Uh...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Het wonder is geschiet! Mijn broer heeft een kamer gevonden!
Dat is wel heel fijn voor haar.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
dank je
Nu kan mijn ma zonder zorgen gaan samenwonen
Ja, dat is het ook, maar ik zat je te plagen.quote:is het niet geschied dan eerder, want geschoten volgens mij ook nietAch boeiend!!
Zekerquote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dat is wel heel fijn voor haar.![]()
quote:Ja, dat is het ook, maar ik zat je te plagen.
wie nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef makkie88 het volgende:
ik heb gewoon zin in sex
jaa, okee.. maar kwil gewoon.. ff met me vriendin samen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga je met jezelf spelen, dan heb je wel sexalsje dat onder sex verstaat tenminste
![]()
en dat op je 27stequote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
doe niet aan seks, althans nu nog' niet
ok, da's een leugen. ik speel wel eens met mezelf op wilde pianomuziek
hoe persoonlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
persoonlijke redenen en by the way, ik ben 28 hoor
het zouden eens geen persoonlijke redenen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
persoonlijke redenen en by the way, ik ben 28 hoor
Sorry.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Hou daar eens mee op
Geil.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sararaats het volgende:
doe niet aan seks, althans nu nog niet
ok, da's een leugen. ik speel wel eens met mezelf op wilde pianomuziek
kon ik nog maar slapenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:Nog eventjes toch nog wel geslapen.. nu ben ik moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |