niet veel.
Wat er te zien was is veel gejammer en gestress. En Remco die het nu al niet meer trekt.
Maartje en Gert-Jan hebben nog geen beslissing genomen of ze doorgaan.
Verder is niet wezenlijk iets gebeurd...
En dat is serieus?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:14 schreef fraubitch het volgende:
duim maar dat er een koppel uitvaltEen vriend en ik zijn namelijk het reservekoppel
Eeehm, die appartementen zijn ondertussen toch zowat klaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:14 schreef fraubitch het volgende:
duim maar dat er een koppel uitvaltEen vriend en ik zijn namelijk het reservekoppel
Zoiets had ik ook ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Eeehm, die appartementen zijn ondertussen toch zowat klaar
jep serieus.quote:
Ehm...sorry maar de opnames zijn afgelopen. Als je de selectieronde hebt doorlopen kan je aan mijn nick zien dat ik weet waar ik over praatquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:14 schreef fraubitch het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jep serieus.
heb alles gehad incl de selectierondes in amsterdam en fotoronde enz. Ik mag alleen niks zeggen aangezien in een contract heb ondertekend met zwijgplicht.
En de appartementen zijn nog niet klaar nee.
dat weet ik niet. er werd alleen gevraagd of wij het reservekoppel wouden zijn. Ze lieten niets los maar zouden bellen als het nodig mocht zijn. dus of er nog een koppel voor of na ons stond weet ik echt niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef Michiel72 het volgende:
Hoe werkt dat, die reservelijst? Hoeveel mensen staan daarop?
Ben je als eerste of zijn er nog mensen voor je?
je hebt je speciaal hiervoor aangemeld? en je naam in verband met jullie gebouw(naam?)?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:28 schreef Brigadier het volgende:
[..]
Ehm...sorry maar de opnames zijn afgelopen. Als je de selectieronde hebt doorlopen kan je aan mijn nick zien dat ik weet waar ik over praat![]()
Aanmelden is niet zo heel veel werk. ik kwam toevallig op dit forum via google. Daarbij meld ik mij alleen maar aan om iemand te vertellen dat de opnames voorbij zijn en de "reserve koppels" dus geen kans meer maken op een plek....quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt je speciaal hiervoor aangemeld? en je naam in verband met jullie gebouw(naam?)?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:37 schreef Brigadier het volgende:
[..]
Aanmelden is niet zo heel veel werk. ik kwam toevallig op dit forum via google. Daarbij meld ik mij alleen maar aan om iemand te vertellen dat de opnames voorbij zijn en de "reserve koppels" dus geen kans meer maken op een plek....
Cool vertel 's, zijn er nog rare dingen gebeurd die we niet gezien hebben op TV?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:37 schreef Brigadier het volgende:
[..]
Aanmelden is niet zo heel veel werk. ik kwam toevallig op dit forum via google. Daarbij meld ik mij alleen maar aan om iemand te vertellen dat de opnames voorbij zijn en de "reserve koppels" dus geen kans meer maken op een plek....
ik geloof dat hij nog minder mag zeggen dan ik. Beroepsgeheim jeweet.quote:Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Cool vertel 's, zijn er nog rare dingen gebeurd die we niet gezien hebben op TV?
Kloppen de spoilers in dit topic over Gert-Jan en Maartje en Remko?
Wel ff reageren in een spoiler, er zijn vast mensen die dat liever niet lezen. Maar ik wel ;-)
Hm, jammer...quote:Op maandag 24 september 2007 17:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik geloof dat hij nog minder mag zeggen dan ik. Beroepsgeheim jeweet.
Nou, om eerlijk te zijn vind ik het blok sowieso minder dan de voorgaande jaren, ook zonder spoilers. Iedereen lijkt er zomaar mee te stoppen, allemaal kamers die erg op elkaar lijken (IKEA), nietzeggende koppels, etc.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Michiel72 het volgende:
Het is heel jammer dat er zoveel spoilers open en bloot gemeld worden...
Als je al meer weet, gebruik dan op zijn minst de spoiler-tags (=blanco blokje miden in de opmaak-balk).
Dit topic is bijna vol, heb alvast het tweede deel aangemaakt. Laten we daar zonder (zichtbare) spoilers verder gaan. Als je wilt spoileren, doe het hier zolang er de ruimte voor is... Laat het tweede deel svp met rust, anders is er geen lol meer aan!
Het Blok 2007 #2: klussen in Haarlem (GEEN SPOILERS!)
Brett & Tobiasquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Prowl het volgende:
"Khaik, dat blauwe dier ghaat er met die lump vundoowr!!"
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
ikea IKEA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |