En Brian wijst haar keer op keer af.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat zich nu in allerlei bochten wringen om de liefde van Brian terug te winnen??
quote:
Tot ze genoeg gekropen heeft en weer murw is, dan "mag" ze weer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Brian wijst haar keer op keer af.
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een handquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ze wordt alweer een beetje geaccepteerd.
Je mag er ook niet naar kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef paddy het volgende:
[..]Dus mogen we hem niet gebruiken voor andere doeleinden?
Juist daaraan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een hand
Hij legt de arm om haar heen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zie je ? Hoe zie je dat? Ik zie alleen een hand
Ok dan, ik scroll er wel snel overheen.quote:
En hij zal zich steeds sneller ergeren, dus ze zal steeds meer moeten kruipen om het nog gezellig te houden. Hij heeft haar in ieder geval al zover dat ze alles als haar fout gaat zien en ze het ook als haar fout zal zien wanneer ze in elkaar geslagen zal worden. Of psychisch mishandeld zal worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot ze genoeg gekropen heeft en weer murw is, dan "mag" ze weer.
quote:
In het begin dacht ik dat Lieke veel eerder op Brian zou vallen. Ik kreeg ook het idee dat de redaktie haar daarom in de kooi liep. Om Huub een hak te zetten en om roering te creeren tusen Brian en AManda.... helaas het is allemaal anders gelopen. Amanda heeft haar vriendje goed afgeschermt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat Brain respect heeft voor Lieke. Denk dus dat die hem wel een klein beetje zou kunnen temmen. Amandawekt zijn machtsgeilheid alleen maar op. En ja, denk dus dat er twee kanten zitten aan Brain. Een hele lieve kant, maar inderdaad ook een gevaarlijke kant (wanneer ik soms die blikken zie)
Huub zou ooit zo fel tegen Amanda reageren, want dat heeft ze niet eens nodig. Af en zit en koest zijn genoeg voor haar. Denk alleen dat ze uiteindelijk weg zou lopen, want Amanda heeft af en toe een warme maaltijd van haar baasje nodig, terwijl Lieke die zelf wel bij elkaar sprokkelt.
Ik kan mij nog steeds geen mening over Dennis vormen. Denk dat die toch een dosis van geslepenheid bezit. Hij beseft dat hij geen leider zal zijn voorlopig.
Ik heb Dennis en Nadia al in geen tijden echt samen gezien. Zijn die uit elkaar? (heb een week heel weinig gekeken)
Ik denk dat hij op zijn donder heeft gekregen van de FEBO. Hij ziet er de laatste dagen zo netjes uit, strak in het pak.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Jaap wat zit je haar mooi![]()
ja ...echt een lekker ding hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Jaap, wat zit je haar mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |