Daar wordt je idd niet vrolijk vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Klopt, maar als het elke keer maar 2 minuten duurt....![]()
Dan ben je heel blij met die performa dingen
Ja precies, lijkt me ook geen succes. Condoom is wel zo makkelijk dan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nadeel is als je het los gebruikt dat de dame in kwestie ook minder voelt, of dat je echt way too much gebruikt...
Ja in de Etos, alle mensen kopen gewoon shampoo en luiers en maandverband, en dan sta je daar met je vibo!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
In de etos zou ik ook zoiets vanhebben. Effe dat ding laten trillen, iedereen omkijken
Is Le Duc toch wat relaxter
Maar herinner ik het me dan goed dat ze daar dan van die showmodellen hebben staan? Nu je het zo zegt dat je ze kan uitproberen?
Via de site van AH gaat het via albert, moet je wel voor minimaal 60 euro boodschappen doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Lollifant het volgende:
Hahaha jaa zo had ik het ook al bedacht, of gewoon maandagochtend gaan, als er nog niemand in de stad is.
Of nog beter, bestellen via internet! Kan via de site van ah.
Hahaha Cuegirllie ik zie het al voor me dat je daar in je eentje lol staat te hebben met die dingen![]()
Whaaaaaaa, dat lijkt mij echt fantastisch!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Lollifant het volgende:
Jaaaaa een mini-fok-meeting, kan Snuitebolletje ons begeleiden in het halen van vibo's!!![]()
![]()
Moet ie wel even goed geinformeerd zijn, zodat hij ons een rondleiding kan geven met alle details van elk productquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Lollifant het volgende:
Jaaaaa een mini-fok-meeting, kan Snuitebolletje ons begeleiden in het halen van vibo's!!![]()
![]()
Hahahaha jaaa precies, die andere vrouwen zouden er ook wel even aan willen voelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Lollifant, vergeet al die mensen niet he! Met van die gezichten: wat is zijn in godsnaam aan het doen!! Is ze gek ofzo!? Wil ze aandacht?! Komt ze iets te kort?!
Terwijl de vrouwen er gelijk bij denken: Durfde ik dat maar!
Jah zomaar ineens, een teken waarvoor?
Maar daarom ben ik er.. om gewoon uitgebreid verslag te doen, en al die vrouwen die erbij komen te staan te helpen in 1 van de moeilijkste keuzes in hun leven!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Lollifant, vergeet al die mensen niet he! Met van die gezichten: wat is zijn in godsnaam aan het doen!! Is ze gek ofzo!? Wil ze aandacht?! Komt ze iets te kort?!
Terwijl de vrouwen er gelijk bij denken: Durfde ik dat maar!
Jah zomaar ineens, een teken waarvoor?
Hahah goed bezig!! Je neemt je taak tenminste serieus!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, omg.. k ben nu al op internet aan het zoeken naar info.. Somebody stop me!! En ik moet nog wel naar de stad om te gaan versieren!
Maaaaaaaaaaar, dan kom je bij nog een optie.. Vroeger had je van die tupperware party's, maar die heb je tegenwoordig ook met erotische artikelen! Komt er zo een vrouw bij je langs om al die dingen te tonen.. (damn, ik weet te veel op dit gebied)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind een vibomeeting een geweldig idee
Zouden we zeker moeten doen. Maar dan heb je twee opties. Of gezellig met z'n alleen naar de winkel en shoppen of...
je vibo's die je hebt meenemen en gezellig een elkaar tonen
Jah en?! zo leer ik ook weer meer over wat vrouwen nu eigenlijk lekker vinden! (voor 99,9% van de mannen zal dat een eeuwig raadsel blijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja tuulk!!!
Die kunnen we natuurlijk ook even langs laten komenLijkt me ook wel erg gaaf! Zie je eens dingen waar je anders nooit op was gekomen
![]()
Maaaaaaar dan kun jij niet als held van de totale info optreden, want zij heeft dan al die kennis..![]()
Uitproberen!! Dat is het belangrijkste, niks evt.. gewoon doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
Ohjaaaaaaa dat is ook leuk!!!!Oh wordt echt een gezellig dagje!
Eerst naar de Etos, dan zo'n mevrouw met fijne spulletjes, en dan evt nog wat uitproberen..
![]()
![]()
En dan mag ik de hele tijd koekjes rondbrengen zeker..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
Ohjaaaaaaa dat is ook leuk!!!!Oh wordt echt een gezellig dagje!
Eerst naar de Etos, dan zo'n mevrouw met fijne spulletjes, en dan evt nog wat uitproberen..
![]()
![]()
Miss hebben we wel hulp nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dan mag ik de hele tijd koekjes rondbrengen zeker..pfffff.. ik wil ook proberen!
![]()
Ongetwijfeld, maar dan moet jij mij wel helpen bij de keuze daarvan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef Lollifant het volgende:
Hahaha ze hebben ook vast wel wat voor mannen!![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef Lollifant het volgende:
[ afbeelding ]
Jungle ring
Laat al je seksuele oerdriften vrij en waan je in de jungle van erotiek. Vibrerende cockring met clitorale stimulator. Gemaakt van safe rekbaar materiaal, dus past altijd!
Hihihi, iets voor jou???
Oe, een tegenspurtelende dame die stiekem kwijlt! MAAK ME GEK!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:12 schreef Lollifant het volgende:
Euhm ik moet om 7.45 opstaan. Maar voor mij is dat heeel vroeg!!![]()
Ik word al bijna bang Snuit![]()
![]()
Mmm een man die me gewoon hardhandig pakt, maar ook aan mijn plezier denkt...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, een tegenspurtelende dame die stiekem kwijlt! MAAK ME GEK!![]()
Dankjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is ook heeeeel vroeg LolliAlvast succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |