Portemonnee, gsm, sleutels (3 bossen), bonnetjes, pennen, mp3speler, make-up, menthos, soms tampons e.d., rijbewijs, eh... Ik kan wel even doorgaan.quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb wel vaak bonnetjes en andere papierzooi bij, vraag me niet waarom.
Maar geen make-up.
Waarom?quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb wel vaak bonnetjes en andere papierzooi bij, vraag me niet waarom.
Maar geen make-up.
Ik had op mijn kamer gewoon een grote poster tegen de achterkant van de kast geplakt, open kast wilde ik niet en als je twee kasten tegen elkaar zet, moeten ze net zo groot zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt ook open kasten, je kan twee ondiepe kasten tegen elkaar zetten, posters e.d. op de achterkant... Als je écht een hele kleine kamer hebt kan het best praktisch zijn. Of als je slaap- en woongedeelte wilt scheiden...
quote:Op maandag 24 september 2007 12:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Portemonnee, gsm, sleutels (3 bossen), bonnetjes, pennen, mp3speler, make-up, menthos, soms tampons e.d., rijbewijs, eh... Ik kan wel even doorgaan.
En toch heb ik een heel klein tasje!quote:Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat noem jij niet zoveel..
Zie? Er zijn best oplossingen!quote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik had op mijn kamer gewoon een grote poster tegen de achterkant van de kast geplakt, open kast wilde ik niet en als je twee kasten tegen elkaar zet, moeten ze net zo groot zijn.![]()
je staat nu rood....quote:Op maandag 24 september 2007 13:29 schreef LasTeR het volgende:
Ik wacht op de stufi, niet dat ik het nodig hebt maar het staat wat leuker dan rood.
Doe je netjes.. maar kinderen (meervoud) op je 27e.. moet er niet aan denken nogquote:Op maandag 24 september 2007 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen stufi, ik werk, woon samen en heb kinderen.
En ben 27
Het is altijd wel nodig, geld is altijd nodig. Maar die schuld valt mee... Ik zie het zo; Ik sta 400 rood, ik heb nog 600 euro.quote:Op maandag 24 september 2007 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
je staat nu rood....
DAN HEB JE HET TOCH NODIG?
of vind je het de normaalste zaak van de wereld dat je schuld hebt?
quote:Op maandag 24 september 2007 14:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zie het zo; Ik sta 400 rood, ik heb nog 600 euro.
Dat is de juiste instelling!quote:Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je hebt een schuld van 400 euro, die je weg moet werken. zodat je gewoon op 0 staat als je salaris binnen komt
en stop ook maar met rijmen want dat vind je niet zo fijnquote:Op maandag 24 september 2007 14:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben teveel bezig met mijn rijms, zonder gein
het lijkt alsof ik laks ben maar dat is allemaal schijn
ikke deed typo!quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ga in TTK lopen rijmen ofzo.
Rijnwoordenboekje!Is dat Nederdiets?
kan je er gewoon inrossen hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!
Had mijn vriend die maar.
ja als het om piemels gaat weten we allemaal hoe je van zijn ge-ros houdquote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan hem over.
Iets zegt mij dat ik er meer van zal genieten dan jij.quote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik verdien het wel om gestraft te worden
quote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja als het om piemels gaat weten we allemaal hoe je van zijn ge-ros houd
maar het gaat hier om een instelling
dat zal gerust maar toch verdien ik et welquote:Op maandag 24 september 2007 14:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ik er meer van zal genieten dan jij.
*klik*quote:Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat zal gerust maar toch verdien ik et wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |