abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56007721

Ik geef het op hoor, koop een rol aluminiumfolie en veel plezier ermee.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 13 januari 2008 @ 21:12:55 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56007890
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh dus als het je wel uitkomt geloof en vertrouw je de regering en .gov sites opeens wel? Kom op zeg.
Wel natuurlijk als er iets bevestigd over conspiracies door een gov website wat via de media niet verkondigd wordt of openlijk naar buiten wordt gebracht.

Het punt is, Jullie beweren dat chemtrails op BS berust. NIET DUS. Als gov websites er al over hebben. Dan is het geen vage conspiracy meer maar gewoon realiteit.

Wake up!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 13 januari 2008 @ 21:23:18 #123
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_56008164
Contrails, vliegtuigstrepen die verklaard kunnen worden

Hoewel mensen niet meer regelmatig naar boven kijken, is het ook U ongetwijfeld wel eens opgevallen dat
zich achter hoog overvliegende vliegtuigen soms een witte streep vormt. Dit noemen we een contrail en is een normaal verschijnsel dat eenvoudig te verklaren is. Vliegtuigen gebruiken kerosine als brandstof.

Bij verbranding ontstaat naast koolmonoxide ook waterdamp, dat als stoom de motor verlaat. Vier liter verbrande kerosine produceert ongeveer 1 liter water. Vliegtuigen vliegen op een hoogte van ongeveer 10 kilometer, een gebied dat we de troposfeer noemen. De temperatuur ligt hier ver onder het nulpunt, want voor iedere kilometer die we vanaf de aarde omhoog stijgen daalt de omgevingstemperatuur ongeveer 6 graden. Een combinatie van erg vochtige lucht met een lage omgevingstemperatuur biedt ideale omstandigheden voor de vorming van contrails. Door de warme vochtige uitlaatgassen condenseert de aanwezige waterdamp in kleine druppeltjes water, die op hun beurt weer veranderen in ijskristallen. Deze miljoenen druppeltjes/ijskristallen vormen de contrail, die als een staart van honderden meters lengte achter het vliegtuig hangt. Contrails ontstaan bij een omgevingstemperatuur van ongeveer -57 graden Celcius, waarbij de vochtigheid bepaalt hoe lang een contrail zichtbaar blijft. Dit variëert gemiddeld van enkele minuten tot een maximum van 20 minuten.

Sinds de introductie van straalmotoren in de luchtvaartindustrie (1952) zijn contrails dus een normaal verschijnsel

We zouden de discussie over het bestaan van Chemtrails snel kunnen afronden. Zodra Chemtrails ergens ontstaan, vliegen we er doorheen met een vliegtuig dat luchtmonsters neemt, waarna een laboratorium het verlossende antwoord geeft.
In Nederland zou die taak moeten zijn toebedeeld aan het VROM, dat waakt over de luchtkwaliteit.
Sinds 1996 is het aantal meldingen wereldwijd enorm toegenomen

Maar toen in 2004 VROM-voorlichter Wim van der Weegen gevraagd werd naar Chemtrails, luidde zijn antwoord “Chemtrails? Nog nooit van gehoord”. Voor zover ik weet is er tot op heden door VROM nooit serieus onderzoek gedaan naar Chemtrails. Ook op hun website is er niets over te vinden. In onze zoektocht naar antwoorden, wenden we ons tot de Amerikaan Clifford Carnicom, een man die al jaren onderzoek doet naar Chemtrails. Clifford heeft ook monsters door laboratoria laten onderzoeken.

Hij verzamelt deze op grote hoogte in de bergen om besmetting met andere bronnen zoveel mogelijk te beperken. Bij laboratoriumonderzoek bleken deze monsters hoge concentraties aluminium en barium te bevatten. Deze metalen zijn al jaren onderwerp van discussie in de medische wereld. Aluminium wordt genoemd als veroorzaker van de ziekte van Alzheimer. Barium veroorzaakt allerlei problemen, waaronder ademhalingsmoeilijkheden, hartritme stoornissen, spierverzwakking en opzwellende hersenen. Clifford’s bevindingen worden inmiddels door meerdere mensen bevestigd, zo ook door milieudeskundige Therese Aigner. Naast aluminium en barium, worden er ook stoffen gevonden als magnesium en titanium, maar ook bizarre onverklaarbare fibers en exotische stoffen, schimmels en virussen.

Wat ik hierin dit verhaal geloof is nu niet belangrijk, maar ik denk wel dat dit een fenomeen is waarvoor we zeker moeten uitkijken. Ik bedoel maar, ik neem liever geen risico, mijn leven is mij lief en gezondheid staat boven alles. Laten we het eens heel nuchter bekijken. Inderdaad zijn de grootmachten bezig het weer te sturen, zo kun je dus bepalen waar de meeste orkanen voorkomen en zo kun je ook de zwakkeren in onze samenleving uitroeien. Natuurlijk willen ze allemaal dat we een gedachte hebben, net als de Borg in de SF serie Star Trek. Heb je een collectieve gedachte, kun je mensen sturen. Je doel bereiken en dat is toch waar het allemaal om gaat. Macht en geld. Je creëert een nieuwe wereldorde met 1 grootmacht. Ik wil niemand bang maken, maar ik wil wel waarschuwen. Zie de middenweg van de verhalen. Neem het niet te zwaar maar zeker niet te licht. Maar zelfs als je de middenweg neemt is het nog eng en kun je maar beter oppassen.

Dus....................houd ze in de gaten, dan heb je altijd een alibi !

[ Bericht 1% gewijzigd door Moondreamer op 13-01-2008 21:28:43 ]
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  zondag 13 januari 2008 @ 22:02:26 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56009182
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef Moondreamer het volgende:
Het is niet duidelijk uit jouw informatie, trouwens mooie foto's, of deze vliegtuigen trails achter laten die na een tijdje weer verdwijnen of dat ze gedurende lange tijd zichtbaar blijven.
Dus of het contrails zijn die na 10--20 minuten verdwijnen of dat het chemtrails zijn die blijven hangen.
Dat maakt geen donder uit. Dat is nml prima te verklaren via de wetenschappelijke route.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 januari 2008 @ 22:03:51 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56009218
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wel natuurlijk als er iets bevestigd over conspiracies door een gov website wat via de media niet verkondigd wordt of openlijk naar buiten wordt gebracht.

Het punt is, Jullie beweren dat chemtrails op BS berust. NIET DUS. Als gov websites er al over hebben. Dan is het geen vage conspiracy meer maar gewoon realiteit.

Wake up!
Je logica ontgaat me. Gov etc zijn grote leugenaars etc maar als ze een keer iets beweren wat wel in je straatje past dan gebruik je ze opeens wel als punt?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 januari 2008 @ 22:25:52 #126
52357 Lambiekje
pi_56009910
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je logica ontgaat me. Gov etc zijn grote leugenaars etc maar als ze een keer iets beweren wat wel in je straatje past dan gebruik je ze opeens wel als punt?
Nee een bevestiging dat een complot waarin ik en andere zo in bezig zijn dus realiteit blijkt te zijn.
Dan valt het buiten de scoop

Oveheid sites geloof ik ook als het om subsidies gaat. Het zal wel heel erg stom zijn om jezelf te benadelen.

De vraag is dus nu niet meer of er chemtrailing is maar waarom is chemtrailing en hoe vaak en wat voor dosering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:29:22 #127
52357 Lambiekje
pi_56010038
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:06 schreef Koploperkopper het volgende:

Ik geef het op hoor, koop een rol aluminiumfolie en veel plezier ermee.
Dat moet je voor je TV gebruiken....
quote:
Op 1: Een 1 april-grap uit 1969 uit Nederland. In de tijd dat heel Nederland nog naar 2 zenders keek, kwam het journaal met een item over 'zwartkijkers'. (In die tijd moest iedereen die een tv of radio in huis had dit opgeven en daarvoor kijk- en luistergeld betalen. Uiteraard deden velen dit niet om zo geld te besparen.)

Het Journaal berichtte dat zwartkijkers voortaan met behulp van een speciale scanner makkelijk konden worden opgespoord en dat op 1 april een grote landelijke actie gehouden zou worden.

Controleurs zouden met deze scanner door de straten rijden om overtreders op te sporen. "Of daar niets tegen te doen zou zijn", vroeg een journalist in het filmpje. "Nee", was het antwoord van een controleur, want hij kon zich niet voorstellen dat men zijn televisietoestel in aluminiumfolie zou wikkelen, want dan zou de voorbijrijdende controledienst met hun scanner niets kunnen uitrichten. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:32:51 #128
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56010135
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Moondreamer het volgende:
Contrails, vliegtuigstrepen die verklaard kunnen worden

Sinds de introductie van straalmotoren in de luchtvaartindustrie (1952) zijn contrails dus een normaal verschijnsel
Op filmpjes uit de 2e wereldoorlog zijn al contrails te zien bij hoogvliegende bommenwerpers. Dus met de introductie van de straalmotor heeft het weinig te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 13 januari 2008 @ 22:33:14 #129
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_56010153
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat maakt geen donder uit. Dat is nml prima te verklaren via de wetenschappelijke route.
Feiten, Jonge..................Feiten, Mr Science !
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  zondag 13 januari 2008 @ 22:49:16 #130
52357 Lambiekje
pi_56010648
http://www.youtube.com/watch?v=7IZUfszhK7o

Wat raar 2 kleuren contrails
  zondag 13 januari 2008 @ 22:59:19 #131
pi_56010997
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:49 schreef Lambiekje het volgende:

Het zijn ook 2 verschillende vliegtuigen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_56011013
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:49 schreef Lambiekje het volgende:

Het feit dat ze 'dicht' bij elkaar vliegen kan niets te maken met hoogteverschil (dus optisch bedrog) en de verschillende 'kleuren' contrails kan dus ook niets te maken hebben met het lichtval?
  zondag 13 januari 2008 @ 23:04:15 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
  maandag 14 januari 2008 @ 12:01:48 #134
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_56020325
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Die MD11 heeft maar 2 contrails terwijl hij 3 motoren heeft. Een motor stuk ofzo?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 14 januari 2008 @ 12:06:37 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56020412
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Die MD11 heeft maar 2 contrails terwijl hij 3 motoren heeft. Een motor stuk ofzo?
Denk dat het door de positie op het vliegtuig komt. De interactie tussen uitlaatgassen en de wingtip vortex is nml ook van belang bij de vorming van het spoor
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 januari 2008 @ 12:12:36 #136
pi_56020548
Dat linker vliegtuig lijkt ook sneller te gaan. Misschien zitten ze niet op dezelfde hoogte?
  maandag 14 januari 2008 @ 12:35:13 #137
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_56021102
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk dat het door de positie op het vliegtuig komt. De interactie tussen uitlaatgassen en de wingtip vortex is nml ook van belang bij de vorming van het spoor
ATuin-hek meent dat hij voor ieder vreemd voorval een wetenschappelijke verklaring is.

Contrails die uiteindelijk wolken worden ?..... ................who beliefs this crap ?

Het moet niet gekker worden Mr.Science !
  maandag 14 januari 2008 @ 12:37:52 #138
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_56021155
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lijnvliegtuigen die naast elkaar vliegen.....................you must be shittin' me
  maandag 14 januari 2008 @ 12:39:57 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56021201
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:35 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

ATuin-hek meent dat hij voor ieder vreemd voorval een wetenschappelijke verklaring is.
Zoiets ja.
quote:
Contrails die uiteindelijk wolken worden ?..... ................who beliefs this crap ?
Wie gelooft dat? De meerderheid van de wetenschappelijke wereld in dat gebied. Die weten dat redelijk zeker. Daar heb je experimenten voor, om maar eens wat te noemen.
quote:
Het moet niet gekker worden Mr.Science !
Dus omdat jij het niet kan begrijpen vind je het maar gek? Lekker logisch
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 januari 2008 @ 12:40:41 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56021212
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:37 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Lijnvliegtuigen die naast elkaar vliegen.....................you must be shittin' me
Waar zeg ik dat dan?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 januari 2008 @ 12:43:45 #141
pi_56021288
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
Ik denk dat je te moeilijke woorden gebruikt. Probeer het eens op basisschool niveau.
pi_56022210
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik denk dat je te moeilijke woorden gebruikt. Probeer het eens op basisschool niveau.
Dat lijkt wel nodig voor dit soort lui ja.

Ik dacht trouwens dat wetenschap verwerpen iets uit de 10e eeuw was ofzo?
pi_56022432
quote:
Green Skies: Engineer's Work May Reduce Jet Travel's Role In Global Warming

Backed by government and industry grants, Dryer is leading two new research efforts to advance these technologies. The first, a major project funded by the U.S. Air Force, is focused on developing computational and kinetic models that accurately simulate the burning of jet fuel, a complex and poorly characterized mix of chemicals.
http://www.sciencedaily.com/releases/2007/10/071014174122.htm
Huh, de EPA en het RIVM weten toch precies wat erin zit?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56028212
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee een bevestiging dat een complot waarin ik en andere zo in bezig zijn dus realiteit blijkt te zijn.
Dan valt het buiten de scoop
Eigenlijk zeg je hier dus dat een bron per definitie alleen betrouwbaar is als deze het bestaan van chemtrails bevestigt. .
pi_56028274
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je hier dus dat een bron per definitie alleen betrouwbaar is als deze het bestaan van chemtrails bevestigt. .
Ja, daar komt het wel op neer.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:28:51 #146
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_56029071
FOK !................in de dofpot ermee !
  maandag 14 januari 2008 @ 19:37:58 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56030837
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Zelfs meer dan dat Hij vind het blijkbaar betrouwbaar als het in zijn straatje past.
Onikaan ni ov dovah
pi_56037349
quote:
I recently had an enlightening conversation with an ex-Air Force pilot who is now flying freight between the US West Coast and Europe. He feels that many pilots may not know that they fly with fuel that is mixed with this waxy additive that appears to enhance the size, duration, consistency, and opacity of the aircrafts exhaust contrail. Jet-A fuel is now found to be clear, pale blue and pale reddish to pink in color. Uncontaminated Jet-A is clear to straw yellow in color. The possibility exists that this additive been uncovered previously.
http://weatherwars.info/?page_id=25
Ach, gooi maar vol hoor.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56038390
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ach, gooi maar vol hoor.
1. de piloot kan niet zien wat er uit zijn uitlaat komt.
2. waxy additive? Voelt hij even aan de brandstof ofzo? Kisten die van de US naar europa kunnen vliegen hebben nou niet bepaald dripsticks
3. Kleurtje is voor de veiligheid of om het type aan te duiden.
pi_56050519
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:59 schreef mcDavid het volgende:

[..]

1. de piloot kan niet zien wat er uit zijn uitlaat komt.
Lijnvliegers Niet altijd nee. Maar soms wel, holding pattern, en anders ziet hij zichzelf misschien op Airliners.net ?
Milliairen hebben 'n betere kans om hun eigen trail te zien.

De schaduw die hij veroorzaakt ziet hij vast ook wel's.

En wat anderen veroorzaken ziet hij zeker.

quote:
2. waxy additive? Voelt hij even aan de brandstof ofzo? Kisten die van de US naar europa kunnen vliegen hebben nou niet bepaald dripsticks
Jp8, heeft meer toepassingen dan jet fuel alleen, dus wie weet?

http://www.dodsbir.net/SI(...)c.asp?Bookmark=30533

Hij zal het niet voelen i.d.d.

http://www.afpa.af.mil/photos/
quote:
3. Kleurtje is voor de veiligheid of om het type aan te duiden.
No shit sherlock, je hebt zowaar de link gelezen ?
Eisenhower1961.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:29:19 #151
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_56053792
Wat is nu het verschil tussen een contrail en een chematrail?
Welke stof(fen) of chemische reactie(s) zorgt er voor dat een chemtrail langer zichtbaar blijft dan een contrail?

Geef nu eens antwoord hierop!

Vooral omdat het allang bewezen is dat waterdamp lag zichtbaar kan blijven op elke hoogte. (zie wolken)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:36:08 #152
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_56053931
JP8 komt toch uit 1990?

Hoe kan deze foto (jou wel bekend) dan in 1985 genomen zijn?
pi_56054285
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:29 schreef Knarf het volgende:
Wat is nu het verschil tussen een contrail en een chematrail?
Welke stof(fen) of chemische reactie(s) zorgt er voor dat een chemtrail langer zichtbaar blijft dan een contrail?

Geef nu eens antwoord hierop!

Vooral omdat het allang bewezen is dat waterdamp lag zichtbaar kan blijven op elke hoogte. (zie wolken)
Alweer ????
quote:
V. PERSISTENT CLOUD MAKING FOR GLOBAL WARMING SHIELDING

The discovery of the HF problems leading to imminent disasters due to strategic metals industries and coal power HF releases together with the oil industries hydrocarbon emissions was all covered up. Since I discovered the effect, I was far ahead to the pack on possible solutions.

I was the first person to suggest two possible ways to control the HF problems, one via using metals to complex with the HF and weight it down from the skies and the other using the HF affinity toward water and raining it from the skies. In those days, I called these methods "air pharmacology," but the more recent most popularly used term has become "chemtrails." So basically, I was the person that invented chemtrails.

My ideas for how to capture the HF in the skies involved the very same methods used to stop HF release from the Oak Ridge Gaseous Diffusion process. The gas diffusion process leaked HF from bearing seals and used alumina, Al2O3, affinity for HF to trap the HF. The other gas diffusion problems were due to air leaking into the system and a purge process that released a lot of HF, which was trapped by running it though a "bubbler" system in a water tank. My ideas would take these concepts airborne. The Generation 1 ideas used the metals and the Generation 2 ideas used more the water.

The first ideas involved putting alumina dusts into the skies and letting that react with the HF in the air. Problems came in the form of limited suspension time and the need to renew it almost daily. So, the next idea was to make the aluminum a component of the jet fuel in commercial planes. Then, the concept for making clouds became apparent. When soluble aluminum compounds are mixed with jet fuels and burned, one gets some alumina dust to react with the H2SO4 in the air and one also gets aluminum sulfate, Al2(SO4)3, which is hygroscopic and retains water molecules becoming Al2(SO4)3*18HOH. It is this effect that produces persistent thick clouds that grow to make more rain.

This discovery became the advent of how to make persistent clouds to set up a sunlight reflecting shield by using the hygroscopic metal compounds to promote persistent clouds. The heart of cloud seeding is these hygroscopic metal compounds that won't evaporate. The metal seeds of water vapor that won't sublime due to their hygrosopic attraction of the seed metal compound. It was this technique of cloud seeding that set up a Mie Scatting reflective layer for the sunlight's IR that could be used to compensate for the upper layer's IR retention problems.

Investigation into other metals turned up titanium dioxide, which in the acid atmosphere would form titanium sulfate, Ti(SO4)2*9HOH. This could do the same as Al, plus titanium lessened the toxic problems with raining out the aluminum fluoride onto the landscape, and it also soaked up the problems with NOx compounds in the air. I had also discovered the serious problems with rising fluorides in the environment being directly connected to immune system illnesses and recognized the power of titanium in mediating the toxic effects of fluorine.

A little more looking turned up that barium sulfate, BaSO4, was compatible with oil and soluble in it, so this was of interest as a fuel additives. Barium sulfate is used as oil drilling mud to prevent blowouts in out drilling. And the Barium oxide form of barium absorbed CO-2 and would be useful for CO-2 reduction. It could also complex with HF and weight the HF out of the skies. Barium would also ionize with sunlight and the ionization would tend to hold it lofted much longer than other metals. Barium's ionization could ride on the Earth's potential gradient as the positive ion would be attracted to the high negative charge in the upper ion layers due to the Van Allen charging effects with electrons from the Sun.

So, this criteria set up the basic three concepts for "chemtrails." Barium went into popular use with its lofting time and ionization to set up electromagnetic wave ducting. All these type metals methods became the "Generation 1" methods of "chemtrail" making to rain out the HF and to reflect some of the IR radiation using Mie Scattering for IR.

Since commercial jet planes were the lowest cost method to get the global warming shield into place, the long range plan, or "Generation 2" methods, was the idea of using the fuel itself and the jet engines design parameters to make water vapor in dense quantities. The goal of the Generation 2 methods required a decade to get into place because it involved changes in jet engine designs and the jet fuels. The dense water vapor seeded into the upper atmosphere would begin to fall and with these falls trigger rainfall in lower cloud systems, thus removing HF from the air. Normal cirrus clouds are formed by natural processes and tend to just sublime back into just vapor. Clouds seeded by chemtrail jet planes form the heavy particles that fall and don't perform as Cirrus clouds.

In the 90's, the EPA was forcing the oil refineries to button up leaks that were causing carcinogen health problems in the communities around them. These improvements resulted in process changes like total hydrogen management, which raised the hydrogen levels in jet fuels and the water vapor they created. Improvements even added hydrogen to jet fuels in the refinery process to lower the sulfur content and lower the jet fuels SOx release problems. Processes began to use more catalysts to make use of the heavies. The resultant modern jet fuels are kerosene based rather than the naptha base of years before. This wetting down of the fuels with hydrogen produces much more water vapor that shows up as clouds that tend to fall and seed rain or more low level clouds. These are the new JP-8 based jet fuels in use today.

The jet engines were redesigned into high by-pass designs like the GE-90 systems, which have high compression effects to produce large water particles. The redesigns also burn the fuel more efficiently leaving less unburned hydrocarbons that more easily get into the upper atmosphere from jets. The 90's were a period of much change for jets and oil companies and it was all about adapting to the discovery of how HF interacted with hydrocarbon releases.

With the implementation of Generation 2 methods using jets around the globe, the chemtrail methods of cloud making have begun to change the amount of global warming. They have also modified rainfall patterns making some places more wet and others drier. They have also rained down more of the poison HF and acid rain that liberate toxic metals from the soils and into the food and water chain. Jet methods also have taken much of the acid rain [Carbonic HCO3, Sulfuric H2SO4, Hydrochloric HCl, Hydrogen Fluoride HF] off the oceans and promoted more CO-2 absorption by the plankton, which is the largest CO-2 sink on the planet. All these efforts aim at GW reduction in several ways at once.

http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 15-01-2008 19:14:14 ]
Eisenhower1961.
pi_56054538
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Alweer ????
[..]

]http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
Hoi,

Wolken verstérken het broeikas effect juist.

Kusje, David.
pi_56054648
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:36 schreef Knarf het volgende:
JP8 komt toch uit 1990?

Hoe kan deze foto (jou wel bekend) dan in 1985 genomen zijn?
[ afbeelding ]
Ik herken hem i.d.d.

Je vraag doet mij denken dat je mijn mening niet kent.
Ik beweer helemaal niet dat er vroeger geen trails voorkwamen.
Het enige dat ik beweer is dat de toename in het aantal trails niet in verhouding staat met de toename van het vliegverkeer.
Ook beweer ik nergens dat JP8 hier de enige oorzaak voor hoeft te zijn.
1 foto zegt overigens niks over de persistentie van die trails, en dan is er ook nog altijd de mogelijkheid dat deze trails veroorzaakt zijn tijdens 'n test.
Eisenhower1961.
pi_56054691
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:05 schreef Resonancer het volgende:
Het enige dat ik beweer is dat de toename in het aantal trails niet in verhouding staat met de toename van het vliegverkeer.
Waar baseer je dat op?
pi_56054782
quote:

[..]

Ik herken hem i.d.d.

1 foto zegt overigens niks over de persistentie van die trails, en dan is er ook nog altijd de mogelijkheid dat deze trails veroorzaakt zijn tijdens 'n test.
Je hebt dus gegevens over het aantal vluchten per dag, van bijv. 1985 tot 2008, én gegevens van het aantal trails per dag over die zelfde periode?

En foto's zijn dus ook geen betrouwbare bronnen meer. Mooi. Nemen we mee
pi_56055395
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:00 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Hoi,

Wolken verstérken het broeikas effect juist.

Kusje, David.
pfffff, we vallen wel heel erg in herhaling.

Bel de NASA ff om te vertellen dat JIJ het wel weet..
quote:
Changes in clouds may either amplify or limit global warming, depending on where (latitude and altitude) and when (time of year) changes occur. Nearly all climate models scientists use today predict that net cloud feedbacks will either be neutral or positive (warming), but such predictions are still uncertain.

http://earthobservatory.nasa.gov/Study/GlobalWarmingQandA/#02
En misschienzorgt men er wel voor icm Haarp dat de wolken op n heel andere hoogte ontstaan.
http://science.nasa.gov/headlines/y2003/19feb_nlc.htm
http://www.huffingtonpost(...)-myster_n_21724.html

Kotsje trug.
Eisenhower1961.
pi_56055527
Ik denk dat McDavid bedoelde dat wolken de warmte op aarde vasthouden, schatje.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:38:39 #160
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_56055577
quote:

[..]

Ik herken hem i.d.d.

Ik zie je vaker met de term jp8 voorbij komen, vandaar. En ik vond je plaatje van die militair een beetje misleidend. Zo ongeveer iedereen die in een laboratorium werkt draagt handschoenen. Hij heeft niet eens een bril en een labjas aan (dus zo erg zal die stof niet zijn als dat geen voorschrift is :-)).

Die andere post heb ik inderdaad gemist (sorry, ik volg het wel geregeld, maar soms mis ik wel eens wat, je post een hoop links :-)). Ik ga dat eens bestuderen,.
pi_56055630
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:33 schreef Resonancer het volgende:

[..]

pfffff, we vallen wel heel erg in herhaling.

Bel de NASA ff om te vertellen dat JIJ het wel weet..
[..]

En misschienzorgt men er wel voor icm Haarp dat de wolken op n heel andere hoogte ontstaan.
http://science.nasa.gov/headlines/y2003/19feb_nlc.htm
http://www.huffingtonpost(...)-myster_n_21724.html

Kotsje trug.
Lees je wel wat je post?
quote:
Nearly all climate models scientists use today predict that net cloud feedbacks will either be neutral or positive (warming), but such predictions are still uncertain
Lijkt me eerder in lijn met wat McDavid stelt, dan wat jij stelt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2008 19:40:29 ]
pi_56055962
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lees je wel wat je post?
[..]

dinsdag 15 januari 2008 @ 20:24:27 #163
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_56056784
quote:

[..]

Misschien staat de toename van het aantal contrails in verband met de toename van hogedrukweer de afgelopen jaren?
pi_56056816
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lees je wel wat je post?
[..]

Lijn. Sta ik op m'n strepen.

Mc David stelt dat het zo is, ik stel dat men het nog niet zeker weet.
Waar en wanneer de wolken ontstaan is ook van invloed.

Heb hier reeds bergen linkjes over global warming gepost (dit was 1 vb uit de vele) met daarin wetenschappers aan het woord die elkaar weerspreken. Ben het zoeken n btje beu.
Misschien is global warming maar bijzaak of het gevolg van o.a. deze toepassing die op andere motieven gebaseerd kan zijn. Phelps stelt dat het begonnen is om 'n opl te vinden voor het gat in de ozolaag en deel uit maakt van n veel grotere operatie.
quote:
Ozone hole studies turned up that the radiolytic breakdown of Freon in the atmosphere to free chlorine atoms and how that process destroyed the ozone levels. Then another study found that the high UV from the ozone depletion caused the rise of the global warming gas CO2 in the atmosphere, by damage to ocean phytoplankton. The UV damage to the plankton also resulted in the fall of dimethylsulfide (DMS) concentrations over oceans that control cloud formation, IR reflection, and global temperature regulation. Following that information cascade, I discovered that UV set up a radiolytic effect with hydrogen fluoride releases that promoted fluorine and light hydrocarbon global warming gas injection into the upper atmosphere. That was the major finding the kicked off the chemtrails pursuits.

http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 15-01-2008 20:38:06 ]
Eisenhower1961.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:07:05 #165
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56061088
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Alweer ????
[..]
Ja alweer. Contrails kunnen namelijk ook prima lange tijd blijven hangen. Dat is dus geen geschikt criterium.
Onikaan ni ov dovah
pi_56068617
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Misschien is global warming maar bijzaak of het gevolg van o.a. deze toepassing die op andere motieven gebaseerd kan zijn. Phelps stelt dat het begonnen is om 'n opl te vinden voor het gat in de ozolaag en deel uit maakt van n veel grotere operatie.
[..]
Dus nu zeg je weer dat die bron die je net postte wellicht wel klinkklare onzin is?
pi_56069531
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dus nu zeg je weer dat die bron die je net postte wellicht wel klinkklare onzin is?
Je leest maar wat je wil lezen hoor.

Ik antw daarom maar ff in 'n taal die je zelf gebruikt en hopelijk wel begrijpt::
Eisenhower1961.
pi_56075306
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lijn. Sta ik op m'n strepen.

Mc David stelt dat het zo is, ik stel dat men het nog niet zeker weet.
Waar en wanneer de wolken ontstaan is ook van invloed.
Je moet toch echt eens duidelijker gaan posten, want uit je eerste post (n.a.v. de opmerking van McDavid):
quote:
Since commercial jet planes were the lowest cost method to get the global warming shield into place, the long range plan, or "Generation 2" methods, was the idea of using the fuel itself and the jet engines design parameters to make water vapor in dense quantities.
Als je zoiets post zonder je eigen mening erbij te zeggen, is het nogal logisch dat mensen denken dat je in dit geval achter de quote staat

En ook in je volgende post lijkt het er meer op dat je wil zeggen dat het het broeikaseffect versterkt (zeker in combinatie met de voorgaande post).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2008 15:41:12 ]
pi_56076976
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je leest maar wat je wil lezen hoor.

Ik antw daarom maar ff in 'n taal die je zelf gebruikt en hopelijk wel begrijpt:
[afbeelding]
Je vorige bron ging geheel over de gemeende effecten van chemtrails op global warming.
Nu zeg je dat chemtrails misschien wel niets met global warming te maken hebben.

Ik weet niet in watvoor wereld jij leeft, maar in die van mij is 1+1 meestal gewoon 2.
pi_56078557
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je moet toch echt eens duidelijker gaan posten, want uit je eerste post (n.a.v. de opmerking van McDavid):
[..]

Als je zoiets post zonder je eigen mening erbij te zeggen, is het nogal logisch dat mensen denken dat je in dit geval achter de quote staat

En ook in je volgende post lijkt het er meer op dat je wil zeggen dat het het broeikaseffect versterkt (zeker in combinatie met de voorgaande post).
Ik moet vnl minder gaan posten denk ik, alles al zo vaak verteld, en idd zullen mijn posten wel 's onduidelijkheden bevatten maar..

Duidelijker dan stellen : " men weet het nog niet zeker " zoals ook gemeld in de quote kan ik niet.
Duidelijker dan stellen dat Phelps beweert dat het chemtrail prog. begonnen is om 'n opl. te vinden voor de gaten in de ozonlaag en dat het deel uitmaakt van 'n groter project.idem.
Het vet maken van teksten maakt mij ook weer 's duidelijk hoe selectief bepaalde mensen lezen.
Blijf me verbazen dat nav die selectie mensen meteen denken de waarheid in pacht te hebben en alle kantekeningen bij die waarheid terzijde schuiven.

Kennelijk is het noodzakelijk om over ieder aspect van chemtrails 'n mening te hebben waar je ook nog voor 100% achter moet staan om hier nog enigszins fatsoenlijk aan 'n discussie te kunnen deelnemen.

Inhoudelijk nog geen enkele beargumenteerde met bronnen onderbouwde reactie op het artikel van Phelps (mndn geleden geplaatst) gekregen.

Ik zal hier af en toe nog 's wat nieuws mbt chemtrails dumpen met evt vergezeld van mijn mening of gedachten erover (ter lering en vermaak zeg maar) maar 'n discussie aangaan op het niveau dat de " discussie " momenteel heeft.

p.s Deze tekst is niet persoonlijk aan jouw gericht maar meer mijn algemene opvatting die ontstaan is tijdens de vele jaren dat ik hier al over dit onderwerp post.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 16-01-2008 20:10:10 ]
Eisenhower1961.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:26:55 #171
52357 Lambiekje
pi_56081080
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik moet vnl minder gaan posten denk ik, alles al zo vaak verteld, en idd zullen mijn posten wel 's onduidelijkheden bevatten maar..

Duidelijker dan stellen : " men weet het nog niet zeker " zoals ook gemeld in de quote kan ik niet.
Duidelijker dan stellen dat Phelps beweert dat het chemtrail prog. begonnen is om 'n opl. te vinden voor de gaten in de ozonlaag en dat het deel uitmaakt van 'n groter project.idem.
Het vet maken van teksten maakt mij ook weer 's duidelijk hoe selectief bepaalde mensen lezen.
Blijf me verbazen dat nav die selectie mensen meteen denken de waarheid in pacht te hebben en alle kantekeningen bij die waarheid terzijde schuiven.

Kennelijk is het noodzakelijk om over ieder aspect van chemtrails 'n mening te hebben waar je ook nog voor 100% achter moet staan om hier nog enigszins fatsoenlijk aan 'n discussie te kunnen deelnemen.

Inhoudelijk nog geen enkele beargumenteerde met bronnen onderbouwde reactie op het artikel van Phelps (mndn geleden geplaatst) gekregen.

Ik zal hier af en toe nog 's wat nieuws mbt chemtrails dumpen met evt vergezeld van mijn mening of gedachten erover (ter lering en vermaak zeg maar) maar 'n discussie aangaan op het niveau dat de " discussie " momenteel heeft.

p.s Deze tekst is niet persoonlijk aan jouw gericht maar meer mijn algemene opvatting die ontstaan is tijdens de vele jaren dat ik hiet al over dit onderwerp post.
Griebel he ...
quote:
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/Phelps_on_Chemtrails.pdf

These same type tactics are in play today for the cover up of these chemtrail connected liabilities. The entire
911 situation was cultivated and provoked to help these US drug corporations cover up the vaccine liability
issues. 911 was used as the platform to protect the drug companies that caused the HIV pandemic. A bill to
protect vaccine companies was quickly passed in the Congressional mayhem. Bills to protect utilities and
water companies from the aluminum and fluoride health effects are also being quickly passed in legislation.
This is the root of why 911 was allowed to happen. page 44/45
Het kan niet leuker !

Deze man beweerd dus dat 911 een drugs cover up is voor bedrijven die betrokken zijn bij de HIV pandemie.
3 best wel grote conspiracies die samen komen
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:30:36 #172
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_56101086
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Griebel he ...
[..]

Het kan niet leuker !

Deze man beweerd dus dat 911 een drugs cover up is voor bedrijven die betrokken zijn bij de HIV pandemie.
3 best wel grote conspiracies die samen komen
Volgens mij zijn 'drugs' gewoon medicijnen in het engels. Het gaat dus niet over heroine of cocaine maar over medicijnen.
pi_56102691
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:30 schreef Knarf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn 'drugs' gewoon medicijnen in het engels. Het gaat dus niet over heroine of cocaine maar over medicijnen.
Een leesfoutje en er is weer een complot geboren!
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:04:33 #174
52357 Lambiekje
pi_56111650
pi_56111908
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reem_lange_wolk.html

Tja wat zou dit toch zijn ....
indifferente atmosfeer, hoge luchtvochtigheid, vliegtuig dat op lage hoogte langs is gevlogen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:16:35 #176
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_56146988
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reem_lange_wolk.html

Tja wat zou dit toch zijn ....
duidelijk een "doodgewone contrail"
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_56392260

OMG WTF!!!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:55:54 #178
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_56395114
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

duidelijk een "doodgewone contrail"
Ja, het lijkt net alsof een vliegtuig dat heeft gemaakt.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:53:47 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56399910
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ] OMG WTF!!!

Waar heb je die nou weer gevonden?
Onikaan ni ov dovah
pi_56400398
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar heb je die nou weer gevonden?
Ik denk dat blauw voor mind-control is, rood voor militarie experimenten en wit voor weathercontrol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')