quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoeken nog wel..
Je weet wat ze zeggen over zoeken hè!
quote:
ooit...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Rustig aan dus maar, komt wel weer
Bijna alweer goedeavondquote:
De tijd verstrijkt..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:19 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Waar blijft de tijd?!
![]()
Nog plannen voor vanavond?
Huiswerk... daar zou ik nu een moord voor doen!! Wil erg graag weer terug naar school, maar moet nog wachten tot februari helaas, als de opleidingen weer starten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De tijd verstrijkt..
Nee niet echt iets.. beetje huiswerk enzo![]()
Jij? hopelijk wat beters!
OW relaxed.. lekker bivakkeren in andermans huisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:36 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Huiswerk... daar zou ik nu een moord voor doen!! Wil erg graag weer terug naar school, maar moet nog wachten tot februari helaas, als de opleidingen weer starten.![]()
Ik ga bij meisje langs, huisje bekijken. Ze gaat over een maand op vakantie en ik moet/mag dan op haar huis en kat passen.Eens kijken of ik geschikt ben voor alleen wonen.
![]()
Ach, met pizza's, patat en shoarma kan je best overleven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:36 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik ga bij meisje langs, huisje bekijken. Ze gaat over een maand op vakantie en ik moet/mag dan op haar huis en kat passen.Eens kijken of ik geschikt ben voor alleen wonen.
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo negatief ben ik ook weer niet hoor!
Ik hoop dat ik het relaxt vind! Heb 2 jaar samengewoond, en verder altijd bij ouders, dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
OW relaxed.. lekker bivakkeren in andermans huisAlleen wonen is zo relaxed! Doe je het eenmaal wil je niet anders meer
Nou dat dacht ik ook.. huiswerk, maar nu vind ik het toch
![]()
Wat ga je doen dan voor opleiding?
Goed plan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, met pizza's, patat en shoarma kan je best overleven.
Sex om weer af te vallen.
Klaar.
Dat is wel heel veel twijfel zegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:44 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het relaxt vind! Heb 2 jaar samengewoond, en verder altijd bij ouders, dus ben benieuwd!
Ahh wat voor huiswerk is het??
Ik twijfel tussen Nederlands, Sociale Wetenschappen, Rechten, Criminologie.
[..]
Goed plan!Pizza en seks!
![]()
![]()
Ja gelukkig kan ik nu rustig aan doen met het zoeken van de juiste studie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel twijfel zegMaar je hebt nog even om het uit te zoeken.
Nou het samenwonen vond je vast ook erg relaxed (tenminste vond ik wel altijd).. terug het studentenhuis in, achja niet geweldig maar beter dan weer naar huis.
Maar dat komt vast wel goed denk ik zo met dat maandje alleen
Moet opdrachten maken in een ERP systeem. Maar het wil niet echt lukken![]()
Ik kook vaak pas rond 18uurquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
De tijd gaat hard!!!
Moet alweer kokenGeen zin in
De Luxe!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:43 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja gelukkig kan ik nu rustig aan doen met het zoeken van de juiste studie!
Is je huiswerk uiteindelijk nog wel gelukt gisteren??
Het huisje was erg leuk, en de kat was ook superlief!!! Ze heeft zelfs een tv in de badkamer, kan ik vanuit bad tv kijkenIk denk dat ik me goed ga vermaken daar!
Morgenmiddag lekker weekend!![]()
![]()
Jullie al weekendplannen???
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:18 schreef Lollifant het volgende:
Cuegirrlie: Hoe was het??? Javier Guzman is altijd wel tof! Gister ook??
Jij weet dus ook hoe heeeerlijk het is als je eens ergens in bad kan!
Jaa ik hou echt van uit eten gaanWe gaan bij een café/restaurant wat 's avonds een leuke uitgaansplek is! We blijven daar dus ook lekker hangen morgen. Plezier gaat wel lukken denk ik, dankje!
Sjowhan: Ja geen letterlijke haak natuurlijk.![]()
Druk weekend! Nou sport en relax ze!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan moet je gaan slapen
Ik moet me nog 1,5 uur vermaken totdat ik de stad inga.. en heb geen idee hoe :S
Ben ik even blij dat je mijn vriendje niet bent.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Zou geen puf meer hebben om wat in bed te presteren vanavond
quote:
Irritantquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Gadverredamme!!!
Net een afspraak gemaakt bij de tandarts zie ik dat ik niet kan.. grrr!!! Kan ik um weer gaan verzetten
Simpelquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef Lollifant het volgende:
Mmm ja was heerlijk!![]()
Wat hebben jullie gegeten?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Simpel
Geb. aardappels-argentijnse steak en spercieboontjes.
Morgen + woensdag moet ik snel wat eten (maximaal uur om te eten), dus dat wordt macaroni
Mm gebakken aardappelsquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Simpel
Geb. aardappels-argentijnse steak en spercieboontjes.
Morgen + woensdag moet ik snel wat eten (maximaal uur om te eten), dus dat wordt macaroni
quote:
Hihiquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Met wie heb jij een date? vertel! hoe en wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |