Heb je al eens in de doos gekekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op de fiets?
Ik heb meneer CF vriendelijk doch dringend verzocht een dag vrij te nemen om me op te halen en erna zonodig te verzorgen.... Hoor es, doordat ik dit doe, hoeft hij straks 5 jaar nergens over na te denken
Die enorme doos waar de Mirena inzit draagt ook al niet echt bij aan mijn feestvreugde![]()
nee joh, ik vertel het helemaal nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww manVertel dat later maar
Verslag is zowat af, ik ga vanavond een grote kouwe cosmopolitan voor mezelf maken en chips eten denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh, ik vertel het helemaal niet
ken ook zat vrouwen waarbij het wel goed ging hoor, als dat enige troost is
Foto van jou? Zien!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, de foto's van de Damloop staan online![]()
ik weet dat dat de 'schuldige' isquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?
Maar wel lekker hoot, zo'n bijbaantje.
Advil, check.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
*jaloers*quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Hi Ymme, moet je wel even de spelfouten eruit halen hoor![]()
Ik zwaai even naar iedereen
Over een uurtje vertrek ik namelijk naar Venetië met mn vriend.
We hebben er héél veel zin in, ook al gaat het rotweer worden.... Tot zondag!
Het is maar fok!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Hi Ymme, moet je wel even de spelfouten eruit halen hoor![]()
Ik zwaai even naar iedereen
Over een uurtje vertrek ik namelijk naar Venetië met mn vriend.
We hebben er héél veel zin in, ook al gaat het rotweer worden.... Tot zondag!
Dat aanhaken inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Dat was niet tof! Ik zou een vrouwelijke gyn hebben, blijkt er vandaag een vent te zijn. Nou ja, weer een gene minder
Maar prikken in je baarmoedermondEn dan dat ding een beetje openen
En dan dat uitklappen van het spiraaltje.... Auwwwwwwwww
![]()
![]()
Afijn, ik heb mezelf verwend met, hoe verantwoord, een stuk yoghurttaart, twee rijpe hass-avocado'sen wat verse vijgen (daar eens wat leuks mee bedenken).
En ik heb een tof kadootje voor mezelf gekocht. Ja hee, weten jullie hoe ik hier tegenop zag? Een koksmes (@ Sjeen: Zwilling 4****, 16 cm) en een molenmesje. Hiep hoi
jezelf verwennen is okquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, ik ben weer terug.
Dat was niet tof! Ik zou een vrouwelijke gyn hebben, blijkt er vandaag een vent te zijn. Nou ja, weer een gene minder
Maar prikken in je baarmoedermondEn dan dat ding een beetje openen
En dan dat uitklappen van het spiraaltje.... Auwwwwwwwww
![]()
![]()
Afijn, ik heb mezelf verwend met, hoe verantwoord, een stuk yoghurttaart, twee rijpe hass-avocado'sen wat verse vijgen (daar eens wat leuks mee bedenken).
En ik heb een tof kadootje voor mezelf gekocht. Ja hee, weten jullie hoe ik hier tegenop zag? Een koksmes (@ Sjeen: Zwilling 4****, 16 cm) en een molenmesje. Hiep hoi
Dat lijkt me nog de prettigste optie van allemaal als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef teigan het volgende:
Dat aanhaken vond ik ook het ergste toen, ik viel bijna flauw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |