quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verder dan een fles wijn kom ik nietga niet betalen voor sex.. ieeee
eey, op deze worst is dat lekker!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Lekkere witte korsten, dat klinkt heel smerig
Megageil waar ik niks mee kan staat gelijk aan zeer sjago en frustie worden bij mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik word daar niet giftig van!Alleen maar megageil, terwijl ik niks mee kan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef Lollifant het volgende:
Nou de date was wel gezellig, maar er komt geen vervolg denk ik, heb geen kriebels. Jammer, maar toch leuk geprobeerd he.![]()
Maar ik heb dus wel nog steeds zin in seks.![]()
Ik had er verder niet veel verwachtingen van, dus er is niks verlorenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Jammer./ Achja gezelligheid is ook al iets
en nu? Iemand achter de hand die je kan bellen?
Dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik had er verder niet veel verwachtingen van, dus er is niks verloren
Mja ik heb wel exen achter de hand, maar ik heb nog nooit seks met een ex gehad, betwijfel namelijk of dat zo verstandig is....
En dan denk je eventueel nog van, misschien gaat hij nu wel z'n aandacht op mij vestigen, wantja hij moet zich toch ook wel een beetje schuldig voelen..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef Lollifant het volgende:
Haha ja slechte seks, ohh vreselijk. Heb je superveel zin, ben je helemaal geil, en dan komt ie al klaar na 1x stoten ofzo.Dan voel je je zooo chagrijnig.
![]()
Zulke kerels verdienen de strop.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan denk je eventueel nog van, misschien gaat hij nu wel z'n aandacht op mij vestigen, wantja hij moet zich toch ook wel een beetje schuldig voelen..Tuulk niet, hoe kon je dat denken!
![]()
Welke?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Ja mannen zat die wel even willen, maar dan moet ik een heleboel eisen laten vallen denk ik
Nouja, ik ga binnenkort wel even bij de etos langs, had een mooi ding gezien daar...![]()
Dat verwoord je perfect!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Zulke kerels verdienen de strop.![]()
tegenwoordig ook al bij de mediamarkt in verschillende soorten en maten te krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Lollifant het volgende:
Ja mannen zat die wel even willen, maar dan moet ik een heleboel eisen laten vallen denk ik
Nouja, ik ga binnenkort wel even bij de etos langs, had een mooi ding gezien daar...![]()
Werkt dat echt zo goed bij jou ja?? Bij mijn ex niet hoor, moest 10 minuten inwerken ofzo, en dan duurde het wel wat langer, maar geen uur! Ook geen half uur...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmm, zo lang hoeft dat bij mij niet in te werken, alleen als ik er zo eentje om heb kan ik uren door blijven gaan, wordt ook saai op een gegeven moment..
Wel een mooi design, kan je gewoon op je nachtkastje laten staan
Wat is dat durex performa danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nah Lollifant, gewoon zo een durex performa ofzo aan die gast geven.. werkt behoorlijk goed!
Klopt, maar als het elke keer maar 2 minuten duurt....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Prestatie zit niet altijd in de duur van z'n stijfheid he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |