Dat is ook een mogelijkheid jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met parmazaanse kaas als ik dat nog heb
Geloof van niet, naja, dan maar wat kaasplakkies in stukjes snijden
We gaan lekker uit eten!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
En weet je al wat jullie gaan doen? Vertel verder! haha
Fijn en naar. Heel irritant.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is echt zoooooooo naar!
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eerstvolgende mogelijkheid pakken om het af te maken?
Jah, een lekker uitgebreid ontbijt.. had ik echt even zin in! gebakken ei met spek.. oeeeeeequote:
Op het moment heb ik liever niets, ik doe heftige pogingen m'n eigen ontbijt binnen te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, een lekker uitgebreid ontbijt.. had ik echt even zin in! gebakken ei met spek.. oeeeeeeJij had liever een croissantje met jam gehad?
Sterkte ermee zou ik zeggen dan! ben ik blij dat mijn maag alles binnen kan houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Op het moment heb ik liever niets, ik doe heftige pogingen m'n eigen ontbijt binnen te houden.![]()
![]()
Jaja, dat weten we nou wel. Kom 'ns met iets interessants.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sterkte ermee zou ik zeggen dan! ben ik blij dat mijn maag alles binnen kan houden
Neh, ben ik nog te brak voor..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja joh snuitje, kom eens met wat interessants![]()
OEEEEEEEEE....quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vanavond ga ik een helemaal los denk ik
-edit-
weet ik
Ik word daar niet giftig van!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
OEEEEEEEEE....
Als je mij echt sjago wil meemaken dan moet je me dat aandoen, daar kan ik dus echt heel erg giftig van worden, echt heeeeeeeeeel erg giftig
eey, k ga ook niet werken voor geld hoor.. bah.. nee, echt niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
hard werken?Dat is toch niks om te doen op een donderdagavond
Werkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eey, k ga ook niet werken voor geld hoor.. bah.. nee, echt niet!
Krijg jij niet eens betaald voor de sex?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eey, k ga ook niet werken voor geld hoor.. bah.. nee, echt niet!
werksex! niet dat laffe gedoe!![]()
nopes, dat is 1 van de dingen die ik vrijwillig doe!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg jij niet eens betaald voor de sex?
Dat is wel erg aardig van jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nopes, dat is 1 van de dingen die ik vrijwillig doe!
whahaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel erg aardig van jeHeb je vast veel blije klanten
Misschien moet je dan maar eens gaan adverterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whahamafkees! nee, mijn erotische uitspattingen zijn maar voor een enkeling weggelegd
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet ik in ieder geval zeker dat ik wat leuks in huis haal.. en jij dan? waar staat jouw ad?
verder dan een fles wijn kom ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |