jij bent goed in onthouden!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kan me van de vorige keer dat dit onderwerp (uitgebreid) aan de orde kwam, herinneren dat je er geen fan van bent.
stel wat voor, wie weet wat ik voor je kan betekenenquote:
ik wordt bv liever gemasseerd dan gespankt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
stel wat voor, wie weet wat ik voor je kan betekenen
wel rustig aan beginnen dan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil wel bondage als we toch bezig zijn.
kom maar halen! neem ik er de tijd voor ook nogquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik wil ook wel een massage, eigenlijk.Heb om onverklaarbare (nouja, bijna onverklaarbare
) redenen ontzettende pijn in m'n rug vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Bondage is leuk.![]()
Mijn vriend maakt altijd grapjes dat ie me vast gaat binden en dan met zijn vrienden de kroeg in![]()
Je krijgt het nog druk zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
kom maar halen! neem ik er de tijd voor ook nog
ik ben de moeilijkste niet hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Ik kan het nog niet.. en om mij het te leren, kun je mooi op mij voordoen
Ben ik ook wel benieuwd naquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk zo.
Waar moest ik ook al weer wezen voor zo'n goddelijke massage?
Mijn vriend verraste me laatst met het koord van m'n badjas.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn enge grapjes..
Beetje vastbinden is wel leukHoef niet echt helemaal in de touwen geknoopt te worden
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk zo.
Waar moest ik ook al weer wezen voor zo'n goddelijke massage?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn vriend verraste me laatst met het koord van m'n badjas.
Ik wel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat zijn enge grapjes..
Beetje vastbinden is wel leukHoef niet echt helemaal in de touwen geknoopt te worden
ik ben eens vastgebonden en toen zei ze ook, mooi dan kan ik ff rustig een bakkie doen.......quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Bondage is leuk.![]()
Mijn vriend maakt altijd grapjes dat ie me vast gaat binden en dan met zijn vrienden de kroeg in![]()
En je vriend is er ook van? Of in iedergeval hij voldoet aan jou wensen??quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel!
Stamt nog uit mijn jeugd, mijn zusje en ik bonden elkaar altijd vast(opa ook trouwens, omdat we dat wilden) en dan proberen los te komen, ik vond dat altijd heel leuk/fijn.
waar is hier!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
AmsterdamHoezo ver weg.. kom maar hierheen
Enschedequote:
Niet helemaal, maar we werken eraanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je vriend is er ook van? Of in iedergeval hij voldoet aan jou wensen??
Gewoon langzaam invoerenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar we werken eraan![]()
Ik houd ook van lomp en hardhandig en dat doet ie heel goed![]()
Ow kijk aan.. kun je zo even langskomen voor m'n massagelesquote:
vanavond heb ik plannen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan.. kun je zo even langskomen voor m'n massageles
lekker broodje kip bij opa! (of een worst natuurlijk)quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef JamesBrownie het volgende:
We zitten allemaal een eindje uit elkaar.
Ik zit in Eindhoven.
Donderdag ben ik volgens mij ook wel beschikbaar..quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
vanavond heb ik plannen!
morgen speelt ajax
donderdag zou ik kunnen
Ah, heb ik het toch goed onthouden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd
purmerreutel! net boven amsterdam
je liegt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, heb ik het toch goed onthouden.Ik stap om 5 uur in m'n auto'tje, zie je me vanzelf.
ja of neequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Donderdag ben ik volgens mij ook wel beschikbaar..![]()
Troost je, ik heb al de hele dag zin.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon langzaam invoerenGadver.. nu krijg ik weer zin..
ja.. wel beschikbaarquote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
lekker broodje kip bij opa! (of een worst natuurlijk)
Neehoor, na 3 uur vruchteloos door dat dorp heen en weer rijden herken je vanzelf de wanhopige blik.quote:
Behoorlijk! En dan ook nog ontzettend hard genomen worden ook.quote:
Dat troost mij niet, want jij hebt sexquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Troost je, ik heb al de hele dag zin.
Op dit moment in elk geval niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat troost mij niet, want jij hebt sex![]()
dat klopt dan misschien wel maar dan heb je mij niet gevondenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neehoor, na 3 uur vruchteloos door dat dorp heen en weer rijden herken je vanzelf de wanhopige blik.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Op dit moment in elk geval niet.
Of ze wordt genomen en is erg ongeinteresseerd in de sex, wat me niet heel waarschijnlijk lijkt.
Word je wel geneukt dan momenteel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar gekregen me echt in een deuk te laten liggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |