Had ze beter meteen kunnen gaan huilenquote:
Dat mag ze niet van Brian.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog even wachten. Amanda moet nu eerst weer even nieuw Bash-materiaal bij Nadia gaan halen.
Ze gaat zo vast wel even bijpraten met haar. Ga ik voor het eerst geinteresseerd naar de girl talk luisteren![]()
ja als ze nu over brian zn communicatieproblemen gaat praten is ze zwaar de sjaakquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT![]()
Amanda begint over de taart voor Herma.![]()
Ze leert snel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Brian: " maar waar begint het" ?
Amanda: " ergens"
Brian: " precies:![]()
Hij zit zelf de boel op te stoken dus zo erg vind hij dat gebash niet.Hij baalt er gewoon van dat huub en Lieke niet te breken zijn .quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef kit2u het volgende:
Brian zit op de wip met zijn gevoelens.
Hij is het zat al dat bashen maar vanwege Amanda kan hij niet overstappen naar Huub en Lieke.
Het is aan ons om hem te overtuigen dat hij zijn hart moet volgen.
(tenzij jullie genieten van mensen treiteren)
hij heeft tot nu toe nooit zijn hart gevolgd alleen maar zijn portomonneequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef kit2u het volgende:
Brian zit op de wip met zijn gevoelens.
Hij is het zat al dat bashen maar vanwege Amanda kan hij niet overstappen naar Huub en Lieke.
Het is aan ons om hem te overtuigen dat hij zijn hart moet volgen.
(tenzij jullie genieten van mensen treiteren)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Prosac het volgende:
Bad Poems in History (a 2020 discovery channel production)
bag of hay
by Brian from the golden cage
She was with me
I heard her say hey
Then i listened carefully
wispering it again
she said bag of hay
that was the knive trough my heart
she took out the bag of card
What she said to me
I will never be
Or will I?
As long as the tears will pass
I will try to come in her arse.
Ja ja.. diploma communicatie hèquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Varen het volgende:
Brian: je laat me niet in mijn eigen ruimte, je laat me niet in mijn individueel zijn
En dat is een schandequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda laat Brian niet zijn eigen individueel zijn.![]()
Ze luisterd echt geïnteresseerd he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:40 schreef Dreamboy het volgende:
knip
Ik sla niet want ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
Jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik zie weinig verschil in het reageren van Huub of van Brain. Het verschil zit in de dames. Amanda is een schoothondje en Lieke schopt liever van zich af. Heeft trots. Ik zie erg veel overeenkomsten tussen Brain en Huub. Huub zit er ook vaak net zo bij wanneer hij niet blieft te antwoorden en kan ook net zo doordraaien en dominant antwoorden.
Het valt me wel steeds meer op dat Brain twee kanten heeft. Uiteraard ben ik geen psycholoog, maar denk aan een gespleten persoonlijkheid. Terwijl ik Huub gewoon berekenend vind.
*Niet gaan slaan nu *
Nee joh, misschien gaat Brian Amanda slaan, je weet het niet hequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
Mogen de streams op Huub en Lieek.... dit gezeik ken ik nu ondertussen wel...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:45 schreef trettie het volgende:
Wat een spreker is die man!
Tis een man die alles verdraaien kan!!!!!!!!
En ook al spreekt ie nog zo mooi!
Het is en blijft een grote ZAK hooi!!!!!!!!
Nee nee streams op Bwian en Adamnda. Geen Huubke en de o zo beschaafde Liekequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
Mogen de streams op Huub en Lieek.... dit gezeik ken ik nu ondertussen wel...
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
Jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik zie weinig verschil in het reageren van Huub of van Brain. Het verschil zit in de dames. Amanda is een schoothondje en Lieke schopt liever van zich af. Heeft trots. Ik zie erg veel overeenkomsten tussen Brain en Huub. Huub zit er ook vaak net zo bij wanneer hij niet blieft te antwoorden en kan ook net zo doordraaien en dominant antwoorden.
Het valt me wel steeds meer op dat Brain twee kanten heeft. Uiteraard ben ik geen psycholoog, maar denk aan een gespleten persoonlijkheid. Terwijl ik Huub gewoon berekenend vind.
*Niet gaan slaan nu *
Trut!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
Amanda: Schat wil je me asjeblieft even vasthouden.. ik heb geen zin meer in een discussie op deze manier.
Kwenie, hoop niet dat het een door de nederlandse staat erkende school isquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef milk-shake het volgende:
B; ik zit alleen maar op bed te liggen..............welke school had Brain gehad...
"Zit ie tussen je benen te beffen"quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef milk-shake het volgende:
B; ik zit alleen maar op bed te liggen..............welke school had Brain gehad...
Huub is gewoon veel geslepener en is zich bewuster van hoe hij overkomt. Ben het met je eens dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
*Niet gaan slaan nu *
Ben benieuwd of meer users het zien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sla niet want ik ben het met je eens.![]()
hier hoop ik echt op.... heb gisteren ook al gezegd.... Mitch zou prachtig zijn als gastspelerquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef riri het volgende:
mooie tijd om mitch het huis in te sturen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben benieuwd of meer users het zien.
zei die dat echt zo?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef trettie het volgende:
Brian:Laat me mijn eigen persoon zijn!!!!!
Ik vertel jou wel wie jij moet zijn en wat je moet doen maar ik ben mijn eigen persoon begrijp je????
Etter!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Amanda spreekt al een paar keer uit dat ze bang is voor Brian's reactie in een discussie...
Neer neer knuppelen de minne hondquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Yollie het volgende:
En weer zei hij, niet naar me wijzen.pfffffff
Ze zijn beide dominant.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
*Niet gaan slaan nu *
Het is wel Amanda hoor...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef milk-shake het volgende:
neeeee....brain gaat het weer uitleggen![]()
Huub heeft het zelf al een paar keer gezegd dat hij en Brian veel op elkaar lijken en daardoor binnen het spel niet samen kunnen. Allebei zijn het driftkikkers, kunnen niet tegen kritiek en proberen met woorden te winnen en als dat niet lukt gaan ze gooien of vloeken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
*Niet gaan slaan nu *
eenschquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn beide dominant.
Maar bij Brian zit iets extra's. Soms denk ik wel eens dat ie doof is. Dat ie halve zinnen hoort en dan daarin zijn waarheid invult. Vervolgens is Brian niet instaat (of in ieder geval erg langzaam) zijn mening aan te passen.
Van Jaap wordt gezegd dat ie weinig inlevingsgevoel heeft. Van Brian denk ik precies hetzelfde. Het is bijna alsof Brian een stoornis heeft. Bij heel veel dingen zit ie er net naast. Er zijn gesprekken die soms zo duidelijk zijn maar Brian kan dit niet opnemen. Er zijn ook dingen waarvan Brian denkt dat ze redelijk gaan enis ie zich totaal niet bewust hoe slecht hij is. Ik denk bijv. aan zingen, rappen en dichten... Ook hoe hij zich soms een held voelt terwijl wij totaal daar geen reden voor vinden.
Bwian staat altijd op springen en Huubke alleen wanneer hij drinktquote:
Dat vind ik dus van Brian...Huub heeft dat ook wel maar kan soms ook ontzettend naief zijn. Brian is niet naief..die overdenkt heel veel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Huub is gewoon veel geslepener en is zich bewuster van hoe hij overkomt. Ben het met je eens dus.
ja ze vind dat genantquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:05 schreef milk-shake het volgende:
wat zei Naadje nou ..."ik wil niet douchen en scheren, want dan zie ik er zo stom uit" verstond ik dat nou
zij ziet de camera's toch nooit.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:05 schreef Clank het volgende:
Nadia klaagt erover dat de camera in de douche weer op haar gericht is.
nou ...iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:07 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja ze vind dat genant
ik kan me nog wel een paar andere akties bedenken die echt genant zijn
Volgens mij ging het over schaamhaar scheren en was ze bang dat de camera's mee zouden kijken.... en dat genant vind.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:05 schreef milk-shake het volgende:
wat zei Naadje nou ..."ik wil niet douchen en scheren, want dan zie ik er zo stom uit" verstond ik dat nou
Brian voelt zich nooit schuldig. Hooguit betrapt, in de hoek gezet, te kijk gezet, of dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:Het valt me wel steeds meer op dat Brain twee kanten heeft. Uiteraard ben ik geen psycholoog, maar denk aan een gespleten persoonlijkheid. Terwijl ik Huub gewoon berekenend vind.
Voor Amanda kunnen ze idd beter kleurtjes gebruikenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef avonne het volgende:
[..]
knap dat je de D precies op de D-toets hebt
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is het niet.....dit screenshot?![]()
Ik denk dat Brain respect heeft voor Lieke. Denk dus dat die hem wel een klein beetje zou kunnen temmen. Amandawekt zijn machtsgeilheid alleen maar op. En ja, denk dus dat er twee kanten zitten aan Brain. Een hele lieve kant, maar inderdaad ook een gevaarlijke kant (wanneer ik soms die blikken zie)quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf al een paar keer gezegd dat hij en Brian veel op elkaar lijken en daardoor binnen het spel niet samen kunnen. Allebei zijn het driftkikkers, kunnen niet tegen kritiek en proberen met woorden te winnen en als dat niet lukt gaan ze gooien of vloeken.
Het verschil zit hem in deze inderdaad in de dames. Dat ben ik met je eens. Maar stel je Huub eens voor in een relatie met Amanda. Of Brian in een relatie met Lieke.![]()
En Brian wijst haar keer op keer af.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat zich nu in allerlei bochten wringen om de liefde van Brian terug te winnen??
quote:
Tot ze genoeg gekropen heeft en weer murw is, dan "mag" ze weer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian wijst haar keer op keer af.
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een handquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ze wordt alweer een beetje geaccepteerd.
Je mag er ook niet naar kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef paddy het volgende:
[..]Dus mogen we hem niet gebruiken voor andere doeleinden?
Juist daaraan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een hand
Hij legt de arm om haar heen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een hand
Ok dan, ik scroll er wel snel overheen.quote:
En hij zal zich steeds sneller ergeren, dus ze zal steeds meer moeten kruipen om het nog gezellig te houden. Hij heeft haar in ieder geval al zover dat ze alles als haar fout gaat zien en ze het ook als haar fout zal zien wanneer ze in elkaar geslagen zal worden. Of psychisch mishandeld zal worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot ze genoeg gekropen heeft en weer murw is, dan "mag" ze weer.
quote:
In het begin dacht ik dat Lieke veel eerder op Brian zou vallen. Ik kreeg ook het idee dat de redaktie haar daarom in de kooi liep. Om Huub een hak te zetten en om roering te creeren tusen Brian en AManda.... helaas het is allemaal anders gelopen. Amanda heeft haar vriendje goed afgeschermt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat Brain respect heeft voor Lieke. Denk dus dat die hem wel een klein beetje zou kunnen temmen. Amandawekt zijn machtsgeilheid alleen maar op. En ja, denk dus dat er twee kanten zitten aan Brain. Een hele lieve kant, maar inderdaad ook een gevaarlijke kant (wanneer ik soms die blikken zie)
Huub zou ooit zo fel tegen Amanda reageren, want dat heeft ze niet eens nodig. Af en zit en koest zijn genoeg voor haar. Denk alleen dat ze uiteindelijk weg zou lopen, want Amanda heeft af en toe een warme maaltijd van haar baasje nodig, terwijl Lieke die zelf wel bij elkaar sprokkelt.
Ik kan mij nog steeds geen mening over Dennis vormen. Denk dat die toch een dosis van geslepenheid bezit. Hij beseft dat hij geen leider zal zijn voorlopig.
Ik heb Dennis en Nadia al in geen tijden echt samen gezien. Zijn die uit elkaar? (heb een week heel weinig gekeken)
Ik denk dat hij op zijn donder heeft gekregen van de FEBO. Hij ziet er de laatste dagen zo netjes uit, strak in het pak.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Jaap wat zit je haar mooi![]()
ja ...echt een lekker ding hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Jaap, wat zit je haar mooi![]()
3x radenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
heeft nix gisteren nog tegen bwian geknalt ?
Op zijn manier wel jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
Zekers!!!!! achter zijn rug omquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
ehhh ja zowiezo 100%quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
Naadje hou je bekquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Mokum020 het volgende:
Brian had toch auw aan zijn arm na de deuractie van Amanda?
Hij was door Bwian zo weggelult..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij te maken?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
En weer moet de speaker het melden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef Kaleddis het volgende:
En nu lopen ze beiden weer zonder zender![]()
Wat staat die dwaas nou te doen?quote:
Ik had er allang een sanctie tegenaan gegooid als ik de redactie was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weer moet de speaker het melden.
Ik mag hopen van niet, dan blijft ze het doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Naad bijna in tranen omdat ze niks heeft om aan te trekken, zou het werken?
Ik denk dat ie aan achter vraagt wat ie aan moetquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat staat die dwaas nou te doen?![]()
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan achter vraagt wat ie aan moet![]()
ja ...Dennixquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er mannen die dit zeikgedrag accepteren van een vrouw?
Niet als er geen goedmaaksex isquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
en met een hartje boven de jquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:48 schreef Kaleddis het volgende:
Wat vreselijk triest dat briefje van Amanda![]()
quote:
Zo hoort dat....quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:48 schreef Kaleddis het volgende:
Wat vreselijk triest dat briefje van Amanda![]()
Valt mee toch? Geen xxxjes en geen lippenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
Dat hartje op die "J "
Het lijkt wel of zijn naam er op staat, of zijn het Chinese tekens?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de airco is bezit van Brian.
Nee klopt.Maar ja hun hebben een relatie laat ze dat maar lekker uitzoeken.Zij pikt het.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
Eh...?
Ik heb hier nergens gelezen dat Brian haar geduwd heeft. Dat is meestal toch wel een aanleiding voor 10 verontwaardigde posts.
Leugentje van Amanda? Want ze zat er naast?
Nee is zijn naamquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt wel of zijn naam er op staat, of zijn het Chinese tekens?
thanksquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef avonne het volgende:
[..]
ow, pleasssssssss
Amanda en Nadia hebben het woord voor hem gedaan, waarbij Amanda zich uitputte in verontschuldigingen dat zij het verkeerd verstaan had.
Dennis herhaalde alleen maar honderd keer "ik ben voor niemand bang, weetje"
Brian zat alleen maar te luisteren eigenlijk met een kop van "ik word hier zo moe van"
Eigenlijk was dat het begin van deze ruzie tussen Brian en Amanda. Amanda maakt zich zo druk omdat ze Brian wil pleasen, terwijl Brian alleen maar denkt "fuck off, het boeit me echt niet"
Ik kan niet photoshoppen... maar mss een idee om dit op Brian's rug te zetten ipv die chineze tekensquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:56 schreef rooie3 het volgende:
Valt heel niet op.Brian telefoon en pakt zijn briefje.Denken ze nu echt dat de streamers gek zijn ofzo.
Had hij eerst telefoonquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:56 schreef rooie3 het volgende:
Valt heel niet op.Brian telefoon en pakt zijn briefje.Denken ze nu echt dat de streamers gek zijn ofzo.
Best voorbeeld hiervan was toen hij samen met Jaap (op de avond dat sylvia het nieuws over haar vader kreeg) ging uitzoeken of hij er onderuit zou kunnen komen om Sylvia niet de tijd te geven om naar haar vader toe te gaan zodat ze definitief het huis zou verlaten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian voelt zich nooit schuldig. Hooguit betrapt, in de hoek gezet, te kijk gezet, of dat soort dingen.
Ook als hij iets doet wat niet mag, dan gaat het hem er alleen om "kan ik er mee wegkomen?" en niet "doe ik dan fout?"
Dat is al vanaf het begin. Natasia kwam weg met wijn gooien, hij gaat 2 dagen later ook wijn gooien. Huub komt weg met CP jatten, hij gaat dezelfde dag ook CP jatten. Hij heeft een volkomen gebrek aan moraal. Het gaat hem er nooit om "wat is goed of fout?", maar "hoe ver kan ik gaan totdat ik er troubles mee krijg?"
Om dat goed te praten gaat hij soms heel ver. Wel anderen dingen verwijten, maar zijn eigen straatje schoonvegen. Als hij er niet uit komt, dan zegt hij "ik deed het om een spiegel voor te houden. Kijk hoe je er op reageert... dat wilde ik je laten inzien"
Daarom noemen we hem ook Rat.
Amanda duwde de deur voor zijn neus dicht terwijl hij door probeerde te lopen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
Eh...?
Ik heb hier nergens gelezen dat Brian haar geduwd heeft. Dat is meestal toch wel een aanleiding voor 10 verontwaardigde posts.
Leugentje van Amanda? Want ze zat er naast?
En wij zijn zo gek om naar die gescripte zooi te kijken.Ze belazeren gewoon alles en de spelers werken er aan mee.En wij streamers gaan hier ruzie maken wie er eigenwijzer is enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ach en nu volgt de verplichte hug van Brian.
Tussen een paar duizend screenshots brians rug vinden, valt niet meequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik kan niet photoshoppen... maar mss een idee om dit op Brian's rug te zetten ipv die chineze tekens![]()
Er is in het verleden een "oorlog om de airco" geweest. Sinds die tijd vallen de afstandsbedieningen ook onder prive-bezit. Niet dat Brian de baas is over de airco, maar zodat het ding niet meer gejat wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef rooie3 het volgende:
Zelfs de airco is bezit van Brian.
Brian kwam op dat idee om die afstandsbediening te jatten,is hij nog beloond ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is in het verleden een "oorlog om de airco" geweest. Sinds die tijd vallen de afstandsbedieningen ook onder prive-bezit. Niet dat Brian de baas is over de airco, maar zodat het ding niet meer gejat wordt.
Brian gaat Dennix 50 ceepees geven omdat hij het zo sneu vindt voor hemquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:03 schreef Katewalker het volgende:
Wordt Brian nou nooit duizelig van dat gedraai?![]()
Het valt ook niet op hoor. Eerst een telefoontje van de FEBO en daarna maakt hij alle misverstanden weer goed!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Brian komt weer met een lulverhaal naar Dennix over het niet meenemen van Dennix naar het karten, wat een slijmjurk.![]()
En zo wordt de ideale schoonzoon door de televisieuitzendingen geloodst.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:05 schreef STAP01 het volgende:
Het valt ook niet op hoor. Eerst een telefoontje van de FEBO en daarna maakt hij alle misverstanden weer goed!
Wat heeft het met Natasia te maken? Dit filmpje van Steve Brown is al zó oud, bovendien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:05 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia
http://www.dumpert.nl/mediabase/18486/4475cb08/index.html
Bron Nowlive
Het is werkelijk te zielg voor woorden. Ik vraag me af of hij hiermee wegkomt bij de TV kijkers.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo wordt de ideale schoonzoon door de televisieuitzendingen geloodst.
Zelfs Tv kijkers doorzien hem.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is werkelijk te zielg voor woorden. Ik vraag me af of hij hiermee wegkomt bij de TV kijkers.
Dit snap ik niet. Wie zou er dan boos moeten worden op Lieke? Niemand gelooft dat toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Naad wil Lieke weer de schuld geven van het aan laten staan van een stijltang.
Geweldigquote:
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:14 schreef Varen het volgende:
Brian vindt het geen leuk grapje van Jaap
Zijne Schijnheiligheid vindt niks meer leuk als het niet zijn eigen idee of plan is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:14 schreef Varen het volgende:
Brian vindt het geen leuk grapje van Jaap
Als ik het goed heb begrepen krijgen ze schaakles van Jaap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan dus schaken. Is dit die opzet die Dennis en Jaap hebben bedacht om Huub cp's afhandig te maken?
Daarom zit hij ook niet goed in zijn vel denk ik. De greep op Amanda verleist hij een beetje. De aktie met de brief had hij niet onder controle en nou dat grapje van Jaap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijne Schijnheiligheid vindt niks meer leuk als het niet zijn eigen idee of plan is.
Alles moet gaan zoals hij het wil.
Het gaat idd de goede kant op met het paragedrag, maar de mooie TV momenten van Brian worden steeds talrijker.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Daarom zit hij ook niet goed in zijn vel denk ik. De greep op Amanda verleist hij een beetje. De aktie met de brief had hij niet onder controle en nou dat grapje van Jaap.
Jaap zit ook een beetje te stoken in hun groepje.
Daarom de CP aktie naar Dennis? Maar die heeft weer een plan van de hond en dat mag Brian weer niet weten.
Moet je daar om lachen, ik kan wel janken om dat kinderachtige gedrag van dat watje.quote:
Palma versprak zichquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je daar om lachen, ik kan wel janken om dat kinderachtige gedrag van dat watje.![]()
Nee, zijn zusje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Dit is toch Dennis?
[afbeelding]
kwam ik tegen in dit topic Gangstahz, Pimps & ho's deeltje 4 alweer
Jaap wou al een poosje schaakles geven, en dat graag afsluiten met een werdtrijd waar cp's te verdienen zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan dus schaken. Is dit die opzet die Dennis en Jaap hebben bedacht om Huub cp's afhandig te maken?
http://www.myheritagefile(...)989202209f64uzk5a331quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Dit is toch Dennis?
[afbeelding]
kwam ik tegen in dit topic Gangstahz, Pimps & ho's deeltje 4 alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |