Valt wel mee ( wat ik gezien hebquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:56 schreef DarkElf het volgende:
afknippen, klinkt zo makkelijk maareuh technisch gezien lijkt me dat nogal ingewikkeld/pijnlijk/genant in die zuidelijke regionen zeg maar
Mijn man stond er met zijn neus bovenop en vond het allemaal héél erg interessantquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:43 schreef DarkElf het volgende:
*slik*
Ik hoor ook negatieve verhalen en in het begin was ik er ook helemaaaaal niet blij mee. Mijn krampen waren ook behoorlijk en ik heb de eerste 5 mnd gebloed. Naar men zegt zou het met een half jaar wat beter gaan en aangezien ik op de pil al helemaal niet goed reageer en fnctioneer heb ik toch doorgezet. Ik geloof dat het bij sommige mensen erg lang duurt voor het lichaam er aan gewend is en zo ook bij mij. De voordelen wegen nu wel zwaarder dan de nadelen dus ik laat em zittenquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:13 schreef Insomaniac het volgende:
Op mijn verhaal zit je ongetwijfeld niet te wachten en zelf hoor ik alleen maar positieve verhalen, <knip>
Dat idee had ik ook wel een beetje. Ik had me goed geïnformeerd en mij was het niet duidelijk of nou juist de positieve of negatieve reacties het meest waren. Ik zou zeggen probeer het gewoon en zet een beetje door (iig een maand of 4-5) dan is alles al heel anders. Ik had echt grote problemen met de pil en ook zonder en dat is allemaal weggevallen. Ik ben niet meer zo agressief en down als ik ongesteld moet worden omdat mijn hormoonlevel nu op een stabiel niveau is en voor mij geeft het een hele hoop rust. Ik ben blij dat ik heb doorgezet en dit iig een paar jaar zo blijftquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:42 schreef DarkElf het volgende:tsjah, lees iid erg veel verhalen die niet al te best zijn maar als het zoveel gebruikt wordt neem ik aan dat er ook zat positieve verhalen over zijn.
Helaas hebben veel mensen volgens mij de neiging om positieve verhalen achterwege te laten...
Ik ben benieuwd, ik heb mixed feelings en besef me wel dat ik echt niet maanden ga tobben ermee als het niet goed gaat, maar dat zie ik dan wel.
Kijk dat is een opmerking waar ik naar op zoek was. Ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een alternatief voor de pil, maar ben bang voor de hormonen, omdat mijn libido helemaal zoek was met de pil.quote:Op donderdag 29 april 2004 07:23 schreef Julynell het volgende:
En mijn libido is nog nooit zo goed geweest![]()
Die van mij ook. Myrena heeft een enorm veel mindere hormoonafstoot dan de pil (en plaatselijk ook nog, alhoewel dat ook wel het lichaam door zal gaan).quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk dat is een opmerking waar ik naar op zoek was. Ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een alternatief voor de pil, maar ben bang voor de hormonen, omdat mijn libido helemaal zoek was met de pil.
De afgifte van hormonen door het mirena spiraaltje is 100x minder dan bij de pil. Je krijgt dus veel minder hormonen in je bloed.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Die van mij ook. Myrena heeft een enorm veel mindere hormoonafstoot dan de pil (en plaatselijk ook nog, alhoewel dat ook wel het lichaam door zal gaan).
Nog nooit bevallen, zeker?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:04 schreef DarkElf het volgende:
nu voelt het zeurderig, niet meer pijnlijk.
maar dit was eens maar nooit meer. denk ik.
gelukkig duurt het nog 5 jaar.
eerst maar eens zien dat dat zeurderige gevoel wegtrekt, en eerst wil ik graag zien of mijn lichaam het goed accepteert. als dat zo is dan lijken de voordelen me nog steeds zwaarder wegen dan de nadelen; maar goed eerst maar zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:09 schreef schatje het volgende:
Oh, dat trek ik allemaal niet. Mijn god zeg. Nee, ik zie er nu definitief van af. Ik blijf gewoon aan de pil.
Beterschap DarkElf.
nee, en dat gaat ook nooit gebeuren ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nog nooit bevallen, zeker?![]()
ja herkenbaar idd voor je meende ik al.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:20 schreef DuchessX het volgende:
Oeh komt me bekend voorBehalve van dat poliepje natuurlijk. Een vervelende bijkomstigheid zeg!
Arm meiske
Goed uitrusten en een warme kruik op je buik leggen, dat helpt tegen de krampen.
Sterkte hé?
hoop ik ook. zijn toch wel veel vrouwen die best pijnlijke ervaringen hebben, zei de dokter iig eerlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:20 schreef Nuek het volgende:
Klinkt me bekend in de oren. Ik hoop dat je lichaam er snel aan went en alle ongemakken die je in het begin hebt snel wegvallen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:07 schreef Roönaän het volgende:
Mocht ik nog enige twijfels hebben over een en ander, dan ben ik nu voorgoed genezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:04 schreef DarkElf het volgende:
het oprekken van de baarmoederhals was echt verschrikkelijk naar,
werd er helemaal duizelig van, bleek en het zweet brak me uit.
Het plaatsen viel daarbij vergeleken erg mee.
ben wel blijven liggen erna, maar bloedde wel hevig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |