quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef Katewalker het volgende:[..]
 Huub heeft het zelf al een paar keer gezegd dat hij en Brian veel op elkaar lijken en daardoor binnen het spel niet samen kunnen. Allebei zijn het driftkikkers, kunnen niet tegen kritiek en proberen met woorden te winnen en als dat niet lukt gaan ze gooien of vloeken. 
Het verschil zit hem in deze inderdaad in de dames. Dat ben ik met je eens. Maar stel je Huub eens voor in een relatie met Amanda. Of Brian in een relatie met Lieke.  
![]() 

Ik denk dat Brain respect heeft voor Lieke. Denk dus dat die hem wel een klein beetje zou kunnen temmen. Amandawekt zijn machtsgeilheid alleen maar op. En ja, denk dus dat er twee kanten zitten aan Brain. Een hele lieve kant, maar inderdaad ook een gevaarlijke kant (wanneer ik soms die blikken zie)
Huub zou ooit zo fel tegen Amanda reageren, want dat heeft ze niet eens nodig. Af en zit en koest zijn genoeg voor haar. Denk alleen dat ze uiteindelijk weg zou lopen, want Amanda heeft af en toe een warme maaltijd van haar baasje nodig, terwijl Lieke die zelf wel bij elkaar sprokkelt.
Ik kan mij nog steeds geen mening over Dennis vormen. Denk dat die toch een dosis van geslepenheid bezit. Hij beseft dat hij geen leider zal zijn voorlopig.
Ik heb Dennis en Nadia al in geen tijden echt samen gezien. Zijn die uit elkaar? (heb een week heel weinig gekeken)