quote:
Foto's !!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef LasTeR het volgende:
LEKKER![]()
![]()
Hij werkt goed!!!Voor 35 euro haha.
Duh, werk is saai, 's avonds zijn er andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Meestal savonds.. meeste fokken alleen tijdens het werk
you got that rightquote:Op woensdag 26 september 2007 09:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Duh, werk is saai, 's avonds zijn er andere dingen te doen.
Misschien moet je beter kijkenquote:
ik denk dat het aan iets anders ligt!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken
Dat boeit mij nietquote:Op woensdag 26 september 2007 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat het aan iets anders ligt!![]()
was jij er? heb jij haar gezien? ff dimmen he jij!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat boeit mij nietGewoon beter uit je doppen kijken, helpt vaak wel
quote:
Was ik al mee bezigquote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
moeje even iemand zoeken die je troost dan![]()
quote:
die mensen bestaan ookquote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Heb al iemand gevonden die heeel lief voor me is
wie nietquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig wel ja
Ik hou van dat soort mensen, heeerlijk
nee hoor ik hou ook wel van lieve mensen! niet TE, want dan loop ik er overheenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
jij misschien? je weet maar nooit
ja dat gebeurtquote:Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat doet toch zeer! Dat mag je niet doen op lieve mensen.. Moet je voorzichtig mee zijn
![]()
ik voel me meestal wel goedquote:Op woensdag 26 september 2007 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Je houdt er vast een goed gevoel aan over
nu lijkt et net of ik altijd gemeen ben en eens goed moet doen, maar dat is het verhaal niet hoorquote:
nee klopt maar wilde ik wel even duidelijk hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat heb je mij nooit horen zeggen hoor![]()
als ze willen weten over wie we net aan het roddelen waren dan moeten ze toch echt even terug lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan is dat bij deze duidelijk gemaakt aan iedereen die de moeite neemt om de SC tussen ons te lezen
en hoe is het weer bij jou?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
En ze moesten eens weten..ik hoop eerlijk gezegt dat ze het niet doen hoor ..
![]()
kutquote:Op woensdag 26 september 2007 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
volgesn mij wel oke.. geen zon, weinig wind.. dat soort onzin.. en daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |