Ik heb geeneens een bankquote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik was nog zo optimistisch te denken dat je tot de bank was gekomen.
quote:
lekker, wat voor?quote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb net gebak gehad!
is dat gebak?quote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Croissant met aardbeien!
Weinig ruimte?quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maar ik krijg er nog wel 1
Echter moet ik nog kijken hoe ik die kwijt kan, want met de opstelling van nu.. geen ruimte ervoor
Ja, er zat ook nog pudding op en van die gelei of hoe heet dat spul...quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
en zo hoort et ook![]()
alles goed hiero?
heb opzich wel ruimte ervoor, maar dan moet ik mijn beetje weer verbouwen, oftewel alles omgooienquote:
Banketbakkersroom?quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, er zat ook nog pudding op en van die gelei of hoe heet dat spul...
Niemand jarig, maar onze zwangere collega was eventjes op bezoek en die had het bij![]()
Ik las eig: "En net gebak gehaald"quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, er zat ook nog pudding op en van die gelei of hoe heet dat spul...
Niemand jarig, maar onze zwangere collega was eventjes op bezoek en die had het bij![]()
Omgooien is leuk!quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb opzich wel ruimte ervoor, maar dan moet ik mijn beetje weer verbouwen, oftewel alles omgooienMaar voor een bank heb ik dat wel over
als je weet hoe je het gaat doen wel jaquote:
Ook om te doen!quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef rival het volgende:
ja omgooien en nieuwe frisse look is top om te doen
oke niet om te doen, resultaat wel leuk
Misschien moet je werken met een roomdivider ofzo... Niet alles langs de muren in ieder geval, dan hou je niet zoveel over.quote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je weet hoe je het gaat doen wel ja![]()
Wordt nog wel puzzelen om het allemaal een beetje optimaal neer te zetten![]()
Mijn bureau dient als roomdivider hahaquote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien moet je werken met een roomdivider ofzo... Niet alles langs de muren in ieder geval, dan hou je niet zoveel over.
nee, en dan kom je altijd dingen tegen achter kastjes die je niet wilt zien!quote:
Dan moet je het ook niet in je eentje doen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb 1x mijn bed van de ene kant naar de andere kant gesleept, mijn bureau moest daardoor verplaatst worden, alles aan de kant. Nou je wordt niet vrolijk als je dat allemaal in je eentje moet doen hoor
Maar het resultaat mag er zijn![]()
Nou, toch iets wat de kamer 'breekt'.quote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn bureau dient als roomdivider haha
En ja de rest langs de muur, maar dat is opzich best praktisch. Achja zie het strax wel, bank komt pas in november
Ik heb nooit dingen achter kastjes die ik niet wil zien!quote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
nee, en dan kom je altijd dingen tegen achter kastjes die je niet wilt zien!
wat is een roomdivider?
Owja die methode.. ook veel gebruikt hahaquote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, toch iets wat de kamer 'breekt'.
Heb je nog even om plannetjes te maken!
Ik tekende altijd de hele zooi uit, had ik zat ruimte over, maar ik deed niet echt aan 'alles op dezelfde schaal'!
bij mij hele dierentuinen hoorquote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb nooit dingen achter kastjes die ik niet wil zien!
Kan je het vertalen?
Ik ben niet zo goed met op schaal.quote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja die methode.. ook veel gebruikt haha
Maar wel op schaalEn eerder zelfs op papier uittekenen en dan je spullen appart, deze uitknippen en zo in je kamer (op papier getekend) leggen
Het werkt wel
![]()
Dingen die vanzelf na verloop van tijd zijn gaan wandelen?quote:Op maandag 24 september 2007 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij hele dierentuinen hoor
ja nu begrijp ik het wel. gewoon iets wat je kamer verdeelt... ik dacht al helemaal dat et een programmatje was om je kamer beter in te kunnen delen ofzo.... klonk wel leuk.. de roomdivider....
bij mij gaat het ook altijd op fantasie! el vervelend als je ergens dan net 5 centimeter te kort komt omdat het in je fantasie precies uit zou komenquote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met op schaal.Kwam erachter da ik veel beter gewoon naar de dingen kon kijken die in een kamer moesten, en dan direct mentaal die dingen in de kamer plaatsen als ik daar stond. Dan paste het wel.
Nee, de meeste mensen gebruiken een kast, om daarmee een 'extra muur' te creëren...quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Gewoon een kamerscherm toch?
Ik heb altijd in mijn hoofd waar alles moet en qua maten zit ik altijd goed.
Is wel grappig, vriendlief denkt vaak dat dingen niet passen en als ik dan zeg dat het wel past gelooft ie me niet, dus laat ik het hem altijd zien.
Na acht jaar heeft ie nog steeds niet in de gaten dat mijn inzicht wat dat betreft beter is dan het zijne!
Ja. Die rotdeurpost ook!quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij gaat het ook altijd op fantasie! el vervelend als je ergens dan net 5 centimeter te kort komt omdat het in je fantasie precies uit zou komen
hele kastjes die aan de haal gaanquote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dingen die vanzelf na verloop van tijd zijn gaan wandelen?
Oeh! Hip! Gat in de markt!![]()
Zo'n programma is wel een stuk betrouwbaarder dan een getekende versiequote:Op maandag 24 september 2007 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
hele kastjes die aan de haal gaan
denk wel dat er zo een programma is! (geef je de maten op van de kamer en de spullen en dan nhetzelfde principe als het zelf doen met getekende meubels verschuiven door een getekende kamer)
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon...quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen gebruiken een kast, om daarmee een 'extra muur' te creëren...
Ik heb het altijd met spullen die in tasjes enzo moeten. "Nee joh, dat past toch niet!?" "Welles!" En het pas altijd...
als ik zie wat sommige dames mee hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Spullen in tasjes.. het hoognodige: portemonnee, sleutels, soms mijn mobiel.. uhm, kauwgom, that's it. Owja en een pen en me paspoort. Valt dus wel mee
Hoeveel prop jij er wel niet in dan S_S?
quote:Op maandag 24 september 2007 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zie wat sommige dames mee hebben
Hoeveel prop ik... Oh! In de tasjes!quote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Kasten hebben vaak zo'n gespijkerde achterkant.. Idd niet heel mooi. Maar van die open kasten zijn dan wel weer mooi
Spullen in tasjes.. het hoognodige: portemonnee, sleutels, soms mijn mobiel.. uhm, kauwgom, that's it. Owja en een pen en me paspoort. Valt dus wel mee
Hoeveel prop jij er wel niet in dan S_S?
Je hebt ook open kasten, je kan twee ondiepe kasten tegen elkaar zetten, posters e.d. op de achterkant... Als je écht een hele kleine kamer hebt kan het best praktisch zijn. Of als je slaap- en woongedeelte wilt scheiden...quote:Op maandag 24 september 2007 12:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon...
Maar ik vind de achterkant van kasten vaak zo lelijk!
Portemonnee, gsm, sleutels (3 bossen), bonnetjes, pennen, mp3speler, make-up, menthos, soms tampons e.d., rijbewijs, eh... Ik kan wel even doorgaan.quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb wel vaak bonnetjes en andere papierzooi bij, vraag me niet waarom.
Maar geen make-up.
Waarom?quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb wel vaak bonnetjes en andere papierzooi bij, vraag me niet waarom.
Maar geen make-up.
Ik had op mijn kamer gewoon een grote poster tegen de achterkant van de kast geplakt, open kast wilde ik niet en als je twee kasten tegen elkaar zet, moeten ze net zo groot zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt ook open kasten, je kan twee ondiepe kasten tegen elkaar zetten, posters e.d. op de achterkant... Als je écht een hele kleine kamer hebt kan het best praktisch zijn. Of als je slaap- en woongedeelte wilt scheiden...
quote:Op maandag 24 september 2007 12:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Portemonnee, gsm, sleutels (3 bossen), bonnetjes, pennen, mp3speler, make-up, menthos, soms tampons e.d., rijbewijs, eh... Ik kan wel even doorgaan.
En toch heb ik een heel klein tasje!quote:Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat noem jij niet zoveel..
Zie? Er zijn best oplossingen!quote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik had op mijn kamer gewoon een grote poster tegen de achterkant van de kast geplakt, open kast wilde ik niet en als je twee kasten tegen elkaar zet, moeten ze net zo groot zijn.![]()
je staat nu rood....quote:Op maandag 24 september 2007 13:29 schreef LasTeR het volgende:
Ik wacht op de stufi, niet dat ik het nodig hebt maar het staat wat leuker dan rood.
Doe je netjes.. maar kinderen (meervoud) op je 27e.. moet er niet aan denken nogquote:Op maandag 24 september 2007 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen stufi, ik werk, woon samen en heb kinderen.
En ben 27
Het is altijd wel nodig, geld is altijd nodig. Maar die schuld valt mee... Ik zie het zo; Ik sta 400 rood, ik heb nog 600 euro.quote:Op maandag 24 september 2007 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
je staat nu rood....
DAN HEB JE HET TOCH NODIG?
of vind je het de normaalste zaak van de wereld dat je schuld hebt?
quote:Op maandag 24 september 2007 14:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zie het zo; Ik sta 400 rood, ik heb nog 600 euro.
Dat is de juiste instelling!quote:Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je hebt een schuld van 400 euro, die je weg moet werken. zodat je gewoon op 0 staat als je salaris binnen komt
en stop ook maar met rijmen want dat vind je niet zo fijnquote:Op maandag 24 september 2007 14:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben teveel bezig met mijn rijms, zonder gein
het lijkt alsof ik laks ben maar dat is allemaal schijn
ikke deed typo!quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ga in TTK lopen rijmen ofzo.
Rijnwoordenboekje!Is dat Nederdiets?
kan je er gewoon inrossen hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!
Had mijn vriend die maar.
ja als het om piemels gaat weten we allemaal hoe je van zijn ge-ros houdquote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan hem over.
Iets zegt mij dat ik er meer van zal genieten dan jij.quote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik verdien het wel om gestraft te worden
quote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja als het om piemels gaat weten we allemaal hoe je van zijn ge-ros houd
maar het gaat hier om een instelling
dat zal gerust maar toch verdien ik et welquote:Op maandag 24 september 2007 14:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik er meer van zal genieten dan jij.
*klik*quote:Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat zal gerust maar toch verdien ik et wel
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moest er zelf ook even over nadenken haha.. toch iets te lang geslapen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Gut, ik denk dat ik nu toch zeker wel weer een uur verder kom.
Precies, heb je niet voor niets op en neer staan hupsen in je cheerleaders-outfit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Is het tenminste niet doelloos geweest
Absoluut!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb me speciaal verkleedt en mijn beste beentje voor gezet. Gelukkig kun je het waarderen
Ik krijg altijd zo'n ontzettende zin in brownies van jou.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind als brownie jouw koekiemonster natuurlijk vrij eng trouwens.
Wees gerust.. koekiemonster houdt niet van brownies, wel van lange vingers, spritsen en van die andere koekjes. Maar is heel selectiefquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind als brownie jouw koekiemonster natuurlijk vrij eng trouwens.
quote:
ik hou niet van een spanking (denk ik)quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij wil hij gewoon graag rode billen!
alleen dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij kan daar toch gewoon om vragen.. Ik wil hem die best wel geven
Nou ja, dat maakte ik eruit op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van een spanking (denk ik)
Wat wil je nog meer dan?quote:
Als hij gilt.. zou ik m'n schattige koekiemonster moeten spanken. dus heeft hij haar daar niks aanquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakte ik eruit op.
Ik kan me van de vorige keer dat dit onderwerp (uitgebreid) aan de orde kwam, herinneren dat je er geen fan van bent.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van een spanking (denk ik)
Vette strijd zal dat wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef LasTeR het volgende:
Iedereen vindt het schattige meisje () uit mijn klas leuk.
Revenge is yours!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:ik heb de grootste lol nu.. De bitch van de middelbare is ontzettend, maar ook ontzettend aangekomen.. je herkend haar gewoon niet meer
quote:
Kan ik me absoluut voorstellen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Mijn dag is weer helemaal goed
![]()
Mocht er ooit een reuni komen dan hoop ik daar zeker op.. Maarja dat mag nog wel een paar jaar op zich wachtenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan ik me absoluut voorstellen!Dit is echt zo'n "Amerikaanse romkom over high-school reunion" verhaallijn!
De hoofdpersoon is bloedjemooi geworden (ach, tja... het kan nog
), en de vroegere populaire meid is vadsig met 4 kinderen en een lowlife husband.
![]()
w
En heeft er nog iemand gewonnen? en hoeveel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb aan niemand een hekel van vroeger.
Eigenlijk kon ik altijdmet iedreen wel opschieten.
Er was een weddenschap onder de jongens van de vijfde(toen ik in de vierde zat) over wie het eerste iets met me zou krijgen![]()
Mooizo, dan heb je nog een paar jaar om je op te poetsen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mocht er ooit een reuni komen dan hoop ik daar zeker op.. Maarja dat mag nog wel een paar jaar op zich wachten
Daar ook nog van die sprookjesverhalen tegengekomen??quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mooizo, dan heb je nog een paar jaar om je op te poetsen.
Ik heb dit jaar m'n eerste reünie gehad!
Nou, ik heb me in ieder geval vermaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ook nog van die sprookjesverhalen tegengekomen??
Nee, niemand eigenlijk, ik kreeg iets met de populairste jongen van de school en die zat bij mij in de klasquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En heeft er nog iemand gewonnen? en hoeveel?
Wij hadden allemaal kliekjes, hoorde bij de uhm tja.. hoorde niet echt ergens bij haha.. beetje de losers. Vond ik opzich ook niet erg. Deed mijn ding welDus vind dit echt geweldig hoe zielig het miss ook voor haar is
![]()
jij bent goed in onthouden!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kan me van de vorige keer dat dit onderwerp (uitgebreid) aan de orde kwam, herinneren dat je er geen fan van bent.
stel wat voor, wie weet wat ik voor je kan betekenenquote:
ik wordt bv liever gemasseerd dan gespankt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
stel wat voor, wie weet wat ik voor je kan betekenen
wel rustig aan beginnen dan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil wel bondage als we toch bezig zijn.
kom maar halen! neem ik er de tijd voor ook nogquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik wil ook wel een massage, eigenlijk.Heb om onverklaarbare (nouja, bijna onverklaarbare
) redenen ontzettende pijn in m'n rug vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Bondage is leuk.![]()
Mijn vriend maakt altijd grapjes dat ie me vast gaat binden en dan met zijn vrienden de kroeg in![]()
Je krijgt het nog druk zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
kom maar halen! neem ik er de tijd voor ook nog
ik ben de moeilijkste niet hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Ik kan het nog niet.. en om mij het te leren, kun je mooi op mij voordoen
Ben ik ook wel benieuwd naquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk zo.
Waar moest ik ook al weer wezen voor zo'n goddelijke massage?
Mijn vriend verraste me laatst met het koord van m'n badjas.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn enge grapjes..
Beetje vastbinden is wel leukHoef niet echt helemaal in de touwen geknoopt te worden
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk zo.
Waar moest ik ook al weer wezen voor zo'n goddelijke massage?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn vriend verraste me laatst met het koord van m'n badjas.
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn enge grapjes..
Beetje vastbinden is wel leukHoef niet echt helemaal in de touwen geknoopt te worden
ik ben eens vastgebonden en toen zei ze ook, mooi dan kan ik ff rustig een bakkie doen.......quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Bondage is leuk.![]()
Mijn vriend maakt altijd grapjes dat ie me vast gaat binden en dan met zijn vrienden de kroeg in![]()
En je vriend is er ook van? Of in iedergeval hij voldoet aan jou wensen??quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel!
Stamt nog uit mijn jeugd, mijn zusje en ik bonden elkaar altijd vast(opa ook trouwens, omdat we dat wilden) en dan proberen los te komen, ik vond dat altijd heel leuk/fijn.
waar is hier!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
AmsterdamHoezo ver weg.. kom maar hierheen
Enschedequote:
Niet helemaal, maar we werken eraanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je vriend is er ook van? Of in iedergeval hij voldoet aan jou wensen??
Gewoon langzaam invoerenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar we werken eraan![]()
Ik houd ook van lomp en hardhandig en dat doet ie heel goed![]()
Ow kijk aan.. kun je zo even langskomen voor m'n massagelesquote:
vanavond heb ik plannen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan.. kun je zo even langskomen voor m'n massageles
lekker broodje kip bij opa! (of een worst natuurlijk)quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef JamesBrownie het volgende:
We zitten allemaal een eindje uit elkaar.
Ik zit in Eindhoven.
Donderdag ben ik volgens mij ook wel beschikbaar..quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
vanavond heb ik plannen!
morgen speelt ajax
donderdag zou ik kunnen
Ah, heb ik het toch goed onthouden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd
purmerreutel! net boven amsterdam
je liegt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, heb ik het toch goed onthouden.Ik stap om 5 uur in m'n auto'tje, zie je me vanzelf.
ja of neequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Donderdag ben ik volgens mij ook wel beschikbaar..![]()
Troost je, ik heb al de hele dag zin.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon langzaam invoerenGadver.. nu krijg ik weer zin..
ja.. wel beschikbaarquote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
lekker broodje kip bij opa! (of een worst natuurlijk)
Neehoor, na 3 uur vruchteloos door dat dorp heen en weer rijden herken je vanzelf de wanhopige blik.quote:
Behoorlijk! En dan ook nog ontzettend hard genomen worden ook.quote:
Dat troost mij niet, want jij hebt sexquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Troost je, ik heb al de hele dag zin.
Op dit moment in elk geval niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat troost mij niet, want jij hebt sex![]()
dat klopt dan misschien wel maar dan heb je mij niet gevondenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neehoor, na 3 uur vruchteloos door dat dorp heen en weer rijden herken je vanzelf de wanhopige blik.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Op dit moment in elk geval niet.
Of ze wordt genomen en is erg ongeinteresseerd in de sex, wat me niet heel waarschijnlijk lijkt.
Word je wel geneukt dan momenteel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar gekregen me echt in een deuk te laten liggen!
Ja, dat is best gemeen... Ik heb vanmorgen fantastische sex gehad, en omdat ik geil ben, weet ik dat ik vanavond ook weer sex krijg... Hoe zit het eigenlijk met je dates? Daar horen we niks meer over!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
@Brownie , maar S_S heeft sex in het weekend en doordeweeks .. gewoon sex.. ik niet
@S_S Nice
Owja hoor net van m'n ex-collega dat sommige beladers naar me vragen.. wordt ik toch nog beetje gemist
Nee, maar jij mij wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt dan misschien wel maar dan heb je mij niet gevonden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Word je wel geneukt dan momenteel?![]()
Was.. niet meer..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je was toch zo gezellig aan het daten?
Als jij de kerels ergens vandaan haaltquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ga eens daten dan!
enschede en eindhoven ligt practisch tegen elkaar aanquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is idd wel een eindje weg..
Dat vind jij ook van enschede-amsterdam.. jij bent gewoon gekquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
enschede en eindhoven ligt practisch tegen elkaar aan
ik ga meestal met de auto op vakantie dus dat soort ritjes is echt niksquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind jij ook van enschede-amsterdam.. jij bent gewoon gek![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben goed gek ja, en daar trots op ook
huh?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet wormen eten!
Beidequote:
hoezo doet printscreen het niet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het slaat nergens op.
Kunnen jullie me helpen?
Printscreen doet het niet en ik moet mijn scrteen printen, hoe doe ik dat?
ik denk dat zij denkt dat als je op printscreen drukt de pc meteen gaat printenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoezo werkt print screen niet.. doe print screen.. copy past in paint.. werkt altijd
Blond.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
die wordt pas helemaal lastig! weet niet eens of ik naar blond of donker moet kijken dan
quote:
Foto's !!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef LasTeR het volgende:
LEKKER![]()
![]()
Hij werkt goed!!!Voor 35 euro haha.
Duh, werk is saai, 's avonds zijn er andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Meestal savonds.. meeste fokken alleen tijdens het werk
you got that rightquote:Op woensdag 26 september 2007 09:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Duh, werk is saai, 's avonds zijn er andere dingen te doen.
Misschien moet je beter kijkenquote:
ik denk dat het aan iets anders ligt!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken
Dat boeit mij nietquote:Op woensdag 26 september 2007 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat het aan iets anders ligt!![]()
was jij er? heb jij haar gezien? ff dimmen he jij!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat boeit mij nietGewoon beter uit je doppen kijken, helpt vaak wel
quote:
Was ik al mee bezigquote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
moeje even iemand zoeken die je troost dan![]()
quote:
die mensen bestaan ookquote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Heb al iemand gevonden die heeel lief voor me is
wie nietquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig wel ja
Ik hou van dat soort mensen, heeerlijk
nee hoor ik hou ook wel van lieve mensen! niet TE, want dan loop ik er overheenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
jij misschien? je weet maar nooit
ja dat gebeurtquote:Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat doet toch zeer! Dat mag je niet doen op lieve mensen.. Moet je voorzichtig mee zijn
![]()
ik voel me meestal wel goedquote:Op woensdag 26 september 2007 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Je houdt er vast een goed gevoel aan over
nu lijkt et net of ik altijd gemeen ben en eens goed moet doen, maar dat is het verhaal niet hoorquote:
nee klopt maar wilde ik wel even duidelijk hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat heb je mij nooit horen zeggen hoor![]()
als ze willen weten over wie we net aan het roddelen waren dan moeten ze toch echt even terug lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan is dat bij deze duidelijk gemaakt aan iedereen die de moeite neemt om de SC tussen ons te lezen
en hoe is het weer bij jou?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
En ze moesten eens weten..ik hoop eerlijk gezegt dat ze het niet doen hoor ..
![]()
kutquote:Op woensdag 26 september 2007 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
volgesn mij wel oke.. geen zon, weinig wind.. dat soort onzin.. en daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |