Nu is het verschil zelfs hetzelfde.quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met 1 doelpunt verschil op de 1e plaats terecht komen. Komt bekend voor
Moet je nagaan als we wel goed gaan spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Lucky ajax, matig spel en toch winnen, dat kan niet goed blijven gaan
Ja dat was ik bij die corner vlagquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Pik, hoe kom je daar nou weer aan?Stond jij bij cornervlag eigenlijk?
![]()
Waarom? We hebben vd Wielquote:Op maandag 24 september 2007 05:37 schreef pfaf het volgende:
Stam die in de warming up al door z'n knie zakt. Dat is mij zelfs nog nooit overkomen... Hopelijk is Ajax al druk op zoek naar een vervanger voor in de winterstop...
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Laten we eerst eens afwachten tot de winterstop en dan een conclusie trekken over de spelers.
Wie weet speelt Urby straks de sterren van de hemel en zorgt Stam ervoor dat Ajax een onneembare vesting is.
Maar Davids komt snel terug!quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef Sethje het volgende:
Mooie dag gister. Maar de blessures beginnen alweer de spuigaten uit te lopen
Op de plek van Rennis.quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Als Leonardo straks terug is, waar zetten we die dan neer?
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.quote:Op maandag 24 september 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
He, de f'noorders nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |