Ik heb geeneens een bankquote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik was nog zo optimistisch te denken dat je tot de bank was gekomen.
quote:
lekker, wat voor?quote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb net gebak gehad!
is dat gebak?quote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Croissant met aardbeien!
Weinig ruimte?quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maar ik krijg er nog wel 1
Echter moet ik nog kijken hoe ik die kwijt kan, want met de opstelling van nu.. geen ruimte ervoor
Ja, er zat ook nog pudding op en van die gelei of hoe heet dat spul...quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
en zo hoort et ook![]()
alles goed hiero?
heb opzich wel ruimte ervoor, maar dan moet ik mijn beetje weer verbouwen, oftewel alles omgooienquote:
Banketbakkersroom?quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, er zat ook nog pudding op en van die gelei of hoe heet dat spul...
Niemand jarig, maar onze zwangere collega was eventjes op bezoek en die had het bij![]()
Ik las eig: "En net gebak gehaald"quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, er zat ook nog pudding op en van die gelei of hoe heet dat spul...
Niemand jarig, maar onze zwangere collega was eventjes op bezoek en die had het bij![]()
Omgooien is leuk!quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb opzich wel ruimte ervoor, maar dan moet ik mijn beetje weer verbouwen, oftewel alles omgooienMaar voor een bank heb ik dat wel over
als je weet hoe je het gaat doen wel jaquote:
Ook om te doen!quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef rival het volgende:
ja omgooien en nieuwe frisse look is top om te doen
oke niet om te doen, resultaat wel leuk
Misschien moet je werken met een roomdivider ofzo... Niet alles langs de muren in ieder geval, dan hou je niet zoveel over.quote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als je weet hoe je het gaat doen wel ja![]()
Wordt nog wel puzzelen om het allemaal een beetje optimaal neer te zetten![]()
Mijn bureau dient als roomdivider hahaquote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien moet je werken met een roomdivider ofzo... Niet alles langs de muren in ieder geval, dan hou je niet zoveel over.
nee, en dan kom je altijd dingen tegen achter kastjes die je niet wilt zien!quote:
Dan moet je het ook niet in je eentje doen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb 1x mijn bed van de ene kant naar de andere kant gesleept, mijn bureau moest daardoor verplaatst worden, alles aan de kant. Nou je wordt niet vrolijk als je dat allemaal in je eentje moet doen hoor
Maar het resultaat mag er zijn![]()
Nou, toch iets wat de kamer 'breekt'.quote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn bureau dient als roomdivider haha
En ja de rest langs de muur, maar dat is opzich best praktisch. Achja zie het strax wel, bank komt pas in november
Ik heb nooit dingen achter kastjes die ik niet wil zien!quote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
nee, en dan kom je altijd dingen tegen achter kastjes die je niet wilt zien!
wat is een roomdivider?
Owja die methode.. ook veel gebruikt hahaquote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, toch iets wat de kamer 'breekt'.
Heb je nog even om plannetjes te maken!
Ik tekende altijd de hele zooi uit, had ik zat ruimte over, maar ik deed niet echt aan 'alles op dezelfde schaal'!
bij mij hele dierentuinen hoorquote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb nooit dingen achter kastjes die ik niet wil zien!
Kan je het vertalen?
Ik ben niet zo goed met op schaal.quote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja die methode.. ook veel gebruikt haha
Maar wel op schaalEn eerder zelfs op papier uittekenen en dan je spullen appart, deze uitknippen en zo in je kamer (op papier getekend) leggen
Het werkt wel
![]()
Dingen die vanzelf na verloop van tijd zijn gaan wandelen?quote:Op maandag 24 september 2007 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij hele dierentuinen hoor
ja nu begrijp ik het wel. gewoon iets wat je kamer verdeelt... ik dacht al helemaal dat et een programmatje was om je kamer beter in te kunnen delen ofzo.... klonk wel leuk.. de roomdivider....
bij mij gaat het ook altijd op fantasie! el vervelend als je ergens dan net 5 centimeter te kort komt omdat het in je fantasie precies uit zou komenquote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met op schaal.Kwam erachter da ik veel beter gewoon naar de dingen kon kijken die in een kamer moesten, en dan direct mentaal die dingen in de kamer plaatsen als ik daar stond. Dan paste het wel.
Nee, de meeste mensen gebruiken een kast, om daarmee een 'extra muur' te creëren...quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Gewoon een kamerscherm toch?
Ik heb altijd in mijn hoofd waar alles moet en qua maten zit ik altijd goed.
Is wel grappig, vriendlief denkt vaak dat dingen niet passen en als ik dan zeg dat het wel past gelooft ie me niet, dus laat ik het hem altijd zien.
Na acht jaar heeft ie nog steeds niet in de gaten dat mijn inzicht wat dat betreft beter is dan het zijne!
Ja. Die rotdeurpost ook!quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij gaat het ook altijd op fantasie! el vervelend als je ergens dan net 5 centimeter te kort komt omdat het in je fantasie precies uit zou komen
hele kastjes die aan de haal gaanquote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dingen die vanzelf na verloop van tijd zijn gaan wandelen?
Oeh! Hip! Gat in de markt!![]()
Zo'n programma is wel een stuk betrouwbaarder dan een getekende versiequote:Op maandag 24 september 2007 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
hele kastjes die aan de haal gaan
denk wel dat er zo een programma is! (geef je de maten op van de kamer en de spullen en dan nhetzelfde principe als het zelf doen met getekende meubels verschuiven door een getekende kamer)
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon...quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen gebruiken een kast, om daarmee een 'extra muur' te creëren...
Ik heb het altijd met spullen die in tasjes enzo moeten. "Nee joh, dat past toch niet!?" "Welles!" En het pas altijd...
als ik zie wat sommige dames mee hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Spullen in tasjes.. het hoognodige: portemonnee, sleutels, soms mijn mobiel.. uhm, kauwgom, that's it. Owja en een pen en me paspoort. Valt dus wel mee
Hoeveel prop jij er wel niet in dan S_S?
quote:Op maandag 24 september 2007 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zie wat sommige dames mee hebben
Hoeveel prop ik... Oh! In de tasjes!quote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Kasten hebben vaak zo'n gespijkerde achterkant.. Idd niet heel mooi. Maar van die open kasten zijn dan wel weer mooi
Spullen in tasjes.. het hoognodige: portemonnee, sleutels, soms mijn mobiel.. uhm, kauwgom, that's it. Owja en een pen en me paspoort. Valt dus wel mee
Hoeveel prop jij er wel niet in dan S_S?
Je hebt ook open kasten, je kan twee ondiepe kasten tegen elkaar zetten, posters e.d. op de achterkant... Als je écht een hele kleine kamer hebt kan het best praktisch zijn. Of als je slaap- en woongedeelte wilt scheiden...quote:Op maandag 24 september 2007 12:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon...
Maar ik vind de achterkant van kasten vaak zo lelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |