zoveel had ik ook verdient met 2 weken vakantie werk, viel ook zeker niet tegenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
succes teigan![]()
goedemorgen dieetdames![]()
ik ben ook een ochtendje thuiswel vroeg opgestaan, omdat ik lekker even rustig THUIS aan school ga werken.. de jongetjes op school zijn wel heel lief, maar zo druk, dat ik me daar moeilijk kan concentreren
dus nu lekker met een grote pot thee, zodadelijk een fijn muziekje en mn flaptop aan het werk
Gisteren me aardig aan de dieetshizzle gehouden, vandaag ook weer rustig aan denk ik, wel iemand te eten gevraagddus wie weet heb ik vanavond ander gezelschap dan
![]()
enneh.. gisteren mn eerste salaris gehad.. mega-veel mèn, voor die 12.5 uur die ik werk (689,00 euro). 't Lijkt zo bijna alsof ik een heul ander bijbaantje heb dan een kantoorbaan
![]()
60 min vind ik niet lang, dat zegt dus al genoeg over mijn ervaring met lange afstanden..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Die vacature, die 'het' voor mij was, is wel een eindje van huis.
Dat betekent, dat je er ongeveer 60 min over doet met de auto...
Wat is jullie ervaring met lange afstanden, elke dag???
Oei, lange afstanden... waar moet je precies heen? Ik zou eens kijken of je erg veel file tegenkomt, dan zou het namelijk best eens meer dan 60min kunnen worden. Het lijkt mij iig héél zwaar en vermoeiend...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:28 schreef ymme het volgende:
Goede morgen.
Die vacature, die 'het' voor mij was, is wel een eindje van huis.
Dat betekent, dat je er ongeveer 60 min over doet met de auto...
Wat is jullie ervaring met lange afstanden, elke dag???
nee 2x 2 dagen werkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
twee weken fulltime?ik voel me steeds happier met mn salaris
![]()
echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto
en nu met 12,5 bijna de helft, voor 1/3 werk
als ik deze baan kwijtraak dan moet ik echt harddoen enzo
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhandquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, een boel gepraat, zo vroeg op de ochtend. Teigan, succes met werken!
ymme, lastige keus. Als het echt de baan is, dan zou ik het doen, mar 25 minuten fietsen is natuurlijk fijner, Levi (goed voor de lijn ook)
MoBlo () dat is idd fijn veel geld, zeg! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n baan.
Ik heb vannacht tot even na 6en doorgewerkt aan mijn verslag, brrr. Nu wel bijna klaar, ik wil het over twee uurtjes op de post doen
Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
Ewwwwwquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm... heel veel sterkte en een half uurtje van te voren twee advil nemen ofzo... Mijn verhaal vertel ik je wel naderhand
Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ookquote:
Op de fiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is geen standaardverhaal en zeker lachwekkend achteraf... Ow en ik ben gewoon op de fiets gegaan, dat was geen probleem. En weer terug naar kantoor ook
Aanvulling: Ja hoor, zit al ruim twee jaar netjes op de plaats
sterkte ermee en idd even wat innemen ervoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, wens mij sterkte of vertel me jullie succesverhalen: ik moet straks een spiraaltje laten plaatsen en daar zie ik als een berg tegenop
Awwww manquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sterkte ermee en idd even wat innemen ervoor![]()
(kheb er ook een gehad maar dat was geen succesverhaal)
Hou je er wel rekening mee dat je nu waarschijnlijk minder belasting betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
twee weken fulltime?ik voel me steeds happier met mn salaris
![]()
echt lachen overigens.. toen ik fulltime werkte (36 uur) verdiende ik 1500 netto
en nu met 12,5 bijna de helft, voor 1/3 werk
als ik deze baan kwijtraak dan moet ik echt harddoen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |