abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53451564
Goeiemorgen!!

Ik ga over een half uurtje naar mijn werk toe... Ik ben toch wel een beetje zenuwachtig nu moet ik zeggen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:46:11 #203
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53452045
Je bent vast al weg, maar succes teigan

En ik ben weer een dagje thuis vandaag. Finn wilde in elk geval in z'n slaap wel drinken, dus hij heeft weer wat vocht binnen. En net had ie echt honger, dus ook mooi een boterham op. Nou hopen dat het binnenblijft allemaal.
pi_53452203
succes teigan

goedemorgen dieetdames

ik ben ook een ochtendje thuis wel vroeg opgestaan, omdat ik lekker even rustig THUIS aan school ga werken.. de jongetjes op school zijn wel heel lief, maar zo druk, dat ik me daar moeilijk kan concentreren dus nu lekker met een grote pot thee, zodadelijk een fijn muziekje en mn flaptop aan het werk

Gisteren me aardig aan de dieetshizzle gehouden, vandaag ook weer rustig aan denk ik, wel iemand te eten gevraagd dus wie weet heb ik vanavond ander gezelschap dan

enneh.. gisteren mn eerste salaris gehad.. mega-veel mèn, voor die 12.5 uur die ik werk (689,00 euro ). 't Lijkt zo bijna alsof ik een heul ander bijbaantje heb dan een kantoorbaan
Ja doei.
pi_53452273
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
succes teigan

goedemorgen dieetdames

ik ben ook een ochtendje thuis wel vroeg opgestaan, omdat ik lekker even rustig THUIS aan school ga werken.. de jongetjes op school zijn wel heel lief, maar zo druk, dat ik me daar moeilijk kan concentreren dus nu lekker met een grote pot thee, zodadelijk een fijn muziekje en mn flaptop aan het werk

Gisteren me aardig aan de dieetshizzle gehouden, vandaag ook weer rustig aan denk ik, wel iemand te eten gevraagd dus wie weet heb ik vanavond ander gezelschap dan

enneh.. gisteren mn eerste salaris gehad.. mega-veel mèn, voor die 12.5 uur die ik werk (689,00 euro ). 't Lijkt zo bijna alsof ik een heul ander bijbaantje heb dan een kantoorbaan
zoveel had ik ook verdient met 2 weken vakantie werk, viel ook zeker niet tegen
pi_53452355
twee weken fulltime? ik voel me steeds happier met mn salaris

echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto
en nu met 12,5 bijna de helft, voor 1/3 werk

als ik deze baan kwijtraak dan moet ik echt hard doen enzo
Ja doei.
pi_53452410
Goedemorgen
Hier een interessant dgje met allerlei mensen die binnenlopen
Zometeen komt mijn broer, er komt vnavond een meneer van onze gemeente iets oorspreken met maarten over het rooster en er komt een vriendin eten. En we hebben ook nog een logé

Kan wel eens erg gezellig worden vandaag

Zo eerst maar eens beginnen met het huis opruimen.
pi_53452633
Goede morgen.

Die vacature, die 'het' voor mij was, is wel een eindje van huis.
Dat betekent, dat je er ongeveer 60 min over doet met de auto...

Wat is jullie ervaring met lange afstanden, elke dag???
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:35:26 #209
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53452746
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.

60 min vind ik niet lang, dat zegt dus al genoeg over mijn ervaring met lange afstanden..

Het ligt er natuurlijk aan of het 60 min rijden is of 45 min file en 15 min rijden is. Ik heb tijden gehad dat ik minimaal 2 uur enkele reis had.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53452770
ik vond het altijd wel lekker.. moest geen uur, maar half uur tot drie kwartier..

had altijd de tijd om wakker te worden in de auto, raampje beetje open.. maar het ligt natuurlijk aan het traject dat je rijdt, of er veel files staan enzo. Ik had geen last van files, dus geen 'ergernissen' enzo...

en het ligt natuurlijk ook aan de reiskostenvergoeding
Ja doei.
pi_53452962
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.

Oei, lange afstanden... waar moet je precies heen? Ik zou eens kijken of je erg veel file tegenkomt, dan zou het namelijk best eens meer dan 60min kunnen worden. Het lijkt mij iig héél zwaar en vermoeiend...
Persoonlijk hou ik niet van ver van mijn huis werken, ik fiets nu 25 minuten naar mijn werk en vind dat écht heerlijk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 09:48:12 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53452999
Hallo Ga ik eens een keertje vroeg naar bed, kleppen jullie zowat een heel topic vol.

Ymme, ik moet nu zo'n drie kwartier rijden naar mijn werk, in plaats van 10 minuten. Maar ik vind het niet erg. Scheelt ook wel dat ik gewoon door kan rijden over het algemeen, geen filegevoelig traject. Ik zou me er zeker niet door laten tegenhouden als je een leuke baan kunt vinden Succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53453506
Zo, ik zit ook achter een computer, in een leeg kantoortje, met een opblaaspop als gezelschap..

Ik ben nu eerst maar even een tijdsplanning aan het opstellen, ik heb nog wat mensen nodig, en daar zou ik nog aan voorgesteld worden, maar ik heb nog niemand gezien verder...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 11:05:01 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53454379
Pfff weer een mobieltje erbij Ik heb er nu drie, een Nederlandse, een Duitse en een voor mijn werk (ik word nog eens belangrijk - ik heb nooit eerder een mobieltje voor mijn werk gehad )

En ik heb hier een doos staan met peren en appels uit eigen tuin. Plus een lading kiwi's - maar die zijn van de Aldi
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53454535
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto

nee 2x 2 dagen werken

en ja het is wel jammer dat ik dat baantje nu niet meer heb met school
pi_53455148
Zo, een boel gepraat, zo vroeg op de ochtend. Teigan, succes met werken!
ymme, lastige keus. Als het echt de baan is, dan zou ik het doen, mar 25 minuten fietsen is natuurlijk fijner, Levi (goed voor de lijn ook )
MoBlo ( ) dat is idd fijn veel geld, zeg! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n baan.

Ik heb vannacht tot even na 6en doorgewerkt aan mijn verslag, brrr. Nu wel bijna klaar, ik wil het over twee uurtjes op de post doen

Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 11:35:32 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53455221
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, een boel gepraat, zo vroeg op de ochtend. Teigan, succes met werken!
ymme, lastige keus. Als het echt de baan is, dan zou ik het doen, mar 25 minuten fietsen is natuurlijk fijner, Levi (goed voor de lijn ook )
MoBlo ( ) dat is idd fijn veel geld, zeg! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n baan.

Ik heb vannacht tot even na 6en doorgewerkt aan mijn verslag, brrr. Nu wel bijna klaar, ik wil het over twee uurtjes op de post doen

Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53455244
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
Ewwwww Heb je m nog wel?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 11:37:26 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53455278
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ewwwww
Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ook

Aanvulling: Ja hoor, zit al ruim twee jaar netjes op de plaats
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53455315
Pfff, lijkt mij beroerd coldfeet, veel succes en sterkte er mee!

Ik heb spierpijn in één been Het eige wat ik kan bedenken is van het hardlopen, maar waarom dan alleen links en dan ook nog eens mijn bovenbeen en stukje kont? Ik begrijp het niet
pi_53455477
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ook

Aanvulling: Ja hoor, zit al ruim twee jaar netjes op de plaats
Op de fiets?
Ik heb meneer CF vriendelijk doch dringend verzocht een dag vrij te nemen om me op te halen en erna zonodig te verzorgen.... Hoor es, doordat ik dit doe, hoeft hij straks 5 jaar nergens over na te denken

Die enorme doos waar de Mirena inzit draagt ook al niet echt bij aan mijn feestvreugde
pi_53455496
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

sterkte ermee en idd even wat innemen ervoor

(kheb er ook een gehad maar dat was geen succesverhaal )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53455566
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sterkte ermee en idd even wat innemen ervoor

(kheb er ook een gehad maar dat was geen succesverhaal )
Awwww man Vertel dat later maar
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:46:21 #224
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53455567
Coldfeet, bij mij was het plaatsen van m'n Mirenaspiraal een eitje, dus hopelijk valt het jou ook reuze mee. Succes iig.
pi_53455584
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?
Maar wel lekker hoot, zo'n bijbaantje.

Ik ga voor je duimen dat je verslag goed is ColdFeet!

En Ymme, ik heb ook een uur reistijd enkele reis, maar dat komt omdat ik fiets. Ik vind het geen probleem, vind het zelfs wel lekker. Auto kost me 30 tot 45 minuten en OV denk ik niet eens over na, dan ben ik langer onderweg dan wanneer ik fiets.

Mag ik hier nog even gefrustreerd doen over mijn nog te boeken ticket naar India? Werkelijk iedere site geeft andere tarieven! En alle goedkope tickets naar Delhi lijken uitverkocht. Dus dan maar naar Mumbai vliegen.
En er gaat misschien een toffe collega mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')