abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53464228
Sjeen, wat een verhaal!!! Wel grappig om het zo terug te lezen, maar ik denk niet dat je er toen erg om kon lachen

DE, ieuw, bij jou was het nog wel een stuk pijnlijker zeg. Je hebt hem er weer uit laten halen?
Ik ben heel benieuwd naar de bijwerkingen, van de pil krijg ik namelijk ontzettende migraine. Nou ja, als dat weer zo is, neem ik alsnog een koperspiraaltje, denk ik. Eerst maar eens afwachten hoe lang die krampjes duren

Teigan, ja, dat deed echt zeer, ik zei ook echt hardop auwwwww, terwijl ik volgens mij bepaald geen mietje ben en dat meestal wel inhoud....

Nu lekker op de bank met een AbFab DVD'tje, meneer ColdFeet heeft een fijne pot thee voor me gezet en ik ga zo eens lekker een vijg opeten. Iemand nog leuke recepten met die dingen?

Oh, en hij maakt vanavond van die fijne slanke fajitas voor me, de schat want daar heb ik echt zin in
pi_53464299
Ik heb hem er weer uit laten halen uiteindelijk ja, staat ook verderop in dat topic waarom allemaal ellende mee gehad dus ik hoef dat ding niet meer ..

maar goed, jezelf even lekker laten verwennen is een goed idee!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53464370
Ik blijf bij de pil. WIlde ook een spiraal, nu dus niet meer
pi_53465220
Wat een akelige verhalen allemaal. Lang leve de pil!
En leuke foto's Jojo! Ik vind het erg knap hoor!

Vriendlief staat met pech langs de weg.. herstel, hij wordt nu met auto en al naar een garage in de buurt gereden. Daar gaan alle plannen voor vanavond...
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:18:22 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_53465526
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik blijf wel bij de Nuvaring
Die heeft anders ook best nare bijwerkingen

Nouja, naar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53465667
Vandaag zou ik bijna zeggen, dat de pfieffer gewoon weer terug is.
Ben slap, moe en heb nergens geen zin in. Ook niet in eten

Mijn ogen vallen al de hele dag dicht, terwijl ik toch echt pas om 09.00 uur op ben gestaan, nadat ik gisteren avond om 22.00 uur naar bed ben gegaan....
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:30:06 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_53465747
Gewoon een dagje vroeg naar bed gaan dan. Extra vroeg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53465921
ik zal vanavond om 21.00 uur mijn bed induiken
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 18:41:15 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53466012
SB nu bij RTL Boulevard... Het spijt me, maar ik vind het zo ontzettend niet intelligent overkomen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53466036
Daar komt de uitspraak " blonT" vandaan
pi_53466192
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:
SB nu bij RTL Boulevard... Het spijt me, maar ik vind het zo ontzettend niet intelligent overkomen...
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
pi_53466208
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 18:49:47 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53466240
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dan blijven vitamines beter bewaard Alleen bij coolbest he, niet bij die anderen wat in de koeling staan...

Ze doet me denken aan die Rambol reclame 'Ow jee, is het al zoooo laat! Ik moet me moeder nog uit bad halen...'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 20:08:19 #264
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53468414
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

Nouja, naar
Geen last van
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:10:05 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_53468476
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, dan blijven vitamines beter bewaard Alleen bij coolbest he, niet bij die anderen wat in de koeling staan...

Ze doet me denken aan die Rambol reclame 'Ow jee, is het al zoooo laat! Ik moet me moeder nog uit bad halen...'
Behalve dat Marit wel leuk is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53469374
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, naar
Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?

Volgens mijn huisarts is de nuvaring hoger gedoseerd met hormonen dan de mirena, en vanwege die stomme hoofdpijn wilde ik dat dus graag zo laag mogelijk houden... Maar het lijkt me idd in die zin een fijn systeem dat het veel makkelijker in te brengen is.... Of is dat niet zo?

Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik weer puistjes Maar dat is het me wel waard, niet meer 2-3 keer per maand zo'n hoofdpijn dat ik in bed moest blijven is echt fijn.

Kun je dat SB verhaal ergens terugkijken? Ik heb haar nog nooit op tv gezien (wij hebben geen TV) maar wel veel gehoord over haar, ehm, performance
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 september 2007 @ 21:05:40 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53470149
De nuvaring breng je gewoon zelf in, met je vingers. Even wennen in het begin maar erg simpel als je het trucje doorhebt Uithalen idem dito. Verder merk ik niks van dat ding. qltel ook niet

Op www.nuvaring.nl vind je meer info en er loopt in LIF ook een heel stel topics erover.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 21:55:15 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53472003
Marit is inderdaad wel leuk Vanavond komt RTL Boulevard om twaalf uur op RTL 4 in herhaling...

Overigens, ik ben overgestapt op koperspiraal omdat ik absoluut geen hormonen meer in mijn lijf wil (als anticonceptie in elk geval). Ik ben er erg blij mee, iets minder met de terugkeer van de pukkels maar goed...
pi_53479149
Goeiemorgen!!!

Ik was vanmorgen ineens weer een stuk lichter dan gisteren... Ik zit zelfs onder het gewicht wat in het lijstje staat..

Maar ik durf nog niet te updaten, ik wacht eerst wel even om te zien of het niet weer zo gaat schommelen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 26 september 2007 @ 09:05:32 #270
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53479409
Mogge

Wat goed teigan

Hier gaat het even minder: Finn heeft me aangestoken dus nu zijn we gezellig samen ziekig.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:22:23 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_53479688
quote:
Op woensdag 26 september 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!

Ik was vanmorgen ineens weer een stuk lichter dan gisteren... Ik zit zelfs onder het gewicht wat in het lijstje staat..

Maar ik durf nog niet te updaten, ik wacht eerst wel even om te zien of het niet weer zo gaat schommelen.
Hmmm, staat de weegschaal niet meer op de kast
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53479823
Nee, in overleg met hebben we een tijdje geleden besloten dat ik eens zou kijken of ik er al verstandiger mee om kon gaan, in plaats van het mij steeds te verbieden, omdat ik er dan toch wel stiekem op zou gaan staan.

Hij staat nu dus gewoon tot mijn beschikking, en ik sta er wel vaker op dan dat ik eigenlijk had gewilt in het begin, maar ik sla ook zonder moeite een paar dagen over... En zolang ik merk dat mijn stemming niet extreem van het getalletje afhangt blijft hij ook gewoon staan.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53480995
Goede morgen,

Ik ben lekker uitgeslapen.
pi_53481158
Oh ik snel eens naar de huisarts van de Nuvaring. Dit is ideaal voor mij Aangezien ik de pil nog wel eens vergeet.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:45:55 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_53481401
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:31 schreef teigan het volgende:
Nee, in overleg met hebben we een tijdje geleden besloten dat ik eens zou kijken of ik er al verstandiger mee om kon gaan, in plaats van het mij steeds te verbieden, omdat ik er dan toch wel stiekem op zou gaan staan.

Hij staat nu dus gewoon tot mijn beschikking, en ik sta er wel vaker op dan dat ik eigenlijk had gewilt in het begin, maar ik sla ook zonder moeite een paar dagen over... En zolang ik merk dat mijn stemming niet extreem van het getalletje afhangt blijft hij ook gewoon staan.
Alleen maar mooi dus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')