Ja, dat is best gemeen... Ik heb vanmorgen fantastische sex gehad, en omdat ik geil ben, weet ik dat ik vanavond ook weer sex krijg... Hoe zit het eigenlijk met je dates? Daar horen we niks meer over!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
@Brownie , maar S_S heeft sex in het weekend en doordeweeks .. gewoon sex.. ik niet
@S_S Nice
Owja hoor net van m'n ex-collega dat sommige beladers naar me vragen.. wordt ik toch nog beetje gemist
Nee, maar jij mij wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt dan misschien wel maar dan heb je mij niet gevonden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Word je wel geneukt dan momenteel?![]()
Was.. niet meer..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je was toch zo gezellig aan het daten?
Als jij de kerels ergens vandaan haaltquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ga eens daten dan!
enschede en eindhoven ligt practisch tegen elkaar aanquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is idd wel een eindje weg..
Dat vind jij ook van enschede-amsterdam.. jij bent gewoon gekquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
enschede en eindhoven ligt practisch tegen elkaar aan
ik ga meestal met de auto op vakantie dus dat soort ritjes is echt niksquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind jij ook van enschede-amsterdam.. jij bent gewoon gek![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben goed gek ja, en daar trots op ook
huh?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet wormen eten!
Beidequote:
hoezo doet printscreen het niet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het slaat nergens op.
Kunnen jullie me helpen?
Printscreen doet het niet en ik moet mijn scrteen printen, hoe doe ik dat?
ik denk dat zij denkt dat als je op printscreen drukt de pc meteen gaat printenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoezo werkt print screen niet.. doe print screen.. copy past in paint.. werkt altijd
Blond.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
die wordt pas helemaal lastig! weet niet eens of ik naar blond of donker moet kijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |