Dat vind ik dus van Brian...Huub heeft dat ook wel maar kan soms ook ontzettend naief zijn. Brian is niet naief..die overdenkt heel veel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Huub is gewoon veel geslepener en is zich bewuster van hoe hij overkomt. Ben het met je eens dus.
ja ze vind dat genantquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:05 schreef milk-shake het volgende:
wat zei Naadje nou ..."ik wil niet douchen en scheren, want dan zie ik er zo stom uit" verstond ik dat nou
zij ziet de camera's toch nooit.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:05 schreef Clank het volgende:
Nadia klaagt erover dat de camera in de douche weer op haar gericht is.
nou ...iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:07 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja ze vind dat genant
ik kan me nog wel een paar andere akties bedenken die echt genant zijn
Volgens mij ging het over schaamhaar scheren en was ze bang dat de camera's mee zouden kijken.... en dat genant vind.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:05 schreef milk-shake het volgende:
wat zei Naadje nou ..."ik wil niet douchen en scheren, want dan zie ik er zo stom uit" verstond ik dat nou
Brian voelt zich nooit schuldig. Hooguit betrapt, in de hoek gezet, te kijk gezet, of dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:Het valt me wel steeds meer op dat Brain twee kanten heeft. Uiteraard ben ik geen psycholoog, maar denk aan een gespleten persoonlijkheid. Terwijl ik Huub gewoon berekenend vind.
Voor Amanda kunnen ze idd beter kleurtjes gebruikenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef avonne het volgende:
[..]
knap dat je de D precies op de D-toets hebt
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is het niet.....dit screenshot?![]()
Ik denk dat Brain respect heeft voor Lieke. Denk dus dat die hem wel een klein beetje zou kunnen temmen. Amandawekt zijn machtsgeilheid alleen maar op. En ja, denk dus dat er twee kanten zitten aan Brain. Een hele lieve kant, maar inderdaad ook een gevaarlijke kant (wanneer ik soms die blikken zie)quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:59 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf al een paar keer gezegd dat hij en Brian veel op elkaar lijken en daardoor binnen het spel niet samen kunnen. Allebei zijn het driftkikkers, kunnen niet tegen kritiek en proberen met woorden te winnen en als dat niet lukt gaan ze gooien of vloeken.
Het verschil zit hem in deze inderdaad in de dames. Dat ben ik met je eens. Maar stel je Huub eens voor in een relatie met Amanda. Of Brian in een relatie met Lieke.![]()
En Brian wijst haar keer op keer af.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat zich nu in allerlei bochten wringen om de liefde van Brian terug te winnen??
quote:
Tot ze genoeg gekropen heeft en weer murw is, dan "mag" ze weer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian wijst haar keer op keer af.
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een handquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ze wordt alweer een beetje geaccepteerd.
Je mag er ook niet naar kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef paddy het volgende:
[..]Dus mogen we hem niet gebruiken voor andere doeleinden?
Juist daaraan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een hand
Hij legt de arm om haar heen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een hand
Ok dan, ik scroll er wel snel overheen.quote:
En hij zal zich steeds sneller ergeren, dus ze zal steeds meer moeten kruipen om het nog gezellig te houden. Hij heeft haar in ieder geval al zover dat ze alles als haar fout gaat zien en ze het ook als haar fout zal zien wanneer ze in elkaar geslagen zal worden. Of psychisch mishandeld zal worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot ze genoeg gekropen heeft en weer murw is, dan "mag" ze weer.
quote:
In het begin dacht ik dat Lieke veel eerder op Brian zou vallen. Ik kreeg ook het idee dat de redaktie haar daarom in de kooi liep. Om Huub een hak te zetten en om roering te creeren tusen Brian en AManda.... helaas het is allemaal anders gelopen. Amanda heeft haar vriendje goed afgeschermt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat Brain respect heeft voor Lieke. Denk dus dat die hem wel een klein beetje zou kunnen temmen. Amandawekt zijn machtsgeilheid alleen maar op. En ja, denk dus dat er twee kanten zitten aan Brain. Een hele lieve kant, maar inderdaad ook een gevaarlijke kant (wanneer ik soms die blikken zie)
Huub zou ooit zo fel tegen Amanda reageren, want dat heeft ze niet eens nodig. Af en zit en koest zijn genoeg voor haar. Denk alleen dat ze uiteindelijk weg zou lopen, want Amanda heeft af en toe een warme maaltijd van haar baasje nodig, terwijl Lieke die zelf wel bij elkaar sprokkelt.
Ik kan mij nog steeds geen mening over Dennis vormen. Denk dat die toch een dosis van geslepenheid bezit. Hij beseft dat hij geen leider zal zijn voorlopig.
Ik heb Dennis en Nadia al in geen tijden echt samen gezien. Zijn die uit elkaar? (heb een week heel weinig gekeken)
Ik denk dat hij op zijn donder heeft gekregen van de FEBO. Hij ziet er de laatste dagen zo netjes uit, strak in het pak.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Jaap wat zit je haar mooi![]()
ja ...echt een lekker ding hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Jaap, wat zit je haar mooi![]()
3x radenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
heeft nix gisteren nog tegen bwian geknalt ?
Op zijn manier wel jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
Zekers!!!!! achter zijn rug omquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
ehhh ja zowiezo 100%quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
Naadje hou je bekquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Mokum020 het volgende:
Brian had toch auw aan zijn arm na de deuractie van Amanda?
Hij was door Bwian zo weggelult..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij te maken?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussen door
En weer moet de speaker het melden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:38 schreef Kaleddis het volgende:
En nu lopen ze beiden weer zonder zender![]()
Wat staat die dwaas nou te doen?quote:
Ik had er allang een sanctie tegenaan gegooid als ik de redactie was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weer moet de speaker het melden.
Ik mag hopen van niet, dan blijft ze het doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
Naad bijna in tranen omdat ze niks heeft om aan te trekken, zou het werken?
Ik denk dat ie aan achter vraagt wat ie aan moetquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat staat die dwaas nou te doen?![]()
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie aan achter vraagt wat ie aan moet![]()
ja ...Dennixquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er mannen die dit zeikgedrag accepteren van een vrouw?
Niet als er geen goedmaaksex isquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef STAP01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |