Dit was wel vrij uitzonderlijk natuurlijk, een pingel pakken en een assist geven. Dan ben je al snel de held, of je nu nog een paar ballen pakt of niet.quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
Ja, hij pakt ook punten. Maar eigenlijk is het niet goed dat een keeper motm is natuurlijk. Liever dat hij gewoon niks te doen heeft.
Vd. Wiel doet 't primaquote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
Wordt wel lastig zonder Vermaelen en Stam.
Ik had het idee dat hij in de lucht alleen veel meer verloor dan Vermaelen...quote:
Wel zullen 't er toch even mee moeten doen, al klinkt dat veel te dramatisch. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij in de lucht alleen veel meer verloor dan Vermaelen...
Ja, klopt ook wel. Maar ik vond Van der Wiel vandaag gewoon niet zn allerbeste wedstrijd ooit spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel zullen 't er toch even mee moeten doen, al klinkt dat veel te dramatisch. Ik heb er wel vertrouwen in.
mag toch hopen van niet, hopelijk een doelpuntenfestijn.quote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef MaxC het volgende:
We hebben ongelovelijk lastige week achter de rug met 3 moeilijk uitwedstrijden. Alles gewonnen
Nu een lekkere makkelijke week. Zal je zien dat we tegen VVV punten verspelen![]()
Hoop het ook ja, dan zit ik weer eens op de tribunes en 90 minuten alleen maar zitten is ook geen pretjequote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
mag toch hopen van niet, hopelijk een doelpuntenfestijn.![]()
stam is toch maar 1 a 2 weken en vermaelen ook maar een paar weken.quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef devv05 het volgende:
Wordt wel lastig zonder Vermaelen en Stam.
Oprotten met die koplopert, we zijn godverdomme Ajax, geen rotterdamquote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef Corksterr het volgende:
Ajax koplopert!
edit:quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef donroyco het volgende:
Iemand gifjes of linkjes van de goals... heb geslapen onder het voetbal
Voor een keeper is hij dan ook gewoon nog super jong.quote:Op zondag 23 september 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
STEEK
Vaak kritiek op gehad.. maar wordt steeds beter en beter..
je display zegt al genoegquote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triester
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voorquote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die gasten houden zich ook echt serieus meer met Ajax bezig dan met hun eigen club
.
Nu is het verschil zelfs hetzelfde.quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voor
Moet je nagaan als we wel goed gaan spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Ja dat was ik bij die corner vlagquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?Stond jij bij cornervlag eigenlijk?
![]()
Waarom? We hebben vd Wielquote:Op maandag 24 september 2007 05:37 schreef pfaf het volgende:
Stam die in de warming up al door z'n knie zakt. Dat is mij zelfs nog nooit overkomen... Hopelijk is Ajax al druk op zoek naar een vervanger voor in de winterstop...
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Laten we eerst eens afwachten tot de winterstop en dan een conclusie trekken over de spelers.
Wie weet speelt Urby straks de sterren van de hemel en zorgt Stam ervoor dat Ajax een onneembare vesting is.
Maar Davids komt snel terug!quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef Sethje het volgende:
Mooie dag gister. Maar de blessures beginnen alweer de spuigaten uit te lopen
Op de plek van Rennis.quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Als Leonardo straks terug is, waar zetten we die dan neer?
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.quote:Op maandag 24 september 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
He, de f'noorders nog niet gezien.
Mwoa. Zal nog blijken. Ik denk dat Jaap ook nog steeds flink ondersteboven is van de uitschakeling in de Champions League. Hij had daar zó graag willen spelen in het laatste jaar van zijn loopbaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.
LEUKquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.,
,
!
Ik ook, hoop ik.quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
Wat een heerlijke actie!quote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef BoNi het volgende:
Wat een schitterende beweging van Urby trouwens bij de cornervlag in de tweede helft..!
Kwam bij RTL als voorstukje ook nog even terug..!
Ik zat in een (vrijwel lege) kroeg vlakbij het dsb-stadion. Zag op het scherm de klappertjes al weglopen om ze een paar minuten later de kroeg binnen te zien stappenquote:Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Ik keek in een kroeg ergens in 't dorp van m'n ouders en achter mij stonden wat AZ fans waarvan één het lef had te zeggen "moeten die Ajacieden niet naar huis? Ze gaan toch altijd eerder weg om de file te vermijden?", om vervolgens toe te zien hoe het halve DSB Stadion al in de 80e minuut leegliep.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of er hier nog steeds mensen op zoek zijn naar die foto van Heitinga voor het Ajax-vak in De Kuip? Ik zat even op mijn oude PC en heb 'm daar als wallpaper staan. Bij deze:
Klikbaar!
Ja, nog een keer. Ik moet iets als tvp.
Je sig!quote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef fuckbuddy het volgende:
van harte...............
What about it?quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Lucky you..... Ik heb ze alle 3 nog niet gezien.. ff met PZ bellen of ze ziek zijn.
Jullie treffen Kozakken Boys....quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Moeilijke week, 3 x gewonnen, netjes. Het spel kan en moet wel beter, maar als de punten eerst maar komen. Er is deze week ook bekervoetbal, tegen wie moeten we eigenlijk?
Kozakken Boys.quote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Moeilijke week, 3 x gewonnen, netjes. Het spel kan en moet wel beter, maar als de punten eerst maar komen. Er is deze week ook bekervoetbal, tegen wie moeten we eigenlijk?
Oei, altijd lastig.quote:
Natuurlijk een prima resultaat, ben er ook zeker aangenaam verrast doorquote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Och, gewoon. Evert en zijn uitspraken,quote:
Hij was echt weer helemaal de weg kwijt. En in de rust psv'f'noord zag je zijn wedstrijd van 2006 tussen die 2 met debiele penalties etc.quote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef Blight het volgende:
Vink was wel echt dé smet op de wedstrijd inderdaad. Het leek ook op het veld een beetje uit de hand te lopen juist omdat Vink zo met kaarten begon te strooien. Gabri die op de bon ging wegens de grote mond die Heitinga opzette, Urby die geel kreeg omdat hij de lucht tacklede.. Het moet niet gekker worden.
Vorig jaar PSV tot een kwartier voor tijd op 0-0 gehouden, dus kijk uit voor onderschatting..!quote:
Zelfde tactiek als tegen Dinamo Zagreb en dan moet het lukken. Als we de angel maar uit die dekselse aanval halen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV tot een kwartier voor tijd op 0-0 gehouden, dus kijk uit voor onderschatting..!
Ja!quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: WFT, die vent met dat witte hoedje + bril![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |