wilde het ook van een ander horenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Geen ervaring mee hoor.. maar lijkt me wel spannend
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kloterival!Kutjong!
Waar was je gisteravond!
Ik heb dat hele teringdorp doorgereden op zoek naar je!
Ik was pas om 12 uur thuis.
Dat was eens maar nooit weer.
Bellen, schmellen, je komt maar met iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds om het goed te maken.quote:
ja ik had je al wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds belooft maar je bent niet op komen dagenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Bellen, schmellen, je komt maar met iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds om het goed te maken.
Ik wel, jij hebt je gewoon niet aan de afspraak gehouden.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik had je al wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goeds belooft maar je bent niet op komen dagen
a) je liegt, ik heb me aan de afspraak gehouden! als je nou gewoon naar me geluisterd had was et goed gekomen eigenwijsquote:Op donderdag 27 september 2007 09:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik wel, jij hebt je gewoon niet aan de afspraak gehouden.
Ik zoek het goeds voortaan wel ergens anders.
Zo, jij durft.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
a) je liegt, ik heb me aan de afspraak gehouden! als je nou gewoon naar me geluisterd had was et goed gekomen eigenwijs
b) your loss
Het zit allemaal tussen je oren.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg gewoon waar het op staat!![]()
helaas, uw reactie wordt hier niet geaccepteerd. ga 3 minuten terug en probeer het nogmaals!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren.
Dokter al geprobeerd?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
helaas, uw reactie wordt hier niet geaccepteerd. ga 3 minuten terug en probeer het nogmaals!
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Die kon je ook niet helpen?
Wat verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
die hoop heb ik al lang opgegeven!
nee hoor, ik wil eigenlijk niet geholpen worden. ik vind het wel fijn dat ik gewoon zeg waar het op staat!quote:
Waar de dokter wat aan moet doen zijn natuurlijk je waandenkbeelden.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor, ik wil eigenlijk niet geholpen worden. ik vind het wel fijn dat ik gewoon zeg waar het op staat!
ik ken ook geen dokter die er wat aan zou kunnen doen denk ik
die heb ik niet, die probeer jij me aan te pratenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waar de dokter wat aan moet doen zijn natuurlijk je waandenkbeelden.
Ik besef me net dat ik gister helemaal geen sex heb gehad.
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik niet, die probeer jij me aan te praten
dat heb ik zelfs gehad
je kan doordrammen wat je wilt maar je had gewoon beter naar me moeten luisteren!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Kun je nagaan.
Je moet je aandoening niet steeds zo duidelijk bevestigen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
je kan doordrammen wat je wilt maar je had gewoon beter naar me moeten luisteren!
ik bedoel maar
leer luisterenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je moet je aandoening niet steeds zo duidelijk bevestigen.
Ja, als jíj zelfs sex hebt gehad, ik bedoel, jézus!
Ik hoor niks.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
leer luisteren![]()
daar ga ik niet op in
ja helemaal goed!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoor niks.
Ow wacht. Nu je het zegt! Ik hoor een computer zoemen.
Hoe gaat het eigenlijk met de geile scholiertjes?
Niks op school, wel eentje van school... Vertel!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja helemaal goed!
niks op school hoor.. wel eentje van school
je weet toch dat ik niet zo van de details benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Niks op school, wel eentje van school... Vertel!
Dat weet ik ja, maar ik vroeg me af wat je precies bedoelde... Maar boeit niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
je weet toch dat ik niet zo van de details ben
nou ze is van school! ze is hier leerling... ga ik nu beetje mee om... maar niks gebeurt op school zelf.... dat wou ik zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, maar ik vroeg me af wat je precies bedoelde... Maar boeit niet.
Oh ok... Ach, eentje schaken is toch al genoeg?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
nou ze is van school! ze is hier leerling... ga ik nu beetje mee om... maar niks gebeurt op school zelf.... dat wou ik zeggen
eentje maar?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Oh ok... Ach, eentje schaken is toch al genoeg?
Van mij mag je er wel meer doen. De nadruk lag niet op 'eentje'.quote:
dan heb je helemaal gelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Van mij mag je er wel meer doen. De nadruk lag niet op 'eentje'.
aangezien morgen mijn laatste da is hier denk ik dat de score op 1 blijft staanquote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dus, wanneer kom je de volgende melden?
Wat een waardeloze instelling zeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
aangezien morgen mijn laatste da is hier denk ik dat de score op 1 blijft staan
ik heb natuurlijk nog anderhalve dag dus ik ga ervoor zorgen dat mijn score op minimaal 2 uitkomtquote:Op donderdag 27 september 2007 12:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat een waardeloze instelling zeg.
Dat is beter.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk nog anderhalve dag dus ik ga ervoor zorgen dat mijn score op minimaal 2 uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |