quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een (Poolse) Gosia in mijn Zweedse klas zitten..
Jep nog 50 minuutjes.. En dan nog naar huis rushen, dan nog werken.. Aarghhhquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
bijna woensdag
Hoe kan dat nou? We hebben er bijna een week over gedaanquote:
Of het was omdat ik weer van de partij benquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:20 schreef Houniet het volgende:
waarschijnlijk was nummer 245 te diep gezonken in myAt
Kan snel gaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Word ik net gebeld of ik vrijdag op gesprek in Goes wil komen
Zo heb je geen baan en zo kan je kiezen
dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Of het was omdat ik weer van de partij ben
waar heb je nu de keuze tussen dan, welke baantjes??quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik de best betaalde kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:
- OSG in Terneuzen: ¤ 1600 bruto/mnd + reiskostenvergoeding die lager is dan de reiskosten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je nu de keuze tussen dan, welke baantjes??
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat je nieuwe vlam Dean?
had ik niet verwachtquote:
ik had ons Oude Logo nog als UIquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:33 schreef leolinedance het volgende:
Die fiets op de bovenste rij was ik!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
Waar hebben jullie het over?
volgende Super Sunday is 11-11 en uitgerekend dan wordt er iets van mijn werk georganiseerdquote:
Dat heb ik nu ook bij Prison Breakquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Miss![]()
Ja weet ik, vond ik in het begin ook, maar val er nu midden in, dan mis je dingen en is het lang zo leuk niet.
*doet 4e poging tot hoi zeggen*quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:20 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi Luctor!! En Dean natuurlijk ook!!
Ja, ben nog naar vergadering geweest.. Ben maar achter wat mensen aangelopen![]()
Maar was gelukkig wel interessanr! Ik had het niet kunnen missen zeg maar!
Dean, PB echt gaan kijken!! Het is super!!!!
Dat doe je ook niet goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet 4e poging tot hoi zeggen*
Heey miss
salaris is weer gestortquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, voor iemand met geld wel![]()
Heb mezelf beloofd niks aan 'luxegoederen' te kopen voordat ik op mezelf woon. Hopelijk dit jaar nog![]()
En dat gaat dan over afgelopen maand? Dus 7 oktober krijg je het over september? Want het salaris dat ik vandaag ontvangen heb is nog van augustusquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Trigalti het volgende:
Woei morgen weer vroeg op..
Krijg mijn salaris pas de 7e luctor....
Trusten allen!
*doet het over*quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet goedWatch and learn:
Hey Miss![]()
Over Prison Break of over mijquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:24 schreef miss-scofield het volgende:
Hahahaa, we hebben het ook over PB!!!!
Maar idd, je moet wel alles zien!!! Anders is het lang niet zo leuk!!!
Goedemorgen,quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allen
Straks solli.gesprek bij WEA en nu is het aan het regenen
Zo mag ik het horenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:28 schreef Sethje het volgende:
Zit hier lekker te rammsteinen met mn stage begeleider hehe
Mein herz brennt
Nope ken ik nietquote:Op woensdag 26 september 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Ben je bekend met Emigrate?
dat schiet niet op. dat had jij laatst toch ook al?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:29 schreef tequi3 het volgende:
Ik heb een leuke stage, alleen vergeten ze mij nog wel eens.. Ik vraag aan het begin v/d werkdag om werk, dan zegt mijn begeleider meestal: Ik kom er aan. Nu is hij er vervolgens nooit binnen 3 uur (Vraag het om half 9, 11.15 is hij er nog niet). Meestal ga ik dan tussen door (na een uurtje) nog maar eens langs om het nogmaal te vragen.
Zo ook vanochtend. Nu is het al 11.28 en hij was nog niet langsgekomen dus ik denk, ik ga maar weer eens kijken. Blijkt dat hij nu dus de hele dag weg is.Prachtig.
.
Jep, heb het bijna elke dag wel. Dan ga ik gewoon 3x langs en dan komt hij wel binnen 2 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat schiet niet op. dat had jij laatst toch ook al?
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet 4e poging tot hoi zeggen*
Heey miss
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet goedWatch and learn:
Hey Miss![]()
Bah, niet overdrijven!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet het over*
Eey miss, lekker wijffie van me, alles goed?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou jou ook graag helemaal willen bekijken hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 07:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over Prison Break of over mij![]()
Ik weet niet wat ik van seizoen 3 kan verwachten... maar de eerste aflevering was weer veelbelovend
btw Goedemorgen allemaal
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ga je toch gewoon lekker met de auto?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef Trigalti het volgende:
Zit nu 2 dagen in andere vestiging.. bezig met verbouwen..
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zat net te kijken bij de Fotoboeken van Fok! .
Ben niemands Favo fokker![]()
![]()
Ik vandaag en morgen in Deurne.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
ik ook, precies hetzelfde, vandaag en morgen in Lichtenvoorde, helpen met de verbouwing, normaal zit ik in Eibergen
![]()
Ik ook niet, is misschien een eer maar echt boeiend vind ik het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook niet zover ik weet
Maar vind ik ook niet echt belangrijk.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kozakken Boys uit, altijd lastig
Ik typte bij de "Van Dale" site opini in, en ik krijg opinie, zie hier:quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een vraagjeis het nu opinistuk of opiniestuk
ik zou zweren het laatste, maar ik heb een kop voor me met het eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |