Ja dat weet ikquote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Iew, moleculen, naja, de moleculen en verbindingen van barium denk ik. Staat verder niet in het nieuwsbericht: http://www.ksla.com/Global/story.asp?s=7339345 en de wikipedialink voor wat barium is: http://en.wikipedia.org/wiki/Barium en wat het kan doen: http://en.wikipedia.org/wiki/Barium#Precautions
Ah ok, duidelijk. Staat er niet bij, echter ookal doen ze het met onschadelijke barium dan is het wel een aanwijzing dat chemtrails mogelijk zijn en niet altijd zo makkelijk vervliegt als hier wordt beweerd als reden dat het niet zou kunnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat weet ikHet maakt nml wel uit. Niet al de verbindingen zijn giftig.
Dat is waar. Maarja, hoe konden de Indianen duidelijk aantonen hoe een musket werkte? niet toch maar ze werden er wel mee door hun flikker geschoten dus tja.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Lijkt me belangrijker dat de gelovers van chemtrails eerst maar eens duidelijk aantonen hoe ze zo'n spoor herkennen, denk je ook niet?
Overigens zijn er zat andere bronnen van barium verbindingen. Staat ook in die wiki links
Daar krijg je geen eenduidig antwoord op vrees ik. Het is nog al multi toepasbaar als ik al die sites moet geloven: 't weer 'regelen', het klimaat veranderen of veranderingen stoppen en je schijnt er ook 't gedrag van burgers mee te kunnen beïnvloeden.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:30 schreef Ticker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dan precies het doel is van die chemtrails?
Dit is wat n veelvuldig door mij geraadpleegd document erover zegt:quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Iew, moleculen, naja, de moleculen en verbindingen van barium denk ik. Staat verder niet in het nieuwsbericht: http://www.ksla.com/Global/story.asp?s=7339345 en de wikipedialink voor wat barium is: http://en.wikipedia.org/wiki/Barium en wat het kan doen: http://en.wikipedia.org/wiki/Barium#Precautions
quote:A little more looking turned up that barium sulfate, BaSO4, was compatible with oil and soluble in it, so this was of interest as a fuel additives. Barium sulfate is used as oil drilling mud to prevent blowouts in out drilling. And the Barium oxide form of barium absorbed CO-2 and would be useful for CO-2 reduction. It could also complex with HF and weight the HF out of the skies. Barium would also ionize with sunlight and the ionization would tend to hold it lofted much longer than other metals. Barium's ionization could ride on the Earth's potential gradient as the positive ion would be attracted to the high negative charge in the upper ion layers due to the Van Allen charging effects with electrons from the Sun.
http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MIquote:SHREVEPORT - In KSLA News 12 Investigation toont reporter Jeff Ferell de uitslag aan wat in de niet-oplossende dikke sluier hangt die sommige vliegtuigen achterlaten. Het resultaat is schokkend.
Nadat de lucht door vliegtuigen na enige tijd met een raster van vermeende condensstrepen gevuld werd, druppelde er in Shreveport een vreemde substantie naar beneden. Analyse van deze substantie was schokkend: Er bevond zich een grote hoeveelheid arsenicum, barium, cadmium, chromium, lood, selenium en zilver in.
http://www.xerson.nl/content/view/471/
Dus vlak nadat vliegtuigen op kilometers hoogte overvliegen, komt er troep uit de lucht gedruppeld. Op een verder (behalve de trails) zonnige dag. Dat is toch wel erg vreemd. Nog vreemder is dat die man daar een complete jampot mee kan vullen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Resonancer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MI
Dat heet wisselvallig. Het zogenaamde 'typische Nederlandse weer'.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Kom vandaag buiten, ineens zere keel en ogen, vaag leek op hooikoorts...
de luchten zijn ook niet normaal meer hoor binnen korte tijd ineens bewolkt je denkt oh dit wordt een donker dagje, tijdje later,
is het weer ineens een stralend blauwe lucht..
Dit ken ik niet hoor van vroeger..
Hij zegt ook zelf dat 'ie die jampotten in de tuin had staan, maar zegt er niet bij hoelang. Kan dus idd allerlei oorzaken hebben.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dus vlak nadat vliegtuigen op kilometers hoogte overvliegen, komt er troep uit de lucht gedruppeld. Op een verder (behalve de trails) zonnige dag. Dat is toch wel erg vreemd. Nog vreemder is dat die man daar een complete jampot mee kan vullen.
Zou het ook kunnen dat die jampot buiten in de regen heeft gestaan, en dat er grond vanuit de tuin van die man in dat potje is gespat?
Hij zegt toch echt niet hoelang hij die potten in de tuin had staan. Hij zegt dat 'ie "particles" zag vallen uit de lucht, dat 'ie wat verzameld heeft in potten en schalen die hij op zijn pa's pickup truck had staan, maar niet hoe lang die er stonden.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef merlin693 het volgende:
Luisteren is ook erg moelijk he !! (probeer het nog eens ...50 s )
'On my dad's pick-up truck'. Een hele vuile pick-up truck waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef merlin693 het volgende:
Luisteren is ook erg moelijk he !! (probeer het nog eens ...50 s )
Over verkeerde aannames en gespeculeer hoeven wij jou niks te vertellen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef merlin693 het volgende:
Ik atendeerde jullie op een verkeerde aanname...waaruit ik dus slecht luisteren concludeer
verder gespeculeer laat ik aan jullie over
In het kort:quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef merlin693 het volgende:
vertel mien jongen ?
ik zou zeggen , om On-Topic te blijven , begin eens met mijn verkeerde aannames en gespeculeer over mijn standpunt jegens "chemtrails"...
..ben erg benieuwd
Ja, leuk, 30+ topics doorworstelen om te kijken welke standpunten merlin693 zoal naar voren brengt. Je mag ook op mijn punten reageren, als je wilt. Geef maar aan wat niet jouw standpunten zijn, als het niet klopt.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:02 schreef merlin693 het volgende:
LOL...je zou mijn verkeerde aanames en conclusies bespreken ! niet die van andere
maar blijkbaar ben je daar niet toe in staat en bedien je je van het albekende "Stop m in een hokje" manier zodat je alles op een hoop kunt gooien.
Wel een bekende manier aangezien je ditzelfde deed met het filmpje
dus ik zou zeggen doe nog een poging gezien je opmerking "Over verkeerde aannames en gespeculeer hoeven wij jou niks te vertellen." naar mij toe
simple hint...zoek eens uit wat mijn standpunt erover is![]()
Dan blijft nog een groot deel staan: namelijk dat er 'iets' in die trails zit waardoor zequote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef merlin693 het volgende:
Ho Ho jij maakte die opmerking naar mij toe dus ga ik er vanuit dat je hem ook kunt onderbouwen anders laat je in de toekomst die opmerkingen maar achterwege.
Dat Hokjes stoppen gedrag is een zeer vervelende eigenschap
maar een kleine hint ik zit bijna op jouw lijn hooralleen als plaatsleijke militaire proeven mbt tot spy satalite blocking of 3D terrain radar en communicatie combinatie met HAARP lijkt mij een optie
Jij zegt dat chemtrails dienen voor satalietdinges en Haarpcommunicatie. Waar ze ook voor mogen dienen, ze zijn volgens jou duidelijk anders dan gewone contrails. Dan blijven bijna alle vragen staan die ik een paar posts terug postte.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:22 schreef merlin693 het volgende:
Nope weer kort door de bocht je bent er wel goed in he...maar vertel eens waaruit maak je op dat ik die moet beantwoorden...ik claimde dat niet !
Dat ik niet precies weet wat jouw standpunten zijn, betekent niet dat ik niet kan zeggen dat ik er niet mee eens ben. Grotendeels ken ik ze.quote:stop eens een keer in hokjes te denken..en als je dat dan wel doet zorg er dan voor dat je je in diens persoons standpunten hebt verdiept...anders kun je dat soort opmerkingen beter voor je houden !!!.
Nouja, je hoeft geen antwoord te geven, maar beschuldig mij dan niet van verkeerde aannames, slecht luisteren en speculeren. Want er zijn een heleboel verkeerde aannames nodig om maar een greintje geloof aan die chemtrails te hechten. Bijvoorbeeld de aanname dat stoffen in kerosine ervoor kunnen zorgen dat trails langer blijven hangen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef merlin693 het volgende:
Het is ook zo moeilijk he...geef nou eens antwoord waarom ik iets moet verklaren wat ik niet geclaimed heb ?
en niet weer beginnen met me woorden in de mond te leggen om me uit de tent te lokken
Mooie samenvatting.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:53 schreef Rasing het volgende:
[..]
In het kort:Vliegtuigen vliegen op een hoogte van een km of 10. Hoe kan dat dan invloed hebben op de mensen op de grond? Hoe kunnen er druppels met enge stoffen uit de lucht vallen op een zonnige dag? Hoe kan het dat er zo ontzettend veel mensen in het complot moeten zitten en dat dat niet al lang uit is gekomen? En dan bedoel ik verder naar buiten dan carnicom. Hoe onderscheid je gewone contrails van chemtrails? Hoe verklaar je foto's uit WO2, waar trails op te zien zijn, terwijl wordt beweerd dat die vóór 1994/1984, whatever, niet voorkwamen? Waarom zou 'men' de gehele bevolking chemtrailen, terwijl de moeders en kinderen van 'men' ook onderdeel zijn van deze gehele bevolking?
Etc. etc. etc. Voeg daar nog bij dat de meeste verschijnselen allang zijn verklaard, van de trailrasters en vreemde kleuren van de trails tot de weersomstandigheden waarbij de meeste trails optreden, en je hebt een conspiracy die op zn minst hoogst twijfelachtig te noemen is. En eigenlijk gewoon paranoïde onzin is.
quote:Nouja, je hoeft geen antwoord te geven, maar beschuldig mij dan niet van verkeerde aannames, slecht luisteren en speculeren. Want er zijn een heleboel verkeerde aannames nodig om maar een greintje geloof aan die chemtrails te hechten. Bijvoorbeeld de aanname dat stoffen in kerosine ervoor kunnen zorgen dat trails langer blijven hangen.
Ik beschuldig je van slecht luisteren waarmee je verkeerde aannames gebruikte om daarmee je punt proberen te makenquote:Ik atendeerde jullie op een verkeerde aanname...waaruit ik dus slecht luisteren concludeer
quote:
Dan hou je je aluminiumhoedje maar op. Paranoïde freak.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
![]()
Allemaal al 's in het lang beantwoord.
Ongeinformeerde kortzichtige hokjesdenkende naïveling.
Zwak hoor. Je zou ook kunnen proberen de bezwaren te beantwoorden, want wat je beweerd klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
![]()
Nee, je attendeerde me op slecht luisteren. Nu heb ik het dus nog eens beluisterd, en kom ik nog tot dezelfde conclusie.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef merlin693 het volgende:
Ik atendeerde jullie op een verkeerde aanname...waaruit ik dus slecht luisteren concludeer
I.d.d. zwak van me, (ben ook maar 'n mens) maar het woord paranoide heb ik nu al zo vaak gehoord dat ik me ff niet kon beheersen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zwak hoor. Je zou ook kunnen proberen de bezwaren te beantwoorden, want wat je beweerd klopt voor geen meter.
...Met onvolledige, oncorrecte aannames en onlogische antwoorden, of zelfs uitsluitend wedervragen. Moet je er even voor de volledigheid bijzeggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou dan kun je het nu vast nog wel een keer. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
I.d.d. zwak van me, (ben ook maar 'n mens) maar het woord paranoide heb ik nu al zo vaak gehoord dat ik me ff niet kon beheersen.
En je ziet wat ervan komt.. nog meer getroll.
Ik heb in die 2 jr dat ik hier nu post deze vragen al meer dan ééns (naar eigen inzicht) beantwoord.
Zou je die antwoorden nog een keer kort willen geven dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
I.d.d. zwak van me, (ben ook maar 'n mens) maar het woord paranoide heb ik nu al zo vaak gehoord dat ik me ff niet kon beheersen.
Ik heb in die 2 jr dat ik hier nu post deze vragen al meer dan ééns (naar eigen inzicht) beantwoord.
Dus...je geeft toe dat t overdreven was wat je deed, maar daarna klaag je dat er van het feit dat je zit te trollen alleen maar meer getroll komt...en dat vind je dan gek ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Oh ja ?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus...je geeft toe dat t overdreven was wat je deed,
Nee, ik constateer het.quote:maar daarna klaag je dat er van het feit dat je zit te trollen alleen maar meer getroll komt...
Nee.quote:en dat vind je dan gek ofzo?
I.d.d mijn antwoorden zijn onvolledig, vol aannames. De hoofdoorzaak hiervoor zijn imo de vragen die ook vol aannames staan. Vandaar dat ik wedervragen stel.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...Met onvolledige, oncorrecte aannames en onlogische antwoorden, of zelfs uitsluitend wedervragen. Moet je er even voor de volledigheid bijzeggen.
quote:Newscast's Chemtrail Investigation Reveals Dangerous Aerosolized Compounds
Lab Results and Radar Displays Fit with Declassified Accounts of Bio-Chemical Military Testing and Covert Spraying of Civilian Populations
http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MI
Waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Slotje.
Een tijd terug is een link geplaatst met actuele informatie van het systeem dat de vliegtuigen boven Nederland volgt. Dat kan je daar ook voor gebruiken.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:39 schreef Moondreamer het volgende:
Ze waren vandaag weer behoorlijk aan her gummen in de lucht.
Stel nu dat het chemtrails zijn en ze moeten daar speciaal vliegtuigen voor in de lucht sturen, dan zou het natuurlijk geen probleem moeten zijn om zo'n vliegtuig van dichtbij te fotograferen met een grote lens of whatever.
Dan kun je zo'n vliegtuig indentificeren en kijken van wie deze toestellen zijn of kijken naar het nummer wat er op staat of er staat misschien geen nummer op. Dan kun je misschien ook achterhalen of dit gewone lijnvluchten zijn of dat het misschien militaire vliegtuigen zijn. Is toch niet moeilijk of wel ?
Er moet toch wel een Fokker zijn die over dergelijke apparatuur beschikt ?
Dan komen we misschien ook verder in het oplossen van dit mistery.
Dat het fenomeen in kwestie voor jouw niet bestaat is jouw mening.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een tijd terug is een link geplaatst met actuele informatie van het systeem dat de vliegtuigen boven Nederland volgt. Dat kan je daar ook voor gebruiken.
Waarom je dat zou willen is me een raadsel... Dat het fenomeen in kwestie niet bestaat lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Nou nee. Dat volgt uit natuurkunde, scheikunde, werktuigbouwkunde en logisch redeneren. Dat mensen dergelijke praktische dingen botweg negeren om een fabeltje in stand te houden is erg jammer. Blijft nog steeds een fabeltje.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:02 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Dat het fenomeen in kwestie voor jouw niet bestaat is jouw mening.
Gelukkig heb ik daar een anderemening over.
Zelf onderzoeken is nog altijd beter dan het te laten onderzoeken door anderen.
quote:
Oh dus als het je wel uitkomt geloof en vertrouw je de regering en .gov sites opeens wel?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Lambiekje het volgende:
Dan is het wel een erg hardnekkig fabeltje is een het een aardige discussie. Aangezien dit minstens het 40ste deel over het onderwerp is.
Overiges waarom is dan Chemtrails opgenomen in Space Preservation Act HR2977
Dus fabeltjes dat wordt door de overheid verteld. Wake up!
Het zijn precies de zaken die jij noemt waardoor ik denk dat chemtrails wel tot de werkelijkheid behoren. En daar komen nog mijn eigen waarnemingen bij.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou nee. Dat volgt uit natuurkunde, scheikunde, werktuigbouwkunde en logisch redeneren. Dat mensen dergelijke praktische dingen botweg negeren om een fabeltje in stand te houden is erg jammer. Blijft nog steeds een fabeltje.
Of hierover,quote:Jim worked at Oak Ridge National Laboratory, Tennessee (ORNL) which is funded by the U.S. Department of Energy (DOE)
http://www.holmestead.ca/chemtrails/shieldproject.html
http://members.aol.com/doewatch/jimphelps.html
Tuurlijk joh. Vliegtuigen op grote hoogte zetten allerlei kraantjes open waardoor er allerlei chemicalien verspreid wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 16:39 schreef Moondreamer het volgende:
Ze waren vandaag weer behoorlijk aan her gummen in de lucht.
Stel nu dat het chemtrails zijn en ze moeten daar speciaal vliegtuigen voor in de lucht sturen, dan zou het natuurlijk geen probleem moeten zijn om zo'n vliegtuig van dichtbij te fotograferen met een grote lens of whatever.
Dan kun je zo'n vliegtuig indentificeren en kijken van wie deze toestellen zijn of kijken naar het nummer wat er op staat of er staat misschien geen nummer op. Dan kun je misschien ook achterhalen of dit gewone lijnvluchten zijn of dat het misschien militaire vliegtuigen zijn. Is toch niet moeilijk of wel ?
Dit soort info is gewoon op internet terug te vinden. Je moet er alleen even je best voor doen.quote:Er moet toch wel een Fokker zijn die over dergelijke apparatuur beschikt ?
Dan komen we misschien ook verder in het oplossen van dit mistery.
Dude, in de zelfde wet hebben ze het ook over Tectonic weapons (om aardbevingen te maken of wat??), en extraterrestrial weapons (pas maar op ander komt de DeathStar)quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Lambiekje het volgende:
Dan is het wel een erg hardnekkig fabeltje is een het een aardige discussie. Aangezien dit minstens het 40ste deel over het onderwerp is.
Overiges waarom is dan Chemtrails opgenomen in Space Preservation Act HR2977
Dus fabeltjes dat wordt door de overheid verteld. Wake up!
Kijk dat is nou net het probleem, dat wetenschappelijke bla bla vanaf de grond.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou nee. Dat volgt uit natuurkunde, scheikunde, werktuigbouwkunde en logisch redeneren. Dat mensen dergelijke praktische dingen botweg negeren om een fabeltje in stand te houden is erg jammer. Blijft nog steeds een fabeltje.
Je leest niet goed waar ik naar toe wil !quote:Op zondag 13 januari 2008 20:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Elk vliegtuig dat hoog genoeg kan komen laat contrails achter, slotje. Warm + koud = condens.
Als je dit niet snapt verdien je het niet om dezelfde lucht als weldenkende mensen te ademen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |