abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:46:11 #203
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53452045
Je bent vast al weg, maar succes teigan

En ik ben weer een dagje thuis vandaag. Finn wilde in elk geval in z'n slaap wel drinken, dus hij heeft weer wat vocht binnen. En net had ie echt honger, dus ook mooi een boterham op. Nou hopen dat het binnenblijft allemaal.
pi_53452203
succes teigan

goedemorgen dieetdames

ik ben ook een ochtendje thuis wel vroeg opgestaan, omdat ik lekker even rustig THUIS aan school ga werken.. de jongetjes op school zijn wel heel lief, maar zo druk, dat ik me daar moeilijk kan concentreren dus nu lekker met een grote pot thee, zodadelijk een fijn muziekje en mn flaptop aan het werk

Gisteren me aardig aan de dieetshizzle gehouden, vandaag ook weer rustig aan denk ik, wel iemand te eten gevraagd dus wie weet heb ik vanavond ander gezelschap dan

enneh.. gisteren mn eerste salaris gehad.. mega-veel mèn, voor die 12.5 uur die ik werk (689,00 euro ). 't Lijkt zo bijna alsof ik een heul ander bijbaantje heb dan een kantoorbaan
Ja doei.
pi_53452273
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
succes teigan

goedemorgen dieetdames

ik ben ook een ochtendje thuis wel vroeg opgestaan, omdat ik lekker even rustig THUIS aan school ga werken.. de jongetjes op school zijn wel heel lief, maar zo druk, dat ik me daar moeilijk kan concentreren dus nu lekker met een grote pot thee, zodadelijk een fijn muziekje en mn flaptop aan het werk

Gisteren me aardig aan de dieetshizzle gehouden, vandaag ook weer rustig aan denk ik, wel iemand te eten gevraagd dus wie weet heb ik vanavond ander gezelschap dan

enneh.. gisteren mn eerste salaris gehad.. mega-veel mèn, voor die 12.5 uur die ik werk (689,00 euro ). 't Lijkt zo bijna alsof ik een heul ander bijbaantje heb dan een kantoorbaan
zoveel had ik ook verdient met 2 weken vakantie werk, viel ook zeker niet tegen
pi_53452355
twee weken fulltime? ik voel me steeds happier met mn salaris

echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto
en nu met 12,5 bijna de helft, voor 1/3 werk

als ik deze baan kwijtraak dan moet ik echt hard doen enzo
Ja doei.
pi_53452410
Goedemorgen
Hier een interessant dgje met allerlei mensen die binnenlopen
Zometeen komt mijn broer, er komt vnavond een meneer van onze gemeente iets oorspreken met maarten over het rooster en er komt een vriendin eten. En we hebben ook nog een logé

Kan wel eens erg gezellig worden vandaag

Zo eerst maar eens beginnen met het huis opruimen.
pi_53452633
Goede morgen.

Die vacature, die 'het' voor mij was, is wel een eindje van huis.
Dat betekent, dat je er ongeveer 60 min over doet met de auto...

Wat is jullie ervaring met lange afstanden, elke dag???
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:35:26 #209
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53452746
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.

60 min vind ik niet lang, dat zegt dus al genoeg over mijn ervaring met lange afstanden..

Het ligt er natuurlijk aan of het 60 min rijden is of 45 min file en 15 min rijden is. Ik heb tijden gehad dat ik minimaal 2 uur enkele reis had.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53452770
ik vond het altijd wel lekker.. moest geen uur, maar half uur tot drie kwartier..

had altijd de tijd om wakker te worden in de auto, raampje beetje open.. maar het ligt natuurlijk aan het traject dat je rijdt, of er veel files staan enzo. Ik had geen last van files, dus geen 'ergernissen' enzo...

en het ligt natuurlijk ook aan de reiskostenvergoeding
Ja doei.
pi_53452962
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.

Oei, lange afstanden... waar moet je precies heen? Ik zou eens kijken of je erg veel file tegenkomt, dan zou het namelijk best eens meer dan 60min kunnen worden. Het lijkt mij iig héél zwaar en vermoeiend...
Persoonlijk hou ik niet van ver van mijn huis werken, ik fiets nu 25 minuten naar mijn werk en vind dat écht heerlijk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 09:48:12 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53452999
Hallo Ga ik eens een keertje vroeg naar bed, kleppen jullie zowat een heel topic vol.

Ymme, ik moet nu zo'n drie kwartier rijden naar mijn werk, in plaats van 10 minuten. Maar ik vind het niet erg. Scheelt ook wel dat ik gewoon door kan rijden over het algemeen, geen filegevoelig traject. Ik zou me er zeker niet door laten tegenhouden als je een leuke baan kunt vinden Succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53453506
Zo, ik zit ook achter een computer, in een leeg kantoortje, met een opblaaspop als gezelschap..

Ik ben nu eerst maar even een tijdsplanning aan het opstellen, ik heb nog wat mensen nodig, en daar zou ik nog aan voorgesteld worden, maar ik heb nog niemand gezien verder...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 11:05:01 #214
13151 crew  Rewimo
pi_53454379
Pfff weer een mobieltje erbij Ik heb er nu drie, een Nederlandse, een Duitse en een voor mijn werk (ik word nog eens belangrijk - ik heb nooit eerder een mobieltje voor mijn werk gehad )

En ik heb hier een doos staan met peren en appels uit eigen tuin. Plus een lading kiwi's - maar die zijn van de Aldi
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53454535
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto

nee 2x 2 dagen werken

en ja het is wel jammer dat ik dat baantje nu niet meer heb met school
pi_53455148
Zo, een boel gepraat, zo vroeg op de ochtend. Teigan, succes met werken!
ymme, lastige keus. Als het echt de baan is, dan zou ik het doen, mar 25 minuten fietsen is natuurlijk fijner, Levi (goed voor de lijn ook )
MoBlo ( ) dat is idd fijn veel geld, zeg! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n baan.

Ik heb vannacht tot even na 6en doorgewerkt aan mijn verslag, brrr. Nu wel bijna klaar, ik wil het over twee uurtjes op de post doen

Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 11:35:32 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53455221
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, een boel gepraat, zo vroeg op de ochtend. Teigan, succes met werken!
ymme, lastige keus. Als het echt de baan is, dan zou ik het doen, mar 25 minuten fietsen is natuurlijk fijner, Levi (goed voor de lijn ook )
MoBlo ( ) dat is idd fijn veel geld, zeg! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n baan.

Ik heb vannacht tot even na 6en doorgewerkt aan mijn verslag, brrr. Nu wel bijna klaar, ik wil het over twee uurtjes op de post doen

Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53455244
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
Ewwwww Heb je m nog wel?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 11:37:26 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53455278
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ewwwww
Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ook

Aanvulling: Ja hoor, zit al ruim twee jaar netjes op de plaats
pi_53455315
Pfff, lijkt mij beroerd coldfeet, veel succes en sterkte er mee!

Ik heb spierpijn in één been Het eige wat ik kan bedenken is van het hardlopen, maar waarom dan alleen links en dan ook nog eens mijn bovenbeen en stukje kont? Ik begrijp het niet
pi_53455477
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ook

Aanvulling: Ja hoor, zit al ruim twee jaar netjes op de plaats
Op de fiets?
Ik heb meneer CF vriendelijk doch dringend verzocht een dag vrij te nemen om me op te halen en erna zonodig te verzorgen.... Hoor es, doordat ik dit doe, hoeft hij straks 5 jaar nergens over na te denken

Die enorme doos waar de Mirena inzit draagt ook al niet echt bij aan mijn feestvreugde
pi_53455496
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

sterkte ermee en idd even wat innemen ervoor

(kheb er ook een gehad maar dat was geen succesverhaal )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53455566
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sterkte ermee en idd even wat innemen ervoor

(kheb er ook een gehad maar dat was geen succesverhaal )
Awwww man Vertel dat later maar
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:46:21 #224
4177 Jojogirl
pi_53455567
Coldfeet, bij mij was het plaatsen van m'n Mirenaspiraal een eitje, dus hopelijk valt het jou ook reuze mee. Succes iig.
pi_53455584
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?
Maar wel lekker hoot, zo'n bijbaantje.

Ik ga voor je duimen dat je verslag goed is ColdFeet!

En Ymme, ik heb ook een uur reistijd enkele reis, maar dat komt omdat ik fiets. Ik vind het geen probleem, vind het zelfs wel lekker. Auto kost me 30 tot 45 minuten en OV denk ik niet eens over na, dan ben ik langer onderweg dan wanneer ik fiets.

Mag ik hier nog even gefrustreerd doen over mijn nog te boeken ticket naar India? Werkelijk iedere site geeft andere tarieven! En alle goedkope tickets naar Delhi lijken uitverkocht. Dus dan maar naar Mumbai vliegen.
En er gaat misschien een toffe collega mee.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 11:48:31 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53455625
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op de fiets?
Ik heb meneer CF vriendelijk doch dringend verzocht een dag vrij te nemen om me op te halen en erna zonodig te verzorgen.... Hoor es, doordat ik dit doe, hoeft hij straks 5 jaar nergens over na te denken

Die enorme doos waar de Mirena inzit draagt ook al niet echt bij aan mijn feestvreugde
Heb je al eens in de doos gekeken Een troost, het hoef er niet allemaal in... ruim driekwart is nodig voor het inbrengen alleen.
pi_53455697
Coldfeet, het spiraaltje zelf stelt maar weinig voor hoor...
Het plaatsen kan best heel pijnlijk zijn, maar misschien helpt advil daartegen..
Ik heb hem al bijna 4 jaar, ben nu alleen dus een lichte pil ernaast gaan slikken omdat mijn PMS de spuigaten uit begon te lopen... Ben benieuwd of het helpt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53455704
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Awwww man Vertel dat later maar
nee joh, ik vertel het helemaal niet

ken ook zat vrouwen waarbij het wel goed ging hoor, als dat enige troost is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53455792
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee joh, ik vertel het helemaal niet

ken ook zat vrouwen waarbij het wel goed ging hoor, als dat enige troost is
Verslag is zowat af, ik ga vanavond een grote kouwe cosmopolitan voor mezelf maken en chips eten denk ik.
pi_53455857
cosmopolitans

groot gelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:37:47 #231
4177 Jojogirl
pi_53456945
Oe, de foto's van de Damloop staan online
pi_53457001
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, de foto's van de Damloop staan online
Foto van jou? Zien!!
pi_53457061
vanmorgen 86,5
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:45:52 #234
4177 Jojogirl
pi_53457125
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Foto van jou? Zien!!
http://www.startpagina.nl/damloop/ en dan 54133.
Kijken op eigen risico.
pi_53457178
ik vind je een held!
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:55:14 #236
4177 Jojogirl
pi_53457360
pi_53457633
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?
Maar wel lekker hoot, zo'n bijbaantje.
ik weet dat dat de 'schuldige' is maar hoe je het went of keert: ik houd belachelijk veel over

en kan er nog Fok!ken ook

nou ja, zodadelijk niet meer, maar zit op uitleg te wachten

Ja doei.
pi_53457755
Hi Ymme, moet je wel even de spelfouten eruit halen hoor

Ik zwaai even naar iedereen Over een uurtje vertrek ik namelijk naar Venetië met mn vriend. We hebben er héél veel zin in, ook al gaat het rotweer worden.... Tot zondag!
It is your friends who make your world!
pi_53457783
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Advil, check.
Ik ben u wel benieuwd naar je verhaal, begin bijna te geloven dat ze dat ding in je anus wilden stoppen

Ik ben ook zo'n doos; ga ik gewoon m'n bikinilijn scheren voor de gynaecolooog....

Ikiskoel, veel plezier! leuk, Venetie!
pi_53457796
Veel plezier Ikiskoel
pi_53457965
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Ikiskoel het volgende:

Ik zwaai even naar iedereen Over een uurtje vertrek ik namelijk naar Venetië met mn vriend. We hebben er héél veel zin in, ook al gaat het rotweer worden.... Tot zondag!
*jaloers*

veel plezier
Ja doei.
pi_53458060
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Ikiskoel het volgende:

Het is maar fok!

Heel veel plezier samen
pi_53458611
Veel plezier Ikiskoel!
pi_53462970
Zo, ik ben weer terug.
Dat was niet tof! Ik zou een vrouwelijke gyn hebben, blijkt er vandaag een vent te zijn. Nou ja, weer een gene minder

Maar prikken in je baarmoedermond En dan dat ding een beetje openen En dan dat uitklappen van het spiraaltje.... Auwwwwwwwww

Afijn, ik heb mezelf verwend met, hoe verantwoord, een stuk yoghurttaart, twee rijpe hass-avocado's en wat verse vijgen (daar eens wat leuks mee bedenken).

En ik heb een tof kadootje voor mezelf gekocht. Ja hee, weten jullie hoe ik hier tegenop zag? Een koksmes (@ Sjeen: Zwilling 4****, 16 cm) en een molenmesje. Hiep hoi
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 16:40:45 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53463160
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Dat was niet tof! Ik zou een vrouwelijke gyn hebben, blijkt er vandaag een vent te zijn. Nou ja, weer een gene minder

Maar prikken in je baarmoedermond En dan dat ding een beetje openen En dan dat uitklappen van het spiraaltje.... Auwwwwwwwww

Afijn, ik heb mezelf verwend met, hoe verantwoord, een stuk yoghurttaart, twee rijpe hass-avocado's en wat verse vijgen (daar eens wat leuks mee bedenken).

En ik heb een tof kadootje voor mezelf gekocht. Ja hee, weten jullie hoe ik hier tegenop zag? Een koksmes (@ Sjeen: Zwilling 4****, 16 cm) en een molenmesje. Hiep hoi
Dat aanhaken inderdaad
Mijn ervaring

Zwilling
pi_53463628
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer terug.

jezelf verwennen is ok

Ik heb net mijn mirena ervaring weer even opgezocht al weer drie jaar geleden is dat zeg, wat gaat de tijd snel.

Ik doe het iig nooit meer

het plaatsen van de mirena bij mij

[ Bericht 7% gewijzigd door DarkElf op 25-09-2007 17:11:57 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53463853
Dat aanhaken vond ik ook het ergste toen, ik viel bijna flauw..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 17:20:07 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53464099
Ik blijf wel bij de Nuvaring
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2007 @ 17:22:17 #250
43556 miss_dynastie
pi_53464168
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef teigan het volgende:
Dat aanhaken vond ik ook het ergste toen, ik viel bijna flauw..
Dat lijkt me nog de prettigste optie van allemaal als ik dit zo lees
pi_53464228
Sjeen, wat een verhaal!!! Wel grappig om het zo terug te lezen, maar ik denk niet dat je er toen erg om kon lachen

DE, ieuw, bij jou was het nog wel een stuk pijnlijker zeg. Je hebt hem er weer uit laten halen?
Ik ben heel benieuwd naar de bijwerkingen, van de pil krijg ik namelijk ontzettende migraine. Nou ja, als dat weer zo is, neem ik alsnog een koperspiraaltje, denk ik. Eerst maar eens afwachten hoe lang die krampjes duren

Teigan, ja, dat deed echt zeer, ik zei ook echt hardop auwwwww, terwijl ik volgens mij bepaald geen mietje ben en dat meestal wel inhoud....

Nu lekker op de bank met een AbFab DVD'tje, meneer ColdFeet heeft een fijne pot thee voor me gezet en ik ga zo eens lekker een vijg opeten. Iemand nog leuke recepten met die dingen?

Oh, en hij maakt vanavond van die fijne slanke fajitas voor me, de schat want daar heb ik echt zin in
pi_53464299
Ik heb hem er weer uit laten halen uiteindelijk ja, staat ook verderop in dat topic waarom allemaal ellende mee gehad dus ik hoef dat ding niet meer ..

maar goed, jezelf even lekker laten verwennen is een goed idee!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53464370
Ik blijf bij de pil. WIlde ook een spiraal, nu dus niet meer
pi_53465220
Wat een akelige verhalen allemaal. Lang leve de pil!
En leuke foto's Jojo! Ik vind het erg knap hoor!

Vriendlief staat met pech langs de weg.. herstel, hij wordt nu met auto en al naar een garage in de buurt gereden. Daar gaan alle plannen voor vanavond...
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:18:22 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_53465526
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik blijf wel bij de Nuvaring
Die heeft anders ook best nare bijwerkingen

Nouja, naar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53465667
Vandaag zou ik bijna zeggen, dat de pfieffer gewoon weer terug is.
Ben slap, moe en heb nergens geen zin in. Ook niet in eten

Mijn ogen vallen al de hele dag dicht, terwijl ik toch echt pas om 09.00 uur op ben gestaan, nadat ik gisteren avond om 22.00 uur naar bed ben gegaan....
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:30:06 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_53465747
Gewoon een dagje vroeg naar bed gaan dan. Extra vroeg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53465921
ik zal vanavond om 21.00 uur mijn bed induiken
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 18:41:15 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53466012
SB nu bij RTL Boulevard... Het spijt me, maar ik vind het zo ontzettend niet intelligent overkomen...
pi_53466036
Daar komt de uitspraak " blonT" vandaan
pi_53466192
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:
SB nu bij RTL Boulevard... Het spijt me, maar ik vind het zo ontzettend niet intelligent overkomen...
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
pi_53466208
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 18:49:47 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53466240
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dan blijven vitamines beter bewaard Alleen bij coolbest he, niet bij die anderen wat in de koeling staan...

Ze doet me denken aan die Rambol reclame 'Ow jee, is het al zoooo laat! Ik moet me moeder nog uit bad halen...'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 20:08:19 #264
13151 crew  Rewimo
pi_53468414
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

Nouja, naar
Geen last van
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:10:05 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_53468476
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, dan blijven vitamines beter bewaard Alleen bij coolbest he, niet bij die anderen wat in de koeling staan...

Ze doet me denken aan die Rambol reclame 'Ow jee, is het al zoooo laat! Ik moet me moeder nog uit bad halen...'
Behalve dat Marit wel leuk is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53469374
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, naar
Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?

Volgens mijn huisarts is de nuvaring hoger gedoseerd met hormonen dan de mirena, en vanwege die stomme hoofdpijn wilde ik dat dus graag zo laag mogelijk houden... Maar het lijkt me idd in die zin een fijn systeem dat het veel makkelijker in te brengen is.... Of is dat niet zo?

Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik weer puistjes Maar dat is het me wel waard, niet meer 2-3 keer per maand zo'n hoofdpijn dat ik in bed moest blijven is echt fijn.

Kun je dat SB verhaal ergens terugkijken? Ik heb haar nog nooit op tv gezien (wij hebben geen TV) maar wel veel gehoord over haar, ehm, performance
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 21:05:40 #267
13151 crew  Rewimo
pi_53470149
De nuvaring breng je gewoon zelf in, met je vingers. Even wennen in het begin maar erg simpel als je het trucje doorhebt Uithalen idem dito. Verder merk ik niks van dat ding. qltel ook niet

Op www.nuvaring.nl vind je meer info en er loopt in LIF ook een heel stel topics erover.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 21:55:15 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53472003
Marit is inderdaad wel leuk Vanavond komt RTL Boulevard om twaalf uur op RTL 4 in herhaling...

Overigens, ik ben overgestapt op koperspiraal omdat ik absoluut geen hormonen meer in mijn lijf wil (als anticonceptie in elk geval). Ik ben er erg blij mee, iets minder met de terugkeer van de pukkels maar goed...
pi_53479149
Goeiemorgen!!!

Ik was vanmorgen ineens weer een stuk lichter dan gisteren... Ik zit zelfs onder het gewicht wat in het lijstje staat..

Maar ik durf nog niet te updaten, ik wacht eerst wel even om te zien of het niet weer zo gaat schommelen.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:05:32 #270
4177 Jojogirl
pi_53479409
Mogge

Wat goed teigan

Hier gaat het even minder: Finn heeft me aangestoken dus nu zijn we gezellig samen ziekig.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:22:23 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_53479688
quote:
Op woensdag 26 september 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!

Ik was vanmorgen ineens weer een stuk lichter dan gisteren... Ik zit zelfs onder het gewicht wat in het lijstje staat..

Maar ik durf nog niet te updaten, ik wacht eerst wel even om te zien of het niet weer zo gaat schommelen.
Hmmm, staat de weegschaal niet meer op de kast
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53479823
Nee, in overleg met hebben we een tijdje geleden besloten dat ik eens zou kijken of ik er al verstandiger mee om kon gaan, in plaats van het mij steeds te verbieden, omdat ik er dan toch wel stiekem op zou gaan staan.

Hij staat nu dus gewoon tot mijn beschikking, en ik sta er wel vaker op dan dat ik eigenlijk had gewilt in het begin, maar ik sla ook zonder moeite een paar dagen over... En zolang ik merk dat mijn stemming niet extreem van het getalletje afhangt blijft hij ook gewoon staan.
pi_53480995
Goede morgen,

Ik ben lekker uitgeslapen.
pi_53481158
Oh ik snel eens naar de huisarts van de Nuvaring. Dit is ideaal voor mij Aangezien ik de pil nog wel eens vergeet.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:45:55 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_53481401
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:31 schreef teigan het volgende:
Nee, in overleg met hebben we een tijdje geleden besloten dat ik eens zou kijken of ik er al verstandiger mee om kon gaan, in plaats van het mij steeds te verbieden, omdat ik er dan toch wel stiekem op zou gaan staan.

Hij staat nu dus gewoon tot mijn beschikking, en ik sta er wel vaker op dan dat ik eigenlijk had gewilt in het begin, maar ik sla ook zonder moeite een paar dagen over... En zolang ik merk dat mijn stemming niet extreem van het getalletje afhangt blijft hij ook gewoon staan.
Alleen maar mooi dus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53481483
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:05 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge

Wat goed teigan

Hier gaat het even minder: Finn heeft me aangestoken dus nu zijn we gezellig samen ziekig.
beterschap

en goedemorgen

zit lekker bij , zo aan 't huiswerk, en moet naar Den Haag vanavond, 'even' heen en weer.. en 't is kloteweer en ben gisteren al met motorkleren en al zeiknat geregend dus die doen nu een poging tot drogen.. maargoed.. het gaat zo weer regenen...

en verder: geen weegschaal hier, dus wegen komt vrijdag wel
Ja doei.
pi_53481643
Succes Faithy, met je lange tocht in de regen..

Ik kreeg net bericht dat een opdracht voor mijn studie goed is gekeurd, en dat ik als ik nog 1 alinea erbij schrijf, ik mijn PGOO naar de tweede begeleider mag sturen ter beoordeling!!!!

Dan nog één kleine opdracht, en mijn Vrije keuze afmaken, en ik ben ook echt klaar...

Maar die opluchting over mijn PGOO, heerlijk is dat gevoel!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 10:57:57 #278
13151 crew  Rewimo
pi_53481698
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef ymme het volgende:
Oh ik snel eens naar de huisarts van de Nuvaring. Dit is ideaal voor mij Aangezien ik de pil nog wel eens vergeet.
Op de site van de Nuvaring kun je agendastickers bestellen, maar ook een heel handig zandlopertje voor in de badkamer. Vind ik een heel handig ding, je kunt precies zien hoe lang je de ring nog in of uit moet hebben
pi_53481744
Wat goed teigan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 26 september 2007 @ 11:01:33 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_53481772
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Op de site van de Nuvaring kun je agendastickers bestellen, maar ook een heel handig zandlopertje voor in de badkamer. Vind ik een heel handig ding, je kunt precies zien hoe lang je de ring nog in of uit moet hebben
Prutsding is dat computertje. Het blijft maar piepen... Heb het op een gegeven moment maar weggegooid. Ik stel het gewoon in mijn telefoon in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 11:05:32 #281
13151 crew  Rewimo
pi_53481857
Die van mij werkt prima. Misschien had je een maandagmorgenexemplaar
  woensdag 26 september 2007 @ 11:06:43 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_53481887
Ja, past wel bij me
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 11:08:48 #283
13151 crew  Rewimo
pi_53481923
Ben jij ook een maandagmorgenexemplaar dan? Ik ben er een van zaterdagnacht
  woensdag 26 september 2007 @ 11:13:58 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_53482060
Ik ben van zaterdagochtend vroeg. Thuis. Op Grolschkratten. 3-hoog. Niet in het ziekenhuis wat op mijn geboorteding staat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 11:25:53 #285
13151 crew  Rewimo
pi_53482346
Ik ben van half drie 's nachts en aangepakt door de dokter in zijn pyjama. Ik was een beetje snel.

Toen wel
pi_53482842
Ik ben van drie uur 's nachts..

En ze hebben het tegengehouden totdat de politie mijn vader uit bed had gehaald... (sliep door de telefoon heen, mijn moeder lag al een tijdje in het ziekenhuis..)
pi_53483008
Gewoon 's middags om een uur of 2. Thuis in bed... meer details weet ik niet.
Oja, ik ben geboren in januari, maar ik november maakte ik in eerste instantie al aanstalte om te komen... mijn moeder heeft 2 maanden op bed moeten liggen om me tegen te houden. Ben nu eenmaal liever te vroeg ergens dan te laat.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 september 2007 @ 11:57:52 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53483112
Morgen

Hier half twee 's middags geloof ik, maar wel al van de dag ervoor aan het klieren Geboren in de Vroedvrouwenschool trouwens...
pi_53483120
ik was om half 8 's ochtends. en de buurvrouw werd nog kwaad op mijn moeder ook nog. mijn vader had namelijk mijn broer en zus om 7 uur bij de buurvrouw afgeleverd, en de buurvrouw wou er een gezellige ochtend van maken met pannenkoeken en zo. alleen toen kwam ik een beetje sneller dan verwacht (mijn mam heeft tot 7 uur met weeen rondgelopen, en is toen langzaamaan naar boven gelopen, om kwart over 7 lag ze in bed, en om half 8 was ik er al )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53483132
Zo zeg.. het valt hier echt met bakken uit de lucht. Niet normaal. De tuin staat gewoon blank

Ben ik blij dat ik net terug ben. Was zojuist lekker in het zonnetje aan het wandelen met de honden.... Phoe als ik nu toch nog buiten was geweest

Vanmiddag moet ik naar een uitzendbureau...
pi_53485363
Hoihoi, ik heb lekker in de regen gerend net

Ik ben van 10 uur 's avonds, gewoon in de voorkamer in een bed op klossen, zoals mijn mama ook met de 6 voor mij heeft gedaan, ze was he al gewend
pi_53485458
het regent hier echt al ruim een uur super hard. Wanneer is dat water nou is op
pi_53485560
het is hier nu droog

gelukkig

over een uurtje op de motor stappen.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb 't nu al zo koud...
Ja doei.
pi_53486681
Ik ben ook van een uur of 10 's avonds, maar wel in het ziekenhuis. Ik was nogal koppig, ben met een zuignap gehaald en had dus in het begin een punthoofd

Ik ben nog steeds verkouden, al bijna 3 weken ondertussen, en ben het echt zat Maar mijn begeleider had daar geen boodschap aan en wou zelfs dat ik morgenmiddag alles af zou hebben wat we vandaag besproken hadden. Ik moest namelijk maar eens doorwerken omdat ik al zoveel achterliep door het ziek zijn Blergh, stress kon er ook nog wel bij.

Ik zit nog te twijfelen of ik vanmiddag ga sporten. Als ik daar wel tijd en energie voor heb, waarom zou ik dan die tijd niet besteden aan mijn opdracht die morgen af moet? En ik zou vanavond met mijn vriend naar de film, zelfde dilemma. Bah
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 14:13:23 #295
13151 crew  Rewimo
pi_53486690
pi_53486850
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef omearos het volgende:
Ik ben ook van een uur of 10 's avonds, maar wel in het ziekenhuis. Ik was nogal koppig, ben met een zuignap gehaald en had dus in het begin een punthoofd

Ik ben nog steeds verkouden, al bijna 3 weken ondertussen, en ben het echt zat Maar mijn begeleider had daar geen boodschap aan en wou zelfs dat ik morgenmiddag alles af zou hebben wat we vandaag besproken hadden. Ik moest namelijk maar eens doorwerken omdat ik al zoveel achterliep door het ziek zijn Blergh, stress kon er ook nog wel bij.

Ik zit nog te twijfelen of ik vanmiddag ga sporten. Als ik daar wel tijd en energie voor heb, waarom zou ik dan die tijd niet besteden aan mijn opdracht die morgen af moet? En ik zou vanavond met mijn vriend naar de film, zelfde dilemma. Bah
Ik zou wel gaan sporten en niet naar de film.
Van sporten ga je jezelf een stuk beter voelen en naar de film kun je morgen ook wel.
pi_53486896
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef omearos het volgende:

Ik denk dat het verstandig is om je tijd en energie nu even in je studie te steken. Dan heb je morgen weer wat af en wordt de stress vanzelf weer minder. Lekker koppie thee erbij en dan zsm aan de slag, je kunt het!
***Levi was here***
pi_53488682
Ik ga morgen wel weer aan de slag met die opdracht, dan heb ik ook eindelijk een nieuwe werkplek (rookvrij) Vandaag tijdens de bespreking (half uur) stak mijn begeleider ook 3x een sigaret op, dat kan dan niet meer Nu kan ik dus vanaf morgen weer gewoon op mijn stageplek aan het werk ondanks dat ik me niet lekker voel. Dat zal wel schelen in werktempo, thuis werken lukt mij slecht
En de afspraak is verzet naar maandagmiddag, dus ik heb wat meer tijd gekregen. Vriend blij, dan kan ik vanavond mee naar de film (filmhuisfilm, wordt maar 1x gedraaid, dus uitstellen was geen optie helaas) en ik ga zo maar wel sporten in de hoop dat ik me daar inderdaad beter van ga voelen.

Voel me nu al beter nu ik dat bericht kreeg van de werkplek en de nieuwe afspraak
pi_53489197
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:23 schreef omearos het volgende:
Ik ga morgen wel weer aan de slag met die opdracht, dan heb ik ook eindelijk een nieuwe werkplek (rookvrij) Vandaag tijdens de bespreking (half uur) stak mijn begeleider ook 3x een sigaret op, dat kan dan niet meer Nu kan ik dus vanaf morgen weer gewoon op mijn stageplek aan het werk ondanks dat ik me niet lekker voel. Dat zal wel schelen in werktempo, thuis werken lukt mij slecht
En de afspraak is verzet naar maandagmiddag, dus ik heb wat meer tijd gekregen. Vriend blij, dan kan ik vanavond mee naar de film (filmhuisfilm, wordt maar 1x gedraaid, dus uitstellen was geen optie helaas) en ik ga zo maar wel sporten in de hoop dat ik me daar inderdaad beter van ga voelen.

Voel me nu al beter nu ik dat bericht kreeg van de werkplek en de nieuwe afspraak
Mooi, klinkt als een goeie oplossing! Veel plezier bij de film vanavond!
***Levi was here***
pi_53489521
Goed hoor teigan!

Ik heb vanavond een BBQ, lekker weer daarvoor!

En morgen moet ik op de foto, de schoolfotograaf komt!
pi_53492732
Sporten was lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')