quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
Waar hebben jullie het over?
volgende Super Sunday is 11-11 en uitgerekend dan wordt er iets van mijn werk georganiseerdquote:
Dat heb ik nu ook bij Prison Breakquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi Miss![]()
Ja weet ik, vond ik in het begin ook, maar val er nu midden in, dan mis je dingen en is het lang zo leuk niet.
*doet 4e poging tot hoi zeggen*quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:20 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi Luctor!! En Dean natuurlijk ook!!
Ja, ben nog naar vergadering geweest.. Ben maar achter wat mensen aangelopen![]()
Maar was gelukkig wel interessanr! Ik had het niet kunnen missen zeg maar!
Dean, PB echt gaan kijken!! Het is super!!!!
Dat doe je ook niet goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet 4e poging tot hoi zeggen*
Heey miss
salaris is weer gestortquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, voor iemand met geld wel![]()
Heb mezelf beloofd niks aan 'luxegoederen' te kopen voordat ik op mezelf woon. Hopelijk dit jaar nog![]()
En dat gaat dan over afgelopen maand? Dus 7 oktober krijg je het over september? Want het salaris dat ik vandaag ontvangen heb is nog van augustusquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Trigalti het volgende:
Woei morgen weer vroeg op..
Krijg mijn salaris pas de 7e luctor....
Trusten allen!
*doet het over*quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet goedWatch and learn:
Hey Miss![]()
Over Prison Break of over mijquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:24 schreef miss-scofield het volgende:
Hahahaa, we hebben het ook over PB!!!!
Maar idd, je moet wel alles zien!!! Anders is het lang niet zo leuk!!!
Goedemorgen,quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allen
Straks solli.gesprek bij WEA en nu is het aan het regenen
Zo mag ik het horenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:28 schreef Sethje het volgende:
Zit hier lekker te rammsteinen met mn stage begeleider hehe
Mein herz brennt
Nope ken ik nietquote:Op woensdag 26 september 2007 10:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
Ben je bekend met Emigrate?
dat schiet niet op. dat had jij laatst toch ook al?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:29 schreef tequi3 het volgende:
Ik heb een leuke stage, alleen vergeten ze mij nog wel eens.. Ik vraag aan het begin v/d werkdag om werk, dan zegt mijn begeleider meestal: Ik kom er aan. Nu is hij er vervolgens nooit binnen 3 uur (Vraag het om half 9, 11.15 is hij er nog niet). Meestal ga ik dan tussen door (na een uurtje) nog maar eens langs om het nogmaal te vragen.
Zo ook vanochtend. Nu is het al 11.28 en hij was nog niet langsgekomen dus ik denk, ik ga maar weer eens kijken. Blijkt dat hij nu dus de hele dag weg is.Prachtig.
.
Jep, heb het bijna elke dag wel. Dan ga ik gewoon 3x langs en dan komt hij wel binnen 2 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat schiet niet op. dat had jij laatst toch ook al?
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet 4e poging tot hoi zeggen*
Heey miss
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet goedWatch and learn:
Hey Miss![]()
Bah, niet overdrijven!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet het over*
Eey miss, lekker wijffie van me, alles goed?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou jou ook graag helemaal willen bekijken hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 07:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over Prison Break of over mij![]()
Ik weet niet wat ik van seizoen 3 kan verwachten... maar de eerste aflevering was weer veelbelovend
btw Goedemorgen allemaal
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ga je toch gewoon lekker met de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |