quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een (Poolse) Gosia in mijn Zweedse klas zitten..
Jep nog 50 minuutjes.. En dan nog naar huis rushen, dan nog werken.. Aarghhhquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
bijna woensdag
Hoe kan dat nou? We hebben er bijna een week over gedaanquote:
Of het was omdat ik weer van de partij benquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:20 schreef Houniet het volgende:
waarschijnlijk was nummer 245 te diep gezonken in myAt
Kan snel gaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Word ik net gebeld of ik vrijdag op gesprek in Goes wil komen
Zo heb je geen baan en zo kan je kiezen
dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Of het was omdat ik weer van de partij ben
waar heb je nu de keuze tussen dan, welke baantjes??quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik de best betaalde kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:
- OSG in Terneuzen: ¤ 1600 bruto/mnd + reiskostenvergoeding die lager is dan de reiskosten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je nu de keuze tussen dan, welke baantjes??
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat je nieuwe vlam Dean?
had ik niet verwachtquote:
ik had ons Oude Logo nog als UIquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:33 schreef leolinedance het volgende:
Die fiets op de bovenste rij was ik!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
Waar hebben jullie het over?
volgende Super Sunday is 11-11 en uitgerekend dan wordt er iets van mijn werk georganiseerdquote:
Dat heb ik nu ook bij Prison Breakquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Miss![]()
Ja weet ik, vond ik in het begin ook, maar val er nu midden in, dan mis je dingen en is het lang zo leuk niet.
*doet 4e poging tot hoi zeggen*quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:20 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi Luctor!! En Dean natuurlijk ook!!
Ja, ben nog naar vergadering geweest.. Ben maar achter wat mensen aangelopen![]()
Maar was gelukkig wel interessanr! Ik had het niet kunnen missen zeg maar!
Dean, PB echt gaan kijken!! Het is super!!!!
Dat doe je ook niet goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet 4e poging tot hoi zeggen*
Heey miss
salaris is weer gestortquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, voor iemand met geld wel![]()
Heb mezelf beloofd niks aan 'luxegoederen' te kopen voordat ik op mezelf woon. Hopelijk dit jaar nog![]()
En dat gaat dan over afgelopen maand? Dus 7 oktober krijg je het over september? Want het salaris dat ik vandaag ontvangen heb is nog van augustusquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Trigalti het volgende:
Woei morgen weer vroeg op..
Krijg mijn salaris pas de 7e luctor....
Trusten allen!
*doet het over*quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet goedWatch and learn:
Hey Miss![]()
Over Prison Break of over mijquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:24 schreef miss-scofield het volgende:
Hahahaa, we hebben het ook over PB!!!!
Maar idd, je moet wel alles zien!!! Anders is het lang niet zo leuk!!!
Goedemorgen,quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allen
Straks solli.gesprek bij WEA en nu is het aan het regenen
Zo mag ik het horenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:28 schreef Sethje het volgende:
Zit hier lekker te rammsteinen met mn stage begeleider hehe
Mein herz brennt
Nope ken ik nietquote:Op woensdag 26 september 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Ben je bekend met Emigrate?
dat schiet niet op. dat had jij laatst toch ook al?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:29 schreef tequi3 het volgende:
Ik heb een leuke stage, alleen vergeten ze mij nog wel eens.. Ik vraag aan het begin v/d werkdag om werk, dan zegt mijn begeleider meestal: Ik kom er aan. Nu is hij er vervolgens nooit binnen 3 uur (Vraag het om half 9, 11.15 is hij er nog niet). Meestal ga ik dan tussen door (na een uurtje) nog maar eens langs om het nogmaal te vragen.
Zo ook vanochtend. Nu is het al 11.28 en hij was nog niet langsgekomen dus ik denk, ik ga maar weer eens kijken. Blijkt dat hij nu dus de hele dag weg is.Prachtig.
.
Jep, heb het bijna elke dag wel. Dan ga ik gewoon 3x langs en dan komt hij wel binnen 2 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat schiet niet op. dat had jij laatst toch ook al?
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet 4e poging tot hoi zeggen*
Heey miss
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet goedWatch and learn:
Hey Miss![]()
Bah, niet overdrijven!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet het over*
Eey miss, lekker wijffie van me, alles goed?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou jou ook graag helemaal willen bekijken hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 07:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over Prison Break of over mij![]()
Ik weet niet wat ik van seizoen 3 kan verwachten... maar de eerste aflevering was weer veelbelovend
btw Goedemorgen allemaal
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ga je toch gewoon lekker met de auto?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef Trigalti het volgende:
Zit nu 2 dagen in andere vestiging.. bezig met verbouwen..
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zat net te kijken bij de Fotoboeken van Fok! .
Ben niemands Favo fokker![]()
![]()
Ik vandaag en morgen in Deurne.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik ook, precies hetzelfde, vandaag en morgen in Lichtenvoorde, helpen met de verbouwing, normaal zit ik in Eibergen
![]()
Ik ook niet, is misschien een eer maar echt boeiend vind ik het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook niet zover ik weet
Maar vind ik ook niet echt belangrijk.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kozakken Boys uit, altijd lastig
Ik typte bij de "Van Dale" site opini in, en ik krijg opinie, zie hier:quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een vraagjeis het nu opinistuk of opiniestuk
ik zou zweren het laatste, maar ik heb een kop voor me met het eerste
en google jij is op opiniestukquote:Op donderdag 27 september 2007 09:31 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook maar gedaanmaar google nu eens op opinistuk
I know I knowquote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
en google jij is op opiniestuk
Van Dale kent opiniestuk of opinistuk niet
Oeh, welke band was het?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Gaar![]()
Gisteravond concertje bezocht. Drie uur erin, kwart voor zes er weer uit![]()
Veel te veel bier en Jack Daniels uiteraard.
Maar wel gaafste concert wat ik ooit heb gezien! Mooie kleine zaal, man of 250, dikke gitaren en rammen maar![]()
![]()
Waren ook een paar prachtige Zweedse dames.. en wie had net zijn telefoon en fotocamera thuis laten liggen.... ikquote:Op donderdag 27 september 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen PB
En je bent niet de enige hoor![]()
![]()
Sukkelquote:Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waren ook een paar prachtige Zweedse dames.. en wie had net zijn telefoon en fotocamera thuis laten liggen.... ik![]()
![]()
![]()
.
Ja.. vond het niet echt een hele strakke actie.. Foto's komen toch wel van een aantal mensen op Facebook te staan.quote:
Aantal handig zulke social networking websites...quote:
quote:Het Gronings is de kortste taal van ons land,
En dus de meest efficiënte!!
In het Nederlands: In het Grûnns:
- Dit behoort tot de mogelijkheden. * Sol kenn’n.
- Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden. * Wait’k nait.
- Zou u dat eens willen herhalen? * hè?
- Zulks ben ik geenszins van plan. * Da dukn’t.
- Ligt dat in de lijn der verwachtingen? * Sol’t?
- Hiermee denk ik geen problemen te ondervinden. * Gain punt.
- Dit wordt door mij als zeer spijtig ervaren. * Da’s sund.
- Het weer voldoet niet aan de verwachtingen van deze tijd. * ‘tis kloot’nweer.
- Mag ik vragen waarvoor u hier komt? * Wa mos’t?
- Hetgeen u mij vertelt, verbaast mij ten zeerste. * Krieg nou wat.
- Deze informatie is geheel nieuw voor mij. * Da’s naaj.
- Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden? * Mags’t da wel?
- Wilt u zo vriendelijk zijn mij te zeggen wat u van mij wilt? * Wa wilst?
- Ik heb hierover een enigszins afwijkende mening. * Da kin nait.
- Wat u mij opdraagt, ben ik niet van plan uit te voeren. * Krieg’n bochel.
- Het leven van een Groninger gaat niet over rozen. * ‘tkon minder.
ik zat op die opmerking te wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja waar ook
Maar Gronings is niet eens een taal he
En Fries geen dialect![]()
je mist een favo fokker jaquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef jslavenburg het volgende:
Kijk is in mijn fotoboek, of jullie iets opvalt
Zeker weten?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mist een favo fokker ja [afbeelding]
neequote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
![]()
*heeft profiel ge-update*
ik heb al weekend, tot dinsdagquote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef tequi3 het volgende:
[afbeelding]
Daar staan alweer meer als 8 uur op de teller. Nog een halfuurtje
heb er wel is meer dan 168 uur gehadquote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef tequi3 het volgende:
[afbeelding]
Daar staan alweer meer als 8 uur op de teller. Nog een halfuurtje
Ik ben iemands favoriete FOK!kerquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef jslavenburg het volgende:
Kijk is in mijn fotoboek, of jullie iets opvalt
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb alleen de actieve mensen erin gezet.
Die post hier niet meer, sinds hij geen stagiair meer is..quote:
nog steeds vanwege zijn chick toenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die post hier niet meer, sinds hij geen stagiair meer is..
En ik een lyric in die van jouquote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds vanwege zijn chick toen
trouwens jslavenburg, heb een verhaaltje in je FOBO gezet
Heb het je net zien wijzigenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
Joh, sta er toch echt in hoor![]()
Ben momenteel officieel aan het stagelopen![]()
Heb je net echt niet zien staanquote:Op donderdag 27 september 2007 17:13 schreef Deansensitized het volgende:
Joh, sta al drie topics lang onder de stagiares hoor![]()
Zit je me nou voor leugenaar uit te maken?![]()
Nou, na een week was ie toch weer terugquote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds vanwege zijn chick toen
trouwens jslavenburg, heb een verhaaltje in je FOBO gezet
succesquote:Op donderdag 27 september 2007 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE zwaait
vanavond richting De Hel Van Het Oosten voor een bekerwedstrijd
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:42 schreef Houniet het volgende:
weet ik, daarom mag ik je toch wel succes wensen
Als ze maar niet als PSV een geschorste speler opstellenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:15 schreef Deansensitized het volgende:
Hou nou eens op met dat kut voetbal![]()
quote:
En nuquote:
Ja, dat heb ik gezienquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zondag 3-0 gewonnen van NEC, moet vandaag ook wel weer lukken
coupe in de zin van ; gebroken, kapot etc.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Coupe?
ik gok dat het sneller gaat om toch maar opnieuw te beginnen dan via ict dat compabiliteitsdingetje te fiksenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg dat dan Seth
En Etc, hulp erbij halen misschien?
Zit wat inquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik gok dat het sneller gaat om toch maar opnieuw te beginnen dan via ict dat compabiliteitsdingetje te fiksen
quote:
Hier wordt er ook echt niet over gevallen hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook, was een half uurtje later dan anders. Maar kan mijn eigen tijden wat indelen, dus niemand die er over valt
Uurtje of anderhalf..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt er ook vanaf hoe erg je te laat bent natuurlijk
Tja.. ik heb een uur reistijd...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel serieus laat komen ja
Lol.. ik behandel de klachten/vragen gewoon zelfquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
shit happens (twice a day if you're lucky)
ik heb net iemand doorverbonden naar de telefoniste zonder hulp in te roepen
Shit doesn't happen, shit takes time and effortquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
shit happens (twice a day if you're lucky)
ik heb net iemand doorverbonden naar de telefoniste zonder hulp in te roepen
het was geen klacht of vraag het was iemand voor de sportredactiequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Lol.. ik behandel de klachten/vragen gewoon zelf
lolquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Shit doesn't happen, shit takes time and effort![]()
En goed bezig![]()
Leg uit wat je precies moest doen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het was geen klacht of vraag het was iemand voor de sportredactie
[..]
lol
ik vond het ook wel knap![]()
gewoon doorschakelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Leg uit wat je precies moest doen dan?
Gewoon doorschakelen of wat?
En je had normaal hulp nodig bij de actie zelf? Of bij het afhandelen van het gesprek?![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon doorschakelenmaar dat had ik nog maar 1x eerder hoeven doen en toen heb ik ff gevraagd hoe dat moest (aangezien er nogal wat knopjes op die telefoon zit
) maar ik had het onthouden
![]()
![]()
Hey Dean,quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
PB
Wilde plannen dit weekend?
Meegenomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja dat hebben ze daar niet echt hé. Geïmporteerd?
Whahahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meegenomen.
Je moest de gezichten van de Engelsen eens zien... Why do you sprinkle chocolade sprinkles on your sandwiches. Toen zei ik "I'm from Holland, where the fuck you from"
Ook hier in de studentenflat is het liedje 'I'm from Holland, where the fuck you from" een hit..![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Je moest de gezichten van de Engelsen eens zien... Why do you sprinkle chocolade sprinkles on your sandwiches. Toen zei ik "I'm from Holland, where the fuck you from"
De Nederlanders hebben hier toch een aantal nieuwe termen in het huis geintroduceerd.quote:
Ik toen in Denemarken ook hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Wat mij nog niet is gevraagd... is of ik aan weed kon komen.. terwijl mijn zusje toen ze in Canada stage liep elke dag die vraag moest aan horen
Geen probleem toch..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Wat mij nog niet is gevraagd... is of ik aan weed kon komen.. terwijl mijn zusje toen ze in Canada stage liep elke dag die vraag moest aan horen
Ga je het gewoon doen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geen probleem toch..
Man wat zou ik veel geven voor een stage in het buitenland..![]()
Wordt dan over een jaar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga je het gewoon doen toch?
Dat had ik dus met een stel Pakistanen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik toen in Denemarken ook hoor.
"Your from Holland?? So you smoke a lot right?"![]()
Yeah, I'm from Holland
"So you live in Amsterdam..."
![]()
Nou ja, het is veel geregeld. Ieder geval dat was het wel met mijn uitwisseling.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Trigalti het volgende:
Is het moeilijk te vinden?
Mwah, informeer eerst eens bij school. Heb ik ook gedaan, school ff hun contact in Denemarken gebeld en kon in principe de volgende dag wel beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Trigalti het volgende:
Is het moeilijk te vinden?
Relaxtquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mwah, informeer eerst eens bij school. Heb ik ook gedaan, school ff hun contact in Denemarken gebeld en kon in principe de volgende dag wel beginnen![]()
Bijnaaaaaquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
zo... ik ben eigenlijk wel klaar voor vandaag... vind ik...
misschien dat ik nog ff een POP ga schrijven, maar daar voel ik momenteel weinig voor.
Weekend!
Heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, om half 3 al weg wandelen is ook zo matig..
Maar aan de andere kant heb ik totaal geen zin om hier nog een paar uur te blijven hangen.
Heb het wel ooit gedaan.. Maar met hulp..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overclocken <<< iemand die help kan bieden?
Nee, sinds 12:30.quote:
Ik ben er een beetje uit de OC scene gestapt... Vroeger heb ik nog een paar pogingen gedaan, maar ik ben een beetje out to date om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Overclocken <<< iemand die help kan bieden?
Sjongejonge iedereen lijkt wel eerder klaar te zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, sinds 12:30.
Ik heb overwogen om mijn vrije halve dag naar maandagochtend te verplaatsen, maar eigenlijk vind ik het wel best zo, op vrijdag lekker op tijd naar huis. En de maandagochtend is even vervelend, maar het is maar een paar uurtjes.
Wel weer een leuk weekje gehad.
Op mijn stage had ik altijd relaxte vrijdagmiddagen... Om 16 uur te horen krijgen dat je naar huis mag / dat ze naar de Burger King gingen / dat het tijd was voor bier/wijn/alcoholquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Sjongejonge iedereen lijkt wel eerder klaar te zijn..
Ik HAAT vrijdagmiddagen..![]()
Nja als de baas der niet is..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn stage had ik altijd relaxte vrijdagmiddagen... Om 16 uur te horen krijgen dat je naar huis mag / dat ze naar de Burger King gingen / dat het tijd was voor bier/wijn/alcohol![]()
Whehehequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
Verzin leuke dingen voor m'n 3 cores ! :) <<< pwned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |