Dit was wel vrij uitzonderlijk natuurlijk, een pingel pakken en een assist geven. Dan ben je al snel de held, of je nu nog een paar ballen pakt of niet.quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
Ja, hij pakt ook punten. Maar eigenlijk is het niet goed dat een keeper motm is natuurlijk. Liever dat hij gewoon niks te doen heeft.
Vd. Wiel doet 't primaquote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
Wordt wel lastig zonder Vermaelen en Stam.
Ik had het idee dat hij in de lucht alleen veel meer verloor dan Vermaelen...quote:
Wel zullen 't er toch even mee moeten doen, al klinkt dat veel te dramatisch. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij in de lucht alleen veel meer verloor dan Vermaelen...
Ja, klopt ook wel. Maar ik vond Van der Wiel vandaag gewoon niet zn allerbeste wedstrijd ooit spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel zullen 't er toch even mee moeten doen, al klinkt dat veel te dramatisch. Ik heb er wel vertrouwen in.
mag toch hopen van niet, hopelijk een doelpuntenfestijn.quote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef MaxC het volgende:
We hebben ongelovelijk lastige week achter de rug met 3 moeilijk uitwedstrijden. Alles gewonnen
Nu een lekkere makkelijke week. Zal je zien dat we tegen VVV punten verspelen![]()
Hoop het ook ja, dan zit ik weer eens op de tribunes en 90 minuten alleen maar zitten is ook geen pretjequote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
mag toch hopen van niet, hopelijk een doelpuntenfestijn.![]()
stam is toch maar 1 a 2 weken en vermaelen ook maar een paar weken.quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
Wordt wel lastig zonder Vermaelen en Stam.
Oprotten met die koplopert, we zijn godverdomme Ajax, geen rotterdamquote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef Corksterr het volgende:
Ajax koplopert!
edit:quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef donroyco het volgende:
Iemand gifjes of linkjes van de goals... heb geslapen onder het voetbal
Voor een keeper is hij dan ook gewoon nog super jong.quote:Op zondag 23 september 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
STEEK
Vaak kritiek op gehad.. maar wordt steeds beter en beter..
je display zegt al genoegquote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triester
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voorquote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die gasten houden zich ook echt serieus meer met Ajax bezig dan met hun eigen club
.
Nu is het verschil zelfs hetzelfde.quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voor
Moet je nagaan als we wel goed gaan spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Ja dat was ik bij die corner vlagquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?Stond jij bij cornervlag eigenlijk?
![]()
Waarom? We hebben vd Wielquote:Op maandag 24 september 2007 05:37 schreef pfaf het volgende:
Stam die in de warming up al door z'n knie zakt. Dat is mij zelfs nog nooit overkomen... Hopelijk is Ajax al druk op zoek naar een vervanger voor in de winterstop...
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Laten we eerst eens afwachten tot de winterstop en dan een conclusie trekken over de spelers.
Wie weet speelt Urby straks de sterren van de hemel en zorgt Stam ervoor dat Ajax een onneembare vesting is.
Maar Davids komt snel terug!quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef Sethje het volgende:
Mooie dag gister. Maar de blessures beginnen alweer de spuigaten uit te lopen
Op de plek van Rennis.quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Als Leonardo straks terug is, waar zetten we die dan neer?
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.quote:Op maandag 24 september 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
He, de f'noorders nog niet gezien.
Mwoa. Zal nog blijken. Ik denk dat Jaap ook nog steeds flink ondersteboven is van de uitschakeling in de Champions League. Hij had daar zó graag willen spelen in het laatste jaar van zijn loopbaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.
LEUKquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.,
,
!
Ik ook, hoop ik.quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
Wat een heerlijke actie!quote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef BoNi het volgende:
Wat een schitterende beweging van Urby trouwens bij de cornervlag in de tweede helft..!
Kwam bij RTL als voorstukje ook nog even terug..!
Ik zat in een (vrijwel lege) kroeg vlakbij het dsb-stadion. Zag op het scherm de klappertjes al weglopen om ze een paar minuten later de kroeg binnen te zien stappenquote:Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Ik keek in een kroeg ergens in 't dorp van m'n ouders en achter mij stonden wat AZ fans waarvan één het lef had te zeggen "moeten die Ajacieden niet naar huis? Ze gaan toch altijd eerder weg om de file te vermijden?", om vervolgens toe te zien hoe het halve DSB Stadion al in de 80e minuut leegliep.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of er hier nog steeds mensen op zoek zijn naar die foto van Heitinga voor het Ajax-vak in De Kuip? Ik zat even op mijn oude PC en heb 'm daar als wallpaper staan. Bij deze:
Klikbaar!
Ja, nog een keer. Ik moet iets als tvp.
Je sig!quote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef fuckbuddy het volgende:
van harte...............
What about it?quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Lucky you..... Ik heb ze alle 3 nog niet gezien.. ff met PZ bellen of ze ziek zijn.
Jullie treffen Kozakken Boys....quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Moeilijke week, 3 x gewonnen, netjes. Het spel kan en moet wel beter, maar als de punten eerst maar komen. Er is deze week ook bekervoetbal, tegen wie moeten we eigenlijk?
Kozakken Boys.quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Moeilijke week, 3 x gewonnen, netjes. Het spel kan en moet wel beter, maar als de punten eerst maar komen. Er is deze week ook bekervoetbal, tegen wie moeten we eigenlijk?
Oei, altijd lastig.quote:
Natuurlijk een prima resultaat, ben er ook zeker aangenaam verrast doorquote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Och, gewoon. Evert en zijn uitspraken,quote:
Hij was echt weer helemaal de weg kwijt. En in de rust psv'f'noord zag je zijn wedstrijd van 2006 tussen die 2 met debiele penalties etc.quote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef Blight het volgende:
Vink was wel echt dé smet op de wedstrijd inderdaad. Het leek ook op het veld een beetje uit de hand te lopen juist omdat Vink zo met kaarten begon te strooien. Gabri die op de bon ging wegens de grote mond die Heitinga opzette, Urby die geel kreeg omdat hij de lucht tacklede.. Het moet niet gekker worden.
Vorig jaar PSV tot een kwartier voor tijd op 0-0 gehouden, dus kijk uit voor onderschatting..!quote:
Zelfde tactiek als tegen Dinamo Zagreb en dan moet het lukken. Als we de angel maar uit die dekselse aanval halen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV tot een kwartier voor tijd op 0-0 gehouden, dus kijk uit voor onderschatting..!
Ja!quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: WFT, die vent met dat witte hoedje + bril![]()
Klopt, ik vraag me af of Oga het niveau Ajax wel aankan. En Leo en Davids moeten snel terugkomen idd.quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Rommedahl dan zo snel mogelijk vervangen door Leonardo en Emanuelson voor Davids. Dan hebben we alleen Ogararu nog als 'zwakke schakel'. Ik vond hem niet overtuigen gisteren.
Ajax - PSV bekefinale 2006 volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja!
Van welke wedstrijd is die foto eigenlijk?
Ajax - PSV, bekerfinale.quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja!
Van welke wedstrijd is die foto eigenlijk?
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Proficiat. We zullen zorgen dat AZ de volgende klap volgende week krijgt, scheelt jullie weer een concurrent
Ron Vlaar staat er ook op, daar een stukje onder de 'S' op dat KAOS doek.quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeveel uitwedstrijden hebben jullie dit seizoen al in de eredivisie gewonnen?quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!
Die staat genoteerd.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En PSV en Ajax hadden het ook vrij moeilijk in Almelo. Moet nog maar zien of AZ daar gaat winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel uitwedstrijden hebben jullie dit seizoen al in de eredivisie gewonnen?
Als Pelle weer de beste man van het veld is volgens Van Gaal, dan wordt het niets.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En PSV en Ajax hadden het ook vrij moeilijk in Almelo. Moet nog maar zien of AZ daar gaat winnen.
Wat is daar mee?quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
huhquote:Op maandag 24 september 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ogararu heeft het op dit moment zeker niet en das heel jammer met Urby bij hem in de buurt.
Geloof ook best dat ze het zwaar krijgen daar, want het loopt voor geen meter bij AZ op dit moment.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En PSV en Ajax hadden het ook vrij moeilijk in Almelo. Moet nog maar zien of AZ daar gaat winnen.
Ik bedoel dat dat meteen heel erg opvalt op dit momentquote:
Vreemd he, nadat je de Amstel Cup finale hebt gewonnen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, nogal uit z'n kokosnoot zo te zien.
Nope, erg slecht, gewoon de tribune in rammen, dit was een fikse blunder.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Urby gisteren de 1-2 het stadion uit had moeten rossen ipv zo theatraal te vallen?
Gatorade Cup/KNVB-beker.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vreemd he, nadat je de Amstel Cup finale hebt gewonnen.
Dat weet ik wel zeker. Evenals Dr Daggla. Geeft meteen aan hoe vaak zulke mensen in het stadion te vinden zijnquote:Op maandag 24 september 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gatorade Cup/KNVB-beker.![]()
Maar goed, was een loze opmerking, denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
Vorig jaar 1-1 hè. Snel vergeten?quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En toch is er iets wat ik niet begrijp aan dit hele gebeuren. Gewoon even met me meedenken. PSV speelt al elf seizoenen Champions League en spelen de laatste jaren ook al niet onverdienstelijk in dit miljoenenbal. Ze zijn drie maal op rij kampioen van Nederland geworden. Andere clubs zien dit toch ook? Buitenlandse of Nederlandse clubs? Waarom worden er dan maar zo weinig spelers weggekocht bij PSV? Dat verbaasd me in de eerste plaats al. En op de tweede plaats verbaasd mij dat er altijd een TEAM staat. Met name onder Hiddink, wat heeft deze ploeg wat een andere ploeg niet heeft om keer op keer een team van elf spelers het veld in te sturen dat gewoon functioneert. En daarbij ook nog eens altijd een hele leuke bank heeft. Ik dacht eerst dat dit het succes van Hiddink als trainer was, en niet zozeer viel toe te dichten op de ploeg, maar als ik zie dat het Ronald ook lukt denk ik dat er meer achter zit. Wat is dat geheim? Ajax heeft al jaren mooie spelers, grote namen en meestal een coach van naam en welzijn. En tóch brengt Ajax dat niet op wat PSV wél doet. Dat is toch ongelofelijk raar als je gewoon heel nuchter naar de situaties kijkt?quote:Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat PSV er gewoon zou staan roep ik al weken. En idd het is gewoon weer een hele sterke ploeg, zoals elk jaar.
Ze spelen al 11 seizoenen CL en dat scheelt ook, daar leer je zoveel van. Kleine details waardoor je je niet meer laat opnaaien etc, geduld als het nodig is, stormen als het moet. Efficient omgaan met kansen.
En ze hebben met Perez en Koevermans erbij natuurlijk ook weer voor 3 knikkers een paar toppers erbij, van de concurrentie. Dat scheelt ook.
Hoe erg het ook is, en onbegrijpelijk, PSV is helaas de slimste club van Nederland..
Ik vind 't maar niksquote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is het vreemd dat PSV het team wel altijd redelijk op sterkte houdt. Om de een of andere reden weten ze vertrek altijd weer goed op te vangen. Ik snap ook niet dat de gedoodverfde kampioen nooit leeggekocht wordt door Italie, spanje en engeland.
Ik denk dat het idd te maken heeft met het feit dat PSV altijd een goed ingesteld collectief heeft maar vrij weinig echt uitblinkers die opvallen zoals bij Ajax een Sneijder. Ajax rekent te vaak op 1 of 2 toppers en bij PSV is iedereen meestal redelijk aan elkaar gewaagd ofzo.
En das een vrij slimme taktiek.
Sommige dingen ben je aan je stand verplicht bovenstebeste Damzkie.quote:Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
Mij verbaasd het dat iedereen altijd va banque speelt tegen PSV, alsof er toch al niets te halen valt. Zo wint PSV een groot gedeelte van haar wedstrijden tegen mindere clubs. Ze laten de tegenstander zelfs het spel maken, thuis of uit maakt ze niets uit. Bij Ajax heb ik altijd het gevoel dat zij per se het spel MOETEN maken.
Player.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden.
Welk deel van BE-antwoorden snapte je niet?quote:
quote:
Je bent een mod. Je kan push-PM'en.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
@kleinzusje. je moet je PM box even activeren, anders kan ik je niet beantwoorden.
Het is toch zo'n warme, leuke, lieve, vriendelijke clubquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Stelt PSV zich zoveel harder op in haar verkoopbeleid dat het dergelijke spelers gewoon niet snel laat gaan, of zitten de buitenlandse scouts te slapen?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Bescherming tegen geile mannen 010 fan'squote:
Kan, krijg toch een foutmeldingquote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent een mod. Je kan push-PM'en..
nee man ik was echt pissig, die bal moet je gewoon weg rossen. En je moet de aanvaller nooit naar binnen laten komen daar.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Urby gisteren de 1-2 het stadion uit had moeten rossen ipv zo theatraal te vallen?
Ajax-supporters staan dan ook bekend als extreem aantrekkelijk (en intelligent, sociaal etc).quote:Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef Nashje het volgende:
Goede ontwikkeling trouwens dat er hier de laatste tijd wat meer vrouwen komen kijken.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax-supporters staan dan ook bekend als extreem aantrekkelijk (en intelligent, sociaal etc).
Geloof je zelf zeg, arrogante nepsupporter.quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax-supporters staan dan ook bekend als extreem aantrekkelijk (en intelligent, sociaal etc).
quote:Op maandag 24 september 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Geloof je zelf zeg, arrogante nepsupporter.![]()
Daarom worden jullie gewoon overklast door Slavia Praag, door die arrogantie.
Slavia Praag![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nee man ik was echt pissig, die bal moet je gewoon weg rossen. En je moet de aanvaller nooit naar binnen laten komen daar.
Nepsupporter? Je zat gisteren niet eens in het stadion, pannekoek!quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Geloof je zelf zeg, arrogante nepsupporter.![]()
Daarom worden jullie gewoon overklast door Slavia Praag, door die arrogantie.
Slavia Praag![]()
Jullie wonnen met mazzel van AZ, wij versloegen feyenoord tenminste gewoon simpel.quote:Op maandag 24 september 2007 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nepsupporter? Je zat gisteren niet eens in het stadion, pannekoek!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef psvervooraltijd het volgende:
HE domme stinkjoden.
Maar wees eerlijk tis wel een mooi doelpunt!quote:
En maar janken dat wij arrogant zijn, sufkonijn die je bent.quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Jullie wonnen met mazzel van AZ, wij versloegen feyenoord tenminste gewoon simpel.
het gedrocht is al gebanned.quote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
En maar janken dat wij arrogant zijn, sufkonijn die je bent.
Toen ie eenmaal aan de bal was gaf ie hem mooi voor maar hij had er gewoon nooit aan mogen komen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk tis wel een mooi doelpunt!
Wat zegt dat precies over echte supporter of nepsupporter zijn?quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Jullie wonnen met mazzel van AZ, wij versloegen feyenoord tenminste gewoon simpel.
Hakje was echt briljant ja. Maar dat had er nooit mogen komen natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Met mazzel zegt iequote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
De 1-3 was een stuk mooierquote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee, man. Ajax was oppermachtig, beide doelpunten (in blessuretijd) vielen op dat moment totaal uit de lucht.quote:Op maandag 24 september 2007 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Mazzel was het niet, maar een gelijkspel was terechter geweest.
Nee jullie hebben een grote bek, bij AZ zijn ze arrogant zo was hetquote:Op maandag 24 september 2007 12:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
En maar janken dat wij arrogant zijn, sufkonijn die je bent.
jij hier ook al knuffeltijdquote:Op maandag 24 september 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve voetbalvriendjes kameraden![]()
![]()
Bedankt voor het mokumse welkom![]()
Ik gok DAM.quote:Op maandag 24 september 2007 12:36 schreef Dagonet het volgende:
psvervooraltijd, kloon van gebande.
Die heb je ook niet van jezelf:quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef koningdavid het volgende:
Uit het bandmeldtopic:
[..]
Ik gok DAM.
quote:
De 0-1 viel ook uit de lucht tot dat moment had Ajax nog geen kans gehad.quote:Op maandag 24 september 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Ajax was oppermachtig, beide doelpunten (in blessuretijd) vielen op dat moment totaal uit de lucht.
Het ligt ook redelijk voor de hand als je het banmeldtopic bekijkt: [Forum] Banmeldtopicquote:Op maandag 24 september 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die heb je ook niet van jezelf:
[..]
![]()
Op zijn AC-Milan'squote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De 0-1 viel ook uit de lucht tot dat moment had Ajax nog geen kans gehad.
AZ heeft volgens mij betere en meer kansen gehad. Ajax ging er beter mee om.
Die was inderdaad meesterlijk, jammer dat de actie daarna misluktequote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0
Hij zal wel al honderd keer voorbij zijn gekomen, maar dit was echt meesterlijk...
18 maart 2007.quote:Op maandag 24 september 2007 12:34 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Als ie meteen een voorzet had gegeven was ie wel effectief geweest, maar hij probeerde nog een actie die misluktequote:Op maandag 24 september 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuke actie, maar effecitiveit 0.
GAMMAquote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zeg ik.
Die muziek is geil zeg.... gebruiken ze ook bij Vis TV!quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MnIqixFFcB0
Hij zal wel al honderd keer voorbij zijn gekomen, maar dit was echt meesterlijk...
Hij heeft gewoon een Madurootje (vormdip), hij heeft vorig seizoen een zeer behoorlijk seizoen gedraaid.quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie?
Urby hier laten zodat hij nog beter kan worden of zo snel mogelijk weg doen nu je er nog wat voor kan krijgen, aangezien hij toch niet beter wordt?
Urby komt er wel, ik ben wel fan van zijn stijl. Hij moet alleen iets meer initiatief tonen en minder nonchalant zijn, dan komt het allemaal best wel goed met hem!quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie?
Urby hier laten zodat hij nog beter kan worden of zo snel mogelijk weg doen nu je er nog wat voor kan krijgen, aangezien hij toch niet beter wordt?
Ik welquote:Op maandag 24 september 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
denk niet dat kleinzusje de betreffende persoon (her)kent.
die foto van amstelcup 2006 met johnny voor het vak en veel bekende koppenquote:
Zit je ook naast het uitvak?quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
nee tussen de bobo'squote:
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?quote:
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?![]()
Ik ben pittend op de overloop aangetroffen 's morgens dus ik denk niet dat ik enigzins in staat was om die kant op te komenquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?![]()
Zaterdags gewoon doortrekken en helemaal Waus in het uitvak zitten manquote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.
Werd men wakker van je, toen je lag te pitten?quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben pittend op de overloop aangetroffen 's morgens dus ik denk niet dat ik enigzins in staat was om die kant op te komen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zaterdags gewoon doortrekken en helemaal Waus in het uitvak zitten man
Bevangen door God?quote:
Ik ga morgen kaartjes halen, voor welke vakken moet ik dan halen als ik naast het uitvak wil zitten? Of welke tribune?quote:
Heitinga is wel zo slim om te wachten tot een échte topclub zich meldt, denk ik.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Fiorentina wil Heitinga in de winterstop..
Boeie Fiorentina wil zoveel, hij gaat daar echt niet naartoe. Bovendien is dat gerucht echt al eeuwen oud.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Klopt, maar ze willen in de winter eindelijk een bod uitbrengen. Het is nooit een geheim geweest dat Fiorentina Heitinga wil..quote:Op maandag 24 september 2007 16:14 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Boeie Fiorentina wil zoveel, hij gaat daar echt niet naartoe. Bovendien is dat gerucht echt al eeuwen oud.
Ja en Ajax wil Wilhelmsson.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Dat ligt eraan hoe we ervoor staan, mochten we toch al ver achter lopen op de koplopers kan je beter maar meteen beginnen met een nieuwe team, anders kan je dat in de zomer weer doen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax nu nog 1 iemand laat gaan in de Winterstop is het einde bestuurskamer+inhoud gok ik.
Als ze niemand halen voor het middenveld ookquote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax nu nog 1 iemand laat gaan in de Winterstop is het einde bestuurskamer+inhoud gok ik.
Heitinga tekent lief nog even bij en verkast nooit.quote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef Pritt het volgende:
Heitinga gaat aan het einde van het seizoen naar Sevilla.
Dit mag gebookmarkt worden.
Dat bedoel ik met zijn korte lontje. Ik vind 't heerlijk, maar soms mag hij 't wel wat temperen. Het is natuurlijk ook goed om een "no nonsense image" op te bouwen. Spelers moeten bang zijn voor Johnny. Ook mooiquote:Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk trouwens hoe Heitinga gister El Hamdaoui wegbeukte na die rebound op Stekelenburg.
Natuurlijk. Ik vind hem meer een captain dan Jaap Stam, met alle respect. En mocht Davids om wat voor reden die band niet willen dragen dan is Johnny de man.quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Davids ook natuurlijk
Beetje theatraal maar goed, ik denk juist dat als Sjonnie zijn emoties wat beter onder controle krijgt hij een speler zal zijn met veel meer aanzien.quote:Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk trouwens hoe Heitinga gister El Hamdaoui wegbeukte na die rebound op Stekelenburg.
Bok de Corver idd, zijn nog wel kaarten over volgens mij daarzoquote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga morgen kaartjes halen, voor welke vakken moet ik dan halen als ik naast het uitvak wil zitten? Of welke tribune?
Hij is dit seizoen bij ons met afstand de beste man. Ik snap dat jullie op een heel ander niveau acteren, maar als rechtsback kan hij zeker concurreren met 'Oggie'quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boakye een kans gehad? Hij heeft 6 wedstrijdjes mee mogen ballen
Tegen feyenoord speelde hij wel kalou uit de wedstrijd. Prima back voor Ajax. Zeker gezien het feit dat hij nog erg jong is. Hij kan alleen maar beter worden.
Vorige week speelde hij ook een prima wedstrijd tegen ons. Vond hem met afstand de beste man op het veld.
Ik weet het, dank jequote:
]quote:Op maandag 24 september 2007 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Beetje theatraal maar goed, ik denk juist dat als Sjonnie zijn emoties wat beter onder controle krijgt hij een speler zal zijn met veel meer aanzien.
Hij heeft dat gedrag namelijk niet nodig, hij pakt mijn inziens ook nog te veel kaarten.
Als er een opstootje is dan gaat hij er als een dolle stier opaf..
Qua speelwijze is het een hele goeie, no doubt about it!
En dan krijg je er 25?quote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef ericajax het volgende:
Ja, ik heb voor 250 euro aan kaarten moeten regelen voor dat vak ongeveer![]()
Wat lul jij nou weer, je hebt er 4 geregeld manquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef ericajax het volgende:
Ja, ik heb voor 250 euro aan kaarten moeten regelen voor dat vak ongeveer![]()
sparta-uit bok de korver dus![]()
voor ons ja, maar heb er nog meer moeten regelen voor mn paquote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, je hebt er 4 geregeld man![]()
Ik snap er niks meer vanquote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zolang PyTh en ik het maar snappen.
Dan heb ik je ook gezienquote:Op maandag 24 september 2007 07:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dat was ik bij die corner vlag
Voor 20 per stuk?quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef ericajax het volgende:
[..]
voor ons ja, maar heb er nog meer moeten regelen voor mn pa![]()
quote:
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ooit een keer betrapt als 020 fan in de kuip, omdat ik niet ging springen![]()
Blij dat ik nog leef![]()
Standbeeld?quote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.
Ik herken iemand op die fotoquote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Stoerquote:Op maandag 24 september 2007 17:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik herken iemand op die foto [afbeelding].
En neen, het is niet Sjonnie.
Das klote zeg, ik vind hem een erg solide speler de laatste tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
Thomas Vermaelen liep in Alkmaar, zoals nu blijkt, een gescheurde enkelband op. Hin is daardoor ongeveer twee maanden uit de roulatie.
Nou, kom op. Gooi ff je dooddoener in de groep dat dit allemaal de schuld is van de medische staf van Ajax, dan hebben we dat ook achter de rug.quote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Las het net ja, Stam 1 a 2 weken...
De ziekenboeg, de best bezette bank bij Ajax.
Klote idd.quote:
ok, bij deze!quote:Op maandag 24 september 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, kom op. Gooi ff je dooddoener in de groep dat dit allemaal de schuld is van de medische staf van Ajax, dan hebben we dat ook achter de rug.
Deze blessures zijn gewoon pure pech, kan niemand iets aan doen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Waar ligt het dan aan, oh wijze guru?
Dat been lag er ook een beetje raar bij in mijn ogen...quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klote idd.
Dacht eerst dat hij z'n been had gebroken.
Spierblessures wel ja.quote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Pech ja, wel heel erg toevallig pech al jaren lang de meeste blessures van de ere divisie...
Er zit iets mis, of het nou de MS is, de te scherpe training, hell het eetpatroon, ik weet het niet. Maar dit is GEEN pech meer te noemen, daar is het te chronisch voor.
Wat dacht je van het type spelers dat Ajax graag wilt?quote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Pech ja, wel heel erg toevallig pech al jaren lang de meeste blessures van de ere divisie...
Er zit iets mis, of het nou de MS is, de te scherpe training, hell het eetpatroon, ik weet het niet. Maar dit is GEEN pech meer te noemen, daar is het te chronisch voor.
Heb je gezien hoeveel er bij ons nog geblesseerd zijn/waren.quote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Ogi moet de langdurige uitschakeling van Sagnol in de winterstop opvangen bij Bayern..quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
hij staat al vanaf de voorbereiding geweldig te keepen. Lijkt ineens veel volwassener.quote:Op maandag 24 september 2007 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Ben nooit kapot geweest van Stekelenburg, maar gister stond die me toch een partij te keepen![]()
strik eromquote:Op maandag 24 september 2007 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ogi moet de langdurige uitschakeling van Sagnol in de winterstop opvangen bij Bayern..![]()
Wie is Ogi? Kom op man ik noem jou toch ook niet Cybiquote:Op maandag 24 september 2007 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ogi moet de langdurige uitschakeling van Sagnol in de winterstop opvangen bij Bayern..![]()
idd, is goed bezig tot nu toequote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef toma het volgende:
[..]
hij staat al vanaf de voorbereiding geweldig te keepen. Lijkt ineens veel volwassener.
idd, hopen dat hij dit niveau doorzet! zou wat zijnquote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef toma het volgende:
[..]
hij staat al vanaf de voorbereiding geweldig te keepen. Lijkt ineens veel volwassener.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wie is Ogi? Kom op man ik noem jou toch ook niet Cybi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |