Heb je net echt niet zien staanquote:Op donderdag 27 september 2007 17:13 schreef Deansensitized het volgende:
Joh, sta al drie topics lang onder de stagiares hoor![]()
Zit je me nou voor leugenaar uit te maken?![]()
Nou, na een week was ie toch weer terugquote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds vanwege zijn chick toen
trouwens jslavenburg, heb een verhaaltje in je FOBO gezet
succesquote:Op donderdag 27 september 2007 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE zwaait
vanavond richting De Hel Van Het Oosten voor een bekerwedstrijd
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:42 schreef Houniet het volgende:
weet ik, daarom mag ik je toch wel succes wensen
Als ze maar niet als PSV een geschorste speler opstellenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:15 schreef Deansensitized het volgende:
Hou nou eens op met dat kut voetbal![]()
quote:
En nuquote:
Ja, dat heb ik gezienquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zondag 3-0 gewonnen van NEC, moet vandaag ook wel weer lukken
coupe in de zin van ; gebroken, kapot etc.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Coupe?
ik gok dat het sneller gaat om toch maar opnieuw te beginnen dan via ict dat compabiliteitsdingetje te fiksenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg dat dan Seth
En Etc, hulp erbij halen misschien?
Zit wat inquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik gok dat het sneller gaat om toch maar opnieuw te beginnen dan via ict dat compabiliteitsdingetje te fiksen
quote:
Hier wordt er ook echt niet over gevallen hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook, was een half uurtje later dan anders. Maar kan mijn eigen tijden wat indelen, dus niemand die er over valt
Uurtje of anderhalf..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt er ook vanaf hoe erg je te laat bent natuurlijk
Tja.. ik heb een uur reistijd...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel serieus laat komen ja
Lol.. ik behandel de klachten/vragen gewoon zelfquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
shit happens (twice a day if you're lucky)
ik heb net iemand doorverbonden naar de telefoniste zonder hulp in te roepen
Shit doesn't happen, shit takes time and effortquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
shit happens (twice a day if you're lucky)
ik heb net iemand doorverbonden naar de telefoniste zonder hulp in te roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |