quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moest er zelf ook even over nadenken haha.. toch iets te lang geslapen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Gut, ik denk dat ik nu toch zeker wel weer een uur verder kom.
Precies, heb je niet voor niets op en neer staan hupsen in je cheerleaders-outfit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Is het tenminste niet doelloos geweest
Absoluut!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb me speciaal verkleedt en mijn beste beentje voor gezet. Gelukkig kun je het waarderen
Ik krijg altijd zo'n ontzettende zin in brownies van jou.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind als brownie jouw koekiemonster natuurlijk vrij eng trouwens.
Wees gerust.. koekiemonster houdt niet van brownies, wel van lange vingers, spritsen en van die andere koekjes. Maar is heel selectiefquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind als brownie jouw koekiemonster natuurlijk vrij eng trouwens.
quote:
ik hou niet van een spanking (denk ik)quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij wil hij gewoon graag rode billen!
alleen dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij kan daar toch gewoon om vragen.. Ik wil hem die best wel geven
Nou ja, dat maakte ik eruit op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van een spanking (denk ik)
Wat wil je nog meer dan?quote:
Als hij gilt.. zou ik m'n schattige koekiemonster moeten spanken. dus heeft hij haar daar niks aanquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakte ik eruit op.
Ik kan me van de vorige keer dat dit onderwerp (uitgebreid) aan de orde kwam, herinneren dat je er geen fan van bent.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van een spanking (denk ik)
Vette strijd zal dat wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef LasTeR het volgende:
Iedereen vindt het schattige meisje () uit mijn klas leuk.
Revenge is yours!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:ik heb de grootste lol nu.. De bitch van de middelbare is ontzettend, maar ook ontzettend aangekomen.. je herkend haar gewoon niet meer
quote:
Kan ik me absoluut voorstellen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Mijn dag is weer helemaal goed
![]()
Mocht er ooit een reuni komen dan hoop ik daar zeker op.. Maarja dat mag nog wel een paar jaar op zich wachtenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan ik me absoluut voorstellen!Dit is echt zo'n "Amerikaanse romkom over high-school reunion" verhaallijn!
De hoofdpersoon is bloedjemooi geworden (ach, tja... het kan nog
), en de vroegere populaire meid is vadsig met 4 kinderen en een lowlife husband.
![]()
w
En heeft er nog iemand gewonnen? en hoeveel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb aan niemand een hekel van vroeger.
Eigenlijk kon ik altijdmet iedreen wel opschieten.
Er was een weddenschap onder de jongens van de vijfde(toen ik in de vierde zat) over wie het eerste iets met me zou krijgen![]()
Mooizo, dan heb je nog een paar jaar om je op te poetsen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mocht er ooit een reuni komen dan hoop ik daar zeker op.. Maarja dat mag nog wel een paar jaar op zich wachten
Daar ook nog van die sprookjesverhalen tegengekomen??quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mooizo, dan heb je nog een paar jaar om je op te poetsen.
Ik heb dit jaar m'n eerste reünie gehad!
Nou, ik heb me in ieder geval vermaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ook nog van die sprookjesverhalen tegengekomen??
Nee, niemand eigenlijk, ik kreeg iets met de populairste jongen van de school en die zat bij mij in de klasquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En heeft er nog iemand gewonnen? en hoeveel?
Wij hadden allemaal kliekjes, hoorde bij de uhm tja.. hoorde niet echt ergens bij haha.. beetje de losers. Vond ik opzich ook niet erg. Deed mijn ding welDus vind dit echt geweldig hoe zielig het miss ook voor haar is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |