zoveel had ik ook verdient met 2 weken vakantie werk, viel ook zeker niet tegenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
succes teigan![]()
goedemorgen dieetdames![]()
ik ben ook een ochtendje thuiswel vroeg opgestaan, omdat ik lekker even rustig THUIS aan school ga werken.. de jongetjes op school zijn wel heel lief, maar zo druk, dat ik me daar moeilijk kan concentreren
dus nu lekker met een grote pot thee, zodadelijk een fijn muziekje en mn flaptop aan het werk
Gisteren me aardig aan de dieetshizzle gehouden, vandaag ook weer rustig aan denk ik, wel iemand te eten gevraagddus wie weet heb ik vanavond ander gezelschap dan
![]()
enneh.. gisteren mn eerste salaris gehad.. mega-veel mèn, voor die 12.5 uur die ik werk (689,00 euro). 't Lijkt zo bijna alsof ik een heul ander bijbaantje heb dan een kantoorbaan
![]()
60 min vind ik niet lang, dat zegt dus al genoeg over mijn ervaring met lange afstanden..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Die vacature, die 'het' voor mij was, is wel een eindje van huis.
Dat betekent, dat je er ongeveer 60 min over doet met de auto...
Wat is jullie ervaring met lange afstanden, elke dag???
Oei, lange afstanden... waar moet je precies heen? Ik zou eens kijken of je erg veel file tegenkomt, dan zou het namelijk best eens meer dan 60min kunnen worden. Het lijkt mij iig héél zwaar en vermoeiend...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Die vacature, die 'het' voor mij was, is wel een eindje van huis.
Dat betekent, dat je er ongeveer 60 min over doet met de auto...
Wat is jullie ervaring met lange afstanden, elke dag???
nee 2x 2 dagen werkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
twee weken fulltime?ik voel me steeds happier met mn salaris
![]()
echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto
en nu met 12,5 bijna de helft, voor 1/3 werk
als ik deze baan kwijtraak dan moet ik echt harddoen enzo
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhandquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, een boel gepraat, zo vroeg op de ochtend. Teigan, succes met werken!
ymme, lastige keus. Als het echt de baan is, dan zou ik het doen, mar 25 minuten fietsen is natuurlijk fijner, Levi (goed voor de lijn ook)
MoBlo () dat is idd fijn veel geld, zeg! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n baan.
Ik heb vannacht tot even na 6en doorgewerkt aan mijn verslag, brrr. Nu wel bijna klaar, ik wil het over twee uurtjes op de post doen
Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
Ewwwwwquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ookquote:
Op de fiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ook
Aanvulling: Ja hoor, zit al ruim twee jaar netjes op de plaats
sterkte ermee en idd even wat innemen ervoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
Awwww manquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sterkte ermee en idd even wat innemen ervoor![]()
(kheb er ook een gehad maar dat was geen succesverhaal)
Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
twee weken fulltime?ik voel me steeds happier met mn salaris
![]()
echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto
en nu met 12,5 bijna de helft, voor 1/3 werk
als ik deze baan kwijtraak dan moet ik echt harddoen enzo
Heb je al eens in de doos gekekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op de fiets?
Ik heb meneer CF vriendelijk doch dringend verzocht een dag vrij te nemen om me op te halen en erna zonodig te verzorgen.... Hoor es, doordat ik dit doe, hoeft hij straks 5 jaar nergens over na te denken
Die enorme doos waar de Mirena inzit draagt ook al niet echt bij aan mijn feestvreugde![]()
nee joh, ik vertel het helemaal nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww manVertel dat later maar
Verslag is zowat af, ik ga vanavond een grote kouwe cosmopolitan voor mezelf maken en chips eten denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh, ik vertel het helemaal niet
ken ook zat vrouwen waarbij het wel goed ging hoor, als dat enige troost is
Foto van jou? Zien!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, de foto's van de Damloop staan online![]()
ik weet dat dat de 'schuldige' isquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?
Maar wel lekker hoot, zo'n bijbaantje.
Advil, check.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
*jaloers*quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Hi Ymme, moet je wel even de spelfouten eruit halen hoor![]()
Ik zwaai even naar iedereen
Over een uurtje vertrek ik namelijk naar Venetië met mn vriend.
We hebben er héél veel zin in, ook al gaat het rotweer worden.... Tot zondag!
Het is maar fok!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Hi Ymme, moet je wel even de spelfouten eruit halen hoor![]()
Ik zwaai even naar iedereen
Over een uurtje vertrek ik namelijk naar Venetië met mn vriend.
We hebben er héél veel zin in, ook al gaat het rotweer worden.... Tot zondag!
Dat aanhaken inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Dat was niet tof! Ik zou een vrouwelijke gyn hebben, blijkt er vandaag een vent te zijn. Nou ja, weer een gene minder
Maar prikken in je baarmoedermondEn dan dat ding een beetje openen
En dan dat uitklappen van het spiraaltje.... Auwwwwwwwww
![]()
![]()
Afijn, ik heb mezelf verwend met, hoe verantwoord, een stuk yoghurttaart, twee rijpe hass-avocado'sen wat verse vijgen (daar eens wat leuks mee bedenken).
En ik heb een tof kadootje voor mezelf gekocht. Ja hee, weten jullie hoe ik hier tegenop zag? Een koksmes (@ Sjeen: Zwilling 4****, 16 cm) en een molenmesje. Hiep hoi
jezelf verwennen is okquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Dat was niet tof! Ik zou een vrouwelijke gyn hebben, blijkt er vandaag een vent te zijn. Nou ja, weer een gene minder
Maar prikken in je baarmoedermondEn dan dat ding een beetje openen
En dan dat uitklappen van het spiraaltje.... Auwwwwwwwww
![]()
![]()
Afijn, ik heb mezelf verwend met, hoe verantwoord, een stuk yoghurttaart, twee rijpe hass-avocado'sen wat verse vijgen (daar eens wat leuks mee bedenken).
En ik heb een tof kadootje voor mezelf gekocht. Ja hee, weten jullie hoe ik hier tegenop zag? Een koksmes (@ Sjeen: Zwilling 4****, 16 cm) en een molenmesje. Hiep hoi
Dat lijkt me nog de prettigste optie van allemaal als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef teigan het volgende:
Dat aanhaken vond ik ook het ergste toen, ik viel bijna flauw..
Die heeft anders ook best nare bijwerkingenquote:
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:
SB nu bij RTL Boulevard... Het spijt me, maar ik vind het zo ontzettend niet intelligent overkomen...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
Ja, dan blijven vitamines beter bewaardquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
Geen last vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
Die heeft anders ook best nare bijwerkingen
Nouja, naar
Behalve dat Marit wel leuk isquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, dan blijven vitamines beter bewaardAlleen bij coolbest he, niet bij die anderen wat in de koeling staan...
Ze doet me denken aan die Rambol reclame 'Ow jee, is het al zoooo laat! Ik moet me moeder nog uit bad halen...'
Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heeft anders ook best nare bijwerkingen
Nouja, naar
Hmmm, staat de weegschaal niet meer op de kastquote:Op woensdag 26 september 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik was vanmorgen ineens weer een stuk lichter dan gisteren... Ik zit zelfs onder het gewicht wat in het lijstje staat..
Maar ik durf nog niet te updaten, ik wacht eerst wel even om te zien of het niet weer zo gaat schommelen.
Alleen maar mooi dus!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:31 schreef teigan het volgende:
Nee, in overleg methebben we een tijdje geleden besloten dat ik eens zou kijken of ik er al verstandiger mee om kon gaan, in plaats van het mij steeds te verbieden, omdat ik er dan toch wel stiekem op zou gaan staan.
Hij staat nu dus gewoon tot mijn beschikking, en ik sta er wel vaker op dan dat ik eigenlijk had gewilt in het begin, maar ik sla ook zonder moeite een paar dagen over... En zolang ik merk dat mijn stemming niet extreem van het getalletje afhangt blijft hij ook gewoon staan.
beterschapquote:Op woensdag 26 september 2007 09:05 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge
Wat goed teigan
Hier gaat het even minder: Finn heeft me aangestoken dus nu zijn we gezellig samen ziekig.
Op de site van de Nuvaring kun je agendastickers bestellen, maar ook een heel handig zandlopertje voor in de badkamer. Vind ik een heel handig ding, je kunt precies zien hoe lang je de ring nog in of uit moet hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef ymme het volgende:
Oh ik snel eens naar de huisarts van de Nuvaring. Dit is ideaal voor mijAangezien ik de pil nog wel eens vergeet.
Prutsding is dat computertje. Het blijft maar piepen... Heb het op een gegeven moment maar weggegooid. Ik stel het gewoon in mijn telefoon in.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op de site van de Nuvaring kun je agendastickers bestellen, maar ook een heel handig zandlopertje voor in de badkamer. Vind ik een heel handig ding, je kunt precies zien hoe lang je de ring nog in of uit moet hebben
Ik zou wel gaan sporten en niet naar de film.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef omearos het volgende:
Ik ben ook van een uur of 10 's avonds, maar wel in het ziekenhuis. Ik was nogal koppig, ben met een zuignap gehaald en had dus in het begin een punthoofd![]()
Ik ben nog steeds verkouden, al bijna 3 weken ondertussen, en ben het echt zatMaar mijn begeleider had daar geen boodschap aan en wou zelfs dat ik morgenmiddag alles af zou hebben wat we vandaag besproken hadden. Ik moest namelijk maar eens doorwerken omdat ik al zoveel achterliep door het ziek zijn
Blergh, stress kon er ook nog wel bij.
Ik zit nog te twijfelen of ik vanmiddag ga sporten. Als ik daar wel tijd en energie voor heb, waarom zou ik dan die tijd niet besteden aan mijn opdracht die morgen af moet? En ik zou vanavond met mijn vriend naar de film, zelfde dilemma. Bah![]()
Ik denk dat het verstandig is om je tijd en energie nu even in je studie te steken. Dan heb je morgen weer wat af en wordt de stress vanzelf weer minder.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef omearos het volgende:
Ik ben nog steeds verkouden, al bijna 3 weken ondertussen, en ben het echt zatMaar mijn begeleider had daar geen boodschap aan en wou zelfs dat ik morgenmiddag alles af zou hebben wat we vandaag besproken hadden. Ik moest namelijk maar eens doorwerken omdat ik al zoveel achterliep door het ziek zijn
Blergh, stress kon er ook nog wel bij.
Ik zit nog te twijfelen of ik vanmiddag ga sporten. Als ik daar wel tijd en energie voor heb, waarom zou ik dan die tijd niet besteden aan mijn opdracht die morgen af moet? En ik zou vanavond met mijn vriend naar de film, zelfde dilemma. Bah![]()
Mooi, klinkt als een goeie oplossing!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:23 schreef omearos het volgende:
Ik ga morgen wel weer aan de slag met die opdracht, dan heb ik ook eindelijk een nieuwe werkplek (rookvrij) Vandaag tijdens de bespreking (half uur) stak mijn begeleider ook 3x een sigaret op, dat kan dan niet meerNu kan ik dus vanaf morgen weer gewoon op mijn stageplek aan het werk ondanks dat ik me niet lekker voel. Dat zal wel schelen in werktempo, thuis werken lukt mij slecht
![]()
En de afspraak is verzet naar maandagmiddag, dus ik heb wat meer tijd gekregen. Vriend blij, dan kan ik vanavond mee naar de film (filmhuisfilm, wordt maar 1x gedraaid, dus uitstellen was geen optie helaas) en ik ga zo maar wel sporten in de hoop dat ik me daar inderdaad beter van ga voelen.
Voel me nu al beter nu ik dat bericht kreeg van de werkplek en de nieuwe afspraak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |