Als ik het goed heb begrepen krijgen ze schaakles van Jaap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan dus schaken. Is dit die opzet die Dennis en Jaap hebben bedacht om Huub cp's afhandig te maken?
Daarom zit hij ook niet goed in zijn vel denk ik. De greep op Amanda verleist hij een beetje. De aktie met de brief had hij niet onder controle en nou dat grapje van Jaap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijne Schijnheiligheid vindt niks meer leuk als het niet zijn eigen idee of plan is.
Alles moet gaan zoals hij het wil.
Het gaat idd de goede kant op met het paragedrag, maar de mooie TV momenten van Brian worden steeds talrijker.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Daarom zit hij ook niet goed in zijn vel denk ik. De greep op Amanda verleist hij een beetje. De aktie met de brief had hij niet onder controle en nou dat grapje van Jaap.
Jaap zit ook een beetje te stoken in hun groepje.
Daarom de CP aktie naar Dennis? Maar die heeft weer een plan van de hond en dat mag Brian weer niet weten.
Moet je daar om lachen, ik kan wel janken om dat kinderachtige gedrag van dat watje.quote:
Palma versprak zichquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je daar om lachen, ik kan wel janken om dat kinderachtige gedrag van dat watje.![]()
Nee, zijn zusje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Dit is toch Dennis?
[afbeelding]
kwam ik tegen in dit topic Gangstahz, Pimps & ho's deeltje 4 alweer
Jaap wou al een poosje schaakles geven, en dat graag afsluiten met een werdtrijd waar cp's te verdienen zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:20 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan dus schaken. Is dit die opzet die Dennis en Jaap hebben bedacht om Huub cp's afhandig te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |