quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:45 schreef trettie het volgende:
Wat een spreker is die man!
Tis een man die alles verdraaien kan!!!!!!!!
En ook al spreekt ie nog zo mooi!
Het is en blijft een grote ZAK hooi!!!!!!!!
Nee nee streams op Bwian en Adamnda. Geen Huubke en de o zo beschaafde Liekequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
Mogen de streams op Huub en Lieek.... dit gezeik ken ik nu ondertussen wel...
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
Jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik zie weinig verschil in het reageren van Huub of van Brain. Het verschil zit in de dames. Amanda is een schoothondje en Lieke schopt liever van zich af. Heeft trots. Ik zie erg veel overeenkomsten tussen Brain en Huub. Huub zit er ook vaak net zo bij wanneer hij niet blieft te antwoorden en kan ook net zo doordraaien en dominant antwoorden.
Het valt me wel steeds meer op dat Brain twee kanten heeft. Uiteraard ben ik geen psycholoog, maar denk aan een gespleten persoonlijkheid. Terwijl ik Huub gewoon berekenend vind.
*Niet gaan slaan nu *
Trut!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
Amanda: Schat wil je me asjeblieft even vasthouden.. ik heb geen zin meer in een discussie op deze manier.
Kwenie, hoop niet dat het een door de nederlandse staat erkende school isquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef milk-shake het volgende:
B; ik zit alleen maar op bed te liggen..............welke school had Brain gehad...
"Zit ie tussen je benen te beffen"quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef milk-shake het volgende:
B; ik zit alleen maar op bed te liggen..............welke school had Brain gehad...
Huub is gewoon veel geslepener en is zich bewuster van hoe hij overkomt. Ben het met je eens dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
Jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik zie weinig verschil in het reageren van Huub of van Brain. Het verschil zit in de dames. Amanda is een schoothondje en Lieke schopt liever van zich af. Heeft trots. Ik zie erg veel overeenkomsten tussen Brain en Huub. Huub zit er ook vaak net zo bij wanneer hij niet blieft te antwoorden en kan ook net zo doordraaien en dominant antwoorden.
Het valt me wel steeds meer op dat Brain twee kanten heeft. Uiteraard ben ik geen psycholoog, maar denk aan een gespleten persoonlijkheid. Terwijl ik Huub gewoon berekenend vind.
*Niet gaan slaan nu *
Ben benieuwd of meer users het zien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sla niet want ik ben het met je eens.![]()
hier hoop ik echt op.... heb gisteren ook al gezegd.... Mitch zou prachtig zijn als gastspelerquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef riri het volgende:
mooie tijd om mitch het huis in te sturen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben benieuwd of meer users het zien.
zei die dat echt zo?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef trettie het volgende:
Brian:Laat me mijn eigen persoon zijn!!!!!
Ik vertel jou wel wie jij moet zijn en wat je moet doen maar ik ben mijn eigen persoon begrijp je????
Etter!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Amanda spreekt al een paar keer uit dat ze bang is voor Brian's reactie in een discussie...
Neer neer knuppelen de minne hondquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Yollie het volgende:
En weer zei hij, niet naar me wijzen.pfffffff
Ze zijn beide dominant.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
*Niet gaan slaan nu *
Het is wel Amanda hoor...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef milk-shake het volgende:
neeeee....brain gaat het weer uitleggen![]()
Huub heeft het zelf al een paar keer gezegd dat hij en Brian veel op elkaar lijken en daardoor binnen het spel niet samen kunnen. Allebei zijn het driftkikkers, kunnen niet tegen kritiek en proberen met woorden te winnen en als dat niet lukt gaan ze gooien of vloeken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef paddy het volgende:
*Niet gaan slaan nu *
eenschquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn beide dominant.
Maar bij Brian zit iets extra's. Soms denk ik wel eens dat ie doof is. Dat ie halve zinnen hoort en dan daarin zijn waarheid invult. Vervolgens is Brian niet instaat (of in ieder geval erg langzaam) zijn mening aan te passen.
Van Jaap wordt gezegd dat ie weinig inlevingsgevoel heeft. Van Brian denk ik precies hetzelfde. Het is bijna alsof Brian een stoornis heeft. Bij heel veel dingen zit ie er net naast. Er zijn gesprekken die soms zo duidelijk zijn maar Brian kan dit niet opnemen. Er zijn ook dingen waarvan Brian denkt dat ze redelijk gaan enis ie zich totaal niet bewust hoe slecht hij is. Ik denk bijv. aan zingen, rappen en dichten... Ook hoe hij zich soms een held voelt terwijl wij totaal daar geen reden voor vinden.
Bwian staat altijd op springen en Huubke alleen wanneer hij drinktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |