Die heeft anders ook best nare bijwerkingenquote:
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:41 schreef Sjeen het volgende:
SB nu bij RTL Boulevard... Het spijt me, maar ik vind het zo ontzettend niet intelligent overkomen...
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
Ja, dan blijven vitamines beter bewaardquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat je Cool Best moet nemen omdat het speciaal in de koeling staat ofzo is toch ook een uitspraak van haar?
Geen last vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
Die heeft anders ook best nare bijwerkingen
Nouja, naar
Behalve dat Marit wel leuk isquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, dan blijven vitamines beter bewaardAlleen bij coolbest he, niet bij die anderen wat in de koeling staan...
Ze doet me denken aan die Rambol reclame 'Ow jee, is het al zoooo laat! Ik moet me moeder nog uit bad halen...'
Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heeft anders ook best nare bijwerkingen
Nouja, naar
Hmmm, staat de weegschaal niet meer op de kastquote:Op woensdag 26 september 2007 08:44 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik was vanmorgen ineens weer een stuk lichter dan gisteren... Ik zit zelfs onder het gewicht wat in het lijstje staat..
Maar ik durf nog niet te updaten, ik wacht eerst wel even om te zien of het niet weer zo gaat schommelen.
Alleen maar mooi dus!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:31 schreef teigan het volgende:
Nee, in overleg methebben we een tijdje geleden besloten dat ik eens zou kijken of ik er al verstandiger mee om kon gaan, in plaats van het mij steeds te verbieden, omdat ik er dan toch wel stiekem op zou gaan staan.
Hij staat nu dus gewoon tot mijn beschikking, en ik sta er wel vaker op dan dat ik eigenlijk had gewilt in het begin, maar ik sla ook zonder moeite een paar dagen over... En zolang ik merk dat mijn stemming niet extreem van het getalletje afhangt blijft hij ook gewoon staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |