wilde het ook van een ander horenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Geen ervaring mee hoor.. maar lijkt me wel spannend
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kloterival!Kutjong!
Waar was je gisteravond!
Ik heb dat hele teringdorp doorgereden op zoek naar je!
Ik was pas om 12 uur thuis.
Dat was eens maar nooit weer.
Bellen, schmellen, je komt maar met iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds om het goed te maken.quote:
ja ik had je al wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds belooft maar je bent niet op komen dagenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Bellen, schmellen, je komt maar met iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds om het goed te maken.
Ik wel, jij hebt je gewoon niet aan de afspraak gehouden.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik had je al wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds belooft maar je bent niet op komen dagen
a) je liegt, ik heb me aan de afspraak gehouden! als je nou gewoon naar me geluisterd had was et goed gekomen eigenwijsquote:Op donderdag 27 september 2007 09:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik wel, jij hebt je gewoon niet aan de afspraak gehouden.
Ik zoek het goeds voortaan wel ergens anders.
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
a) je liegt, ik heb me aan de afspraak gehouden! als je nou gewoon naar me geluisterd had was et goed gekomen eigenwijs
b) your loss
Het zit allemaal tussen je oren.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg gewoon waar het op staat!![]()
helaas, uw reactie wordt hier niet geaccepteerd. ga 3 minuten terug en probeer het nogmaals!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren.
Dokter al geprobeerd?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
helaas, uw reactie wordt hier niet geaccepteerd. ga 3 minuten terug en probeer het nogmaals!
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die kon je ook niet helpen?
Wat verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
die hoop heb ik al lang opgegeven!
nee hoor, ik wil eigenlijk niet geholpen worden. ik vind het wel fijn dat ik gewoon zeg waar het op staat!quote:
Waar de dokter wat aan moet doen zijn natuurlijk je waandenkbeelden.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, ik wil eigenlijk niet geholpen worden. ik vind het wel fijn dat ik gewoon zeg waar het op staat!
ik ken ook geen dokter die er wat aan zou kunnen doen denk ik
die heb ik niet, die probeer jij me aan te pratenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waar de dokter wat aan moet doen zijn natuurlijk je waandenkbeelden.
Ik besef me net dat ik gister helemaal geen sex heb gehad.
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik niet, die probeer jij me aan te praten
dat heb ik zelfs gehad
je kan doordrammen wat je wilt maar je had gewoon beter naar me moeten luisteren!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Kun je nagaan.
Je moet je aandoening niet steeds zo duidelijk bevestigen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
je kan doordrammen wat je wilt maar je had gewoon beter naar me moeten luisteren!
ik bedoel maar
leer luisterenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je moet je aandoening niet steeds zo duidelijk bevestigen.
Ja, als jíj zelfs sex hebt gehad, ik bedoel, jézus!
Ik hoor niks.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
leer luisteren![]()
daar ga ik niet op in
ja helemaal goed!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoor niks.
Ow wacht. Nu je het zegt! Ik hoor een computer zoemen.
Hoe gaat het eigenlijk met de geile scholiertjes?
Niks op school, wel eentje van school... Vertel!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja helemaal goed!
niks op school hoor.. wel eentje van school
je weet toch dat ik niet zo van de details benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Niks op school, wel eentje van school... Vertel!
Dat weet ik ja, maar ik vroeg me af wat je precies bedoelde... Maar boeit niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
je weet toch dat ik niet zo van de details ben
nou ze is van school! ze is hier leerling... ga ik nu beetje mee om... maar niks gebeurt op school zelf.... dat wou ik zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, maar ik vroeg me af wat je precies bedoelde... Maar boeit niet.
Oh ok... Ach, eentje schaken is toch al genoeg?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
nou ze is van school! ze is hier leerling... ga ik nu beetje mee om... maar niks gebeurt op school zelf.... dat wou ik zeggen
eentje maar?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Oh ok... Ach, eentje schaken is toch al genoeg?
Van mij mag je er wel meer doen. De nadruk lag niet op 'eentje'.quote:
dan heb je helemaal gelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Van mij mag je er wel meer doen. De nadruk lag niet op 'eentje'.
aangezien morgen mijn laatste da is hier denk ik dat de score op 1 blijft staanquote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je de volgende melden?
Wat een waardeloze instelling zeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
aangezien morgen mijn laatste da is hier denk ik dat de score op 1 blijft staan
ik heb natuurlijk nog anderhalve dag dus ik ga ervoor zorgen dat mijn score op minimaal 2 uitkomtquote:Op donderdag 27 september 2007 12:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat een waardeloze instelling zeg.
Dat is beter.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk nog anderhalve dag dus ik ga ervoor zorgen dat mijn score op minimaal 2 uitkomt
Uh...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Het wonder is geschiet! Mijn broer heeft een kamer gevonden!
Dat is wel heel fijn voor haar.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
dank je
Nu kan mijn ma zonder zorgen gaan samenwonen
Ja, dat is het ook, maar ik zat je te plagen.quote:is het niet geschied dan eerder, want geschoten volgens mij ook nietAch boeiend!!
Zekerquote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dat is wel heel fijn voor haar.![]()
quote:Ja, dat is het ook, maar ik zat je te plagen.
wie nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef makkie88 het volgende:
ik heb gewoon zin in sex
jaa, okee.. maar kwil gewoon.. ff met me vriendin samen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga je met jezelf spelen, dan heb je wel sexalsje dat onder sex verstaat tenminste
![]()
en dat op je 27stequote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
doe niet aan seks, althans nu nog' niet
ok, da's een leugen. ik speel wel eens met mezelf op wilde pianomuziek
hoe persoonlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
persoonlijke redenen en by the way, ik ben 28 hoor
het zouden eens geen persoonlijke redenen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
persoonlijke redenen en by the way, ik ben 28 hoor
Sorry.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Hou daar eens mee op
Geil.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
doe niet aan seks, althans nu nog niet
ok, da's een leugen. ik speel wel eens met mezelf op wilde pianomuziek
kon ik nog maar slapenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:Nog eventjes toch nog wel geslapen.. nu ben ik moe
ik heb ze niet gezien, ik ben de deur uit gegaan voordat ze binnen warenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
wat moeten al die mannetjes bij jou in de slaapkamer?Zijn ze lekker??
en dannog, ik val niet zo op mannenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:Jammer
Maar dat zijn vaak ouwe luitjes..![]()
en nog gekregen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:19 schreef Lollifant het volgende:Zin in seks met een lekkere vent.
* Geeft knuffelquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:44 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Dankje, knuffels vrolijken me ook wel op!
Gezelligquote:Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, druk druk druk hier, maar kom toch even kijken
Sjowhan!quote:Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, druk druk druk hier, maar kom toch even kijken
quote:Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Sjowhan!
Hoeveel SC's heb je nu in je MyAT?
Dat heb je soms hequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:18 schreef rival het volgende:
mogguh!
nee ik bennie laat ik heb nu pas tijd
Het krassen wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het ziet er anders redelijk fataal uit.
Een vriendinnetje zoeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar maar maar.. Ik doe het omdat ik me zo verveel 's avonds laat!
Wat moet ik dan doen![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoeken nog wel..
Je weet wat ze zeggen over zoeken hè!
quote:
ooit...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Rustig aan dus maar, komt wel weer
Bijna alweer goedeavondquote:
De tijd verstrijkt..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:19 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Waar blijft de tijd?!
![]()
Nog plannen voor vanavond?
Huiswerk... daar zou ik nu een moord voor doen!! Wil erg graag weer terug naar school, maar moet nog wachten tot februari helaas, als de opleidingen weer starten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De tijd verstrijkt..
Nee niet echt iets.. beetje huiswerk enzo![]()
Jij? hopelijk wat beters!
OW relaxed.. lekker bivakkeren in andermans huisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:36 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Huiswerk... daar zou ik nu een moord voor doen!! Wil erg graag weer terug naar school, maar moet nog wachten tot februari helaas, als de opleidingen weer starten.![]()
Ik ga bij meisje langs, huisje bekijken. Ze gaat over een maand op vakantie en ik moet/mag dan op haar huis en kat passen.Eens kijken of ik geschikt ben voor alleen wonen.
![]()
Ach, met pizza's, patat en shoarma kan je best overleven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:36 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik ga bij meisje langs, huisje bekijken. Ze gaat over een maand op vakantie en ik moet/mag dan op haar huis en kat passen.Eens kijken of ik geschikt ben voor alleen wonen.
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo negatief ben ik ook weer niet hoor!
Ik hoop dat ik het relaxt vind! Heb 2 jaar samengewoond, en verder altijd bij ouders, dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
OW relaxed.. lekker bivakkeren in andermans huisAlleen wonen is zo relaxed! Doe je het eenmaal wil je niet anders meer
Nou dat dacht ik ook.. huiswerk, maar nu vind ik het toch
![]()
Wat ga je doen dan voor opleiding?
Goed plan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, met pizza's, patat en shoarma kan je best overleven.
Sex om weer af te vallen.
Klaar.
Dat is wel heel veel twijfel zegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:44 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het relaxt vind! Heb 2 jaar samengewoond, en verder altijd bij ouders, dus ben benieuwd!
Ahh wat voor huiswerk is het??
Ik twijfel tussen Nederlands, Sociale Wetenschappen, Rechten, Criminologie.
[..]
Goed plan!Pizza en seks!
![]()
![]()
Ja gelukkig kan ik nu rustig aan doen met het zoeken van de juiste studie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel twijfel zegMaar je hebt nog even om het uit te zoeken.
Nou het samenwonen vond je vast ook erg relaxed (tenminste vond ik wel altijd).. terug het studentenhuis in, achja niet geweldig maar beter dan weer naar huis.
Maar dat komt vast wel goed denk ik zo met dat maandje alleen
Moet opdrachten maken in een ERP systeem. Maar het wil niet echt lukken![]()
Ik kook vaak pas rond 18uurquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
De tijd gaat hard!!!
Moet alweer kokenGeen zin in
De Luxe!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:43 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja gelukkig kan ik nu rustig aan doen met het zoeken van de juiste studie!
Is je huiswerk uiteindelijk nog wel gelukt gisteren??
Het huisje was erg leuk, en de kat was ook superlief!!! Ze heeft zelfs een tv in de badkamer, kan ik vanuit bad tv kijkenIk denk dat ik me goed ga vermaken daar!
Morgenmiddag lekker weekend!![]()
![]()
Jullie al weekendplannen???
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:18 schreef Lollifant het volgende:
Cuegirrlie: Hoe was het??? Javier Guzman is altijd wel tof! Gister ook??
Jij weet dus ook hoe heeeerlijk het is als je eens ergens in bad kan!
Jaa ik hou echt van uit eten gaanWe gaan bij een café/restaurant wat 's avonds een leuke uitgaansplek is! We blijven daar dus ook lekker hangen morgen. Plezier gaat wel lukken denk ik, dankje!
Sjowhan: Ja geen letterlijke haak natuurlijk.![]()
Druk weekend! Nou sport en relax ze!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan moet je gaan slapen
Ik moet me nog 1,5 uur vermaken totdat ik de stad inga.. en heb geen idee hoe :S
Ben ik even blij dat je mijn vriendje niet bent.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Zou geen puf meer hebben om wat in bed te presteren vanavond
quote:
Irritantquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Gadverredamme!!!
Net een afspraak gemaakt bij de tandarts zie ik dat ik niet kan.. grrr!!! Kan ik um weer gaan verzetten
Simpelquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef Lollifant het volgende:
Mmm ja was heerlijk!![]()
Wat hebben jullie gegeten?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Simpel
Geb. aardappels-argentijnse steak en spercieboontjes.
Morgen + woensdag moet ik snel wat eten (maximaal uur om te eten), dus dat wordt macaroni
Mm gebakken aardappelsquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Simpel
Geb. aardappels-argentijnse steak en spercieboontjes.
Morgen + woensdag moet ik snel wat eten (maximaal uur om te eten), dus dat wordt macaroni
quote:
Hihiquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Met wie heb jij een date? vertel! hoe en wat?
Dat is ook een mogelijkheid jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met parmazaanse kaas als ik dat nog heb
Geloof van niet, naja, dan maar wat kaasplakkies in stukjes snijden
We gaan lekker uit eten!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
En weet je al wat jullie gaan doen? Vertel verder! haha
Fijn en naar. Heel irritant.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is echt zoooooooo naar!
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eerstvolgende mogelijkheid pakken om het af te maken?
Jah, een lekker uitgebreid ontbijt.. had ik echt even zin in! gebakken ei met spek.. oeeeeeequote:
Op het moment heb ik liever niets, ik doe heftige pogingen m'n eigen ontbijt binnen te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, een lekker uitgebreid ontbijt.. had ik echt even zin in! gebakken ei met spek.. oeeeeeeJij had liever een croissantje met jam gehad?
Sterkte ermee zou ik zeggen dan! ben ik blij dat mijn maag alles binnen kan houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Op het moment heb ik liever niets, ik doe heftige pogingen m'n eigen ontbijt binnen te houden.![]()
![]()
Jaja, dat weten we nou wel. Kom 'ns met iets interessants.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sterkte ermee zou ik zeggen dan! ben ik blij dat mijn maag alles binnen kan houden
Neh, ben ik nog te brak voor..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja joh snuitje, kom eens met wat interessants![]()
OEEEEEEEEE....quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vanavond ga ik een helemaal los denk ik
-edit-
weet ik
Ik word daar niet giftig van!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
OEEEEEEEEE....
Als je mij echt sjago wil meemaken dan moet je me dat aandoen, daar kan ik dus echt heel erg giftig van worden, echt heeeeeeeeeel erg giftig
eey, k ga ook niet werken voor geld hoor.. bah.. nee, echt niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
hard werken?Dat is toch niks om te doen op een donderdagavond
Werkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eey, k ga ook niet werken voor geld hoor.. bah.. nee, echt niet!
Krijg jij niet eens betaald voor de sex?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eey, k ga ook niet werken voor geld hoor.. bah.. nee, echt niet!
werksex! niet dat laffe gedoe!![]()
nopes, dat is 1 van de dingen die ik vrijwillig doe!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg jij niet eens betaald voor de sex?
Dat is wel erg aardig van jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nopes, dat is 1 van de dingen die ik vrijwillig doe!
whahaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel erg aardig van jeHeb je vast veel blije klanten
Misschien moet je dan maar eens gaan adverterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whahamafkees! nee, mijn erotische uitspattingen zijn maar voor een enkeling weggelegd
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet ik in ieder geval zeker dat ik wat leuks in huis haal.. en jij dan? waar staat jouw ad?
verder dan een fles wijn kom ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
dubbel
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verder dan een fles wijn kom ik nietga niet betalen voor sex.. ieeee
eey, op deze worst is dat lekker!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Lekkere witte korsten, dat klinkt heel smerig
Megageil waar ik niks mee kan staat gelijk aan zeer sjago en frustie worden bij mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik word daar niet giftig van!Alleen maar megageil, terwijl ik niks mee kan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef Lollifant het volgende:
Nou de date was wel gezellig, maar er komt geen vervolg denk ik, heb geen kriebels. Jammer, maar toch leuk geprobeerd he.![]()
Maar ik heb dus wel nog steeds zin in seks.![]()
Ik had er verder niet veel verwachtingen van, dus er is niks verlorenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Jammer./ Achja gezelligheid is ook al iets
en nu? Iemand achter de hand die je kan bellen?
Dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik had er verder niet veel verwachtingen van, dus er is niks verloren
Mja ik heb wel exen achter de hand, maar ik heb nog nooit seks met een ex gehad, betwijfel namelijk of dat zo verstandig is....
En dan denk je eventueel nog van, misschien gaat hij nu wel z'n aandacht op mij vestigen, wantja hij moet zich toch ook wel een beetje schuldig voelen..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef Lollifant het volgende:
Haha ja slechte seks, ohh vreselijk. Heb je superveel zin, ben je helemaal geil, en dan komt ie al klaar na 1x stoten ofzo.Dan voel je je zooo chagrijnig.
![]()
Zulke kerels verdienen de strop.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan denk je eventueel nog van, misschien gaat hij nu wel z'n aandacht op mij vestigen, wantja hij moet zich toch ook wel een beetje schuldig voelen..Tuulk niet, hoe kon je dat denken!
![]()
Welke?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Ja mannen zat die wel even willen, maar dan moet ik een heleboel eisen laten vallen denk ik
Nouja, ik ga binnenkort wel even bij de etos langs, had een mooi ding gezien daar...![]()
Dat verwoord je perfect!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Zulke kerels verdienen de strop.![]()
tegenwoordig ook al bij de mediamarkt in verschillende soorten en maten te krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Ja mannen zat die wel even willen, maar dan moet ik een heleboel eisen laten vallen denk ik
Nouja, ik ga binnenkort wel even bij de etos langs, had een mooi ding gezien daar...![]()
Werkt dat echt zo goed bij jou ja?? Bij mijn ex niet hoor, moest 10 minuten inwerken ofzo, en dan duurde het wel wat langer, maar geen uur! Ook geen half uur...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmm, zo lang hoeft dat bij mij niet in te werken, alleen als ik er zo eentje om heb kan ik uren door blijven gaan, wordt ook saai op een gegeven moment..
Wel een mooi design, kan je gewoon op je nachtkastje laten staan
Wat is dat durex performa danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nah Lollifant, gewoon zo een durex performa ofzo aan die gast geven.. werkt behoorlijk goed!
Klopt, maar als het elke keer maar 2 minuten duurt....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Prestatie zit niet altijd in de duur van z'n stijfheid he
Daar wordt je idd niet vrolijk vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Klopt, maar als het elke keer maar 2 minuten duurt....![]()
Dan ben je heel blij met die performa dingen
Ja precies, lijkt me ook geen succes. Condoom is wel zo makkelijk dan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nadeel is als je het los gebruikt dat de dame in kwestie ook minder voelt, of dat je echt way too much gebruikt...
Ja in de Etos, alle mensen kopen gewoon shampoo en luiers en maandverband, en dan sta je daar met je vibo!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
In de etos zou ik ook zoiets vanhebben. Effe dat ding laten trillen, iedereen omkijken
Is Le Duc toch wat relaxter
Maar herinner ik het me dan goed dat ze daar dan van die showmodellen hebben staan? Nu je het zo zegt dat je ze kan uitproberen?
Via de site van AH gaat het via albert, moet je wel voor minimaal 60 euro boodschappen doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Lollifant het volgende:
Hahaha jaa zo had ik het ook al bedacht, of gewoon maandagochtend gaan, als er nog niemand in de stad is.
Of nog beter, bestellen via internet! Kan via de site van ah.
Hahaha Cuegirllie ik zie het al voor me dat je daar in je eentje lol staat te hebben met die dingen![]()
Whaaaaaaa, dat lijkt mij echt fantastisch!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Lollifant het volgende:
Jaaaaa een mini-fok-meeting, kan Snuitebolletje ons begeleiden in het halen van vibo's!!![]()
![]()
Moet ie wel even goed geinformeerd zijn, zodat hij ons een rondleiding kan geven met alle details van elk productquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Lollifant het volgende:
Jaaaaa een mini-fok-meeting, kan Snuitebolletje ons begeleiden in het halen van vibo's!!![]()
![]()
Hahahaha jaaa precies, die andere vrouwen zouden er ook wel even aan willen voelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Lollifant, vergeet al die mensen niet he! Met van die gezichten: wat is zijn in godsnaam aan het doen!! Is ze gek ofzo!? Wil ze aandacht?! Komt ze iets te kort?!
Terwijl de vrouwen er gelijk bij denken: Durfde ik dat maar!
Jah zomaar ineens, een teken waarvoor?
Maar daarom ben ik er.. om gewoon uitgebreid verslag te doen, en al die vrouwen die erbij komen te staan te helpen in 1 van de moeilijkste keuzes in hun leven!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Lollifant, vergeet al die mensen niet he! Met van die gezichten: wat is zijn in godsnaam aan het doen!! Is ze gek ofzo!? Wil ze aandacht?! Komt ze iets te kort?!
Terwijl de vrouwen er gelijk bij denken: Durfde ik dat maar!
Jah zomaar ineens, een teken waarvoor?
Hahah goed bezig!! Je neemt je taak tenminste serieus!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, omg.. k ben nu al op internet aan het zoeken naar info.. Somebody stop me!! En ik moet nog wel naar de stad om te gaan versieren!
Maaaaaaaaaaar, dan kom je bij nog een optie.. Vroeger had je van die tupperware party's, maar die heb je tegenwoordig ook met erotische artikelen! Komt er zo een vrouw bij je langs om al die dingen te tonen.. (damn, ik weet te veel op dit gebied)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind een vibomeeting een geweldig idee
Zouden we zeker moeten doen. Maar dan heb je twee opties. Of gezellig met z'n alleen naar de winkel en shoppen of...
je vibo's die je hebt meenemen en gezellig een elkaar tonen
Jah en?! zo leer ik ook weer meer over wat vrouwen nu eigenlijk lekker vinden! (voor 99,9% van de mannen zal dat een eeuwig raadsel blijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja tuulk!!!
Die kunnen we natuurlijk ook even langs laten komenLijkt me ook wel erg gaaf! Zie je eens dingen waar je anders nooit op was gekomen
![]()
Maaaaaaar dan kun jij niet als held van de totale info optreden, want zij heeft dan al die kennis..![]()
Uitproberen!! Dat is het belangrijkste, niks evt.. gewoon doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
Ohjaaaaaaa dat is ook leuk!!!!Oh wordt echt een gezellig dagje!
Eerst naar de Etos, dan zo'n mevrouw met fijne spulletjes, en dan evt nog wat uitproberen..
![]()
![]()
En dan mag ik de hele tijd koekjes rondbrengen zeker..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
Ohjaaaaaaa dat is ook leuk!!!!Oh wordt echt een gezellig dagje!
Eerst naar de Etos, dan zo'n mevrouw met fijne spulletjes, en dan evt nog wat uitproberen..
![]()
![]()
Miss hebben we wel hulp nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dan mag ik de hele tijd koekjes rondbrengen zeker..pfffff.. ik wil ook proberen!
![]()
Ongetwijfeld, maar dan moet jij mij wel helpen bij de keuze daarvan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef Lollifant het volgende:
Hahaha ze hebben ook vast wel wat voor mannen!![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef Lollifant het volgende:
[ afbeelding ]
Jungle ring
Laat al je seksuele oerdriften vrij en waan je in de jungle van erotiek. Vibrerende cockring met clitorale stimulator. Gemaakt van safe rekbaar materiaal, dus past altijd!
Hihihi, iets voor jou???
Oe, een tegenspurtelende dame die stiekem kwijlt! MAAK ME GEK!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:12 schreef Lollifant het volgende:
Euhm ik moet om 7.45 opstaan. Maar voor mij is dat heeel vroeg!!![]()
Ik word al bijna bang Snuit![]()
![]()
Mmm een man die me gewoon hardhandig pakt, maar ook aan mijn plezier denkt...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, een tegenspurtelende dame die stiekem kwijlt! MAAK ME GEK!![]()
Dankjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is ook heeeeel vroeg LolliAlvast succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |