quote:

Stoerquote:Op maandag 24 september 2007 17:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik herken iemand op die foto [afbeelding].
En neen, het is niet Sjonnie.

Das klote zeg, ik vind hem een erg solide speler de laatste tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
Thomas Vermaelen liep in Alkmaar, zoals nu blijkt, een gescheurde enkelband op. Hin is daardoor ongeveer twee maanden uit de roulatie.

Nou, kom op. Gooi ff je dooddoener in de groep dat dit allemaal de schuld is van de medische staf van Ajax, dan hebben we dat ook achter de rug.quote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Las het net ja, Stam 1 a 2 weken...
De ziekenboeg, de best bezette bank bij Ajax.

Klote idd.quote:

ok, bij deze!quote:Op maandag 24 september 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, kom op. Gooi ff je dooddoener in de groep dat dit allemaal de schuld is van de medische staf van Ajax, dan hebben we dat ook achter de rug.

Deze blessures zijn gewoon pure pech, kan niemand iets aan doen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Waar ligt het dan aan, oh wijze guru?

Dat been lag er ook een beetje raar bij in mijn ogen...quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klote idd.
Dacht eerst dat hij z'n been had gebroken.

Spierblessures wel ja.quote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Pech ja, wel heel erg toevallig pech al jaren lang de meeste blessures van de ere divisie...
Er zit iets mis, of het nou de MS is, de te scherpe training, hell het eetpatroon, ik weet het niet. Maar dit is GEEN pech meer te noemen, daar is het te chronisch voor.

Wat dacht je van het type spelers dat Ajax graag wilt?quote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Pech ja, wel heel erg toevallig pech al jaren lang de meeste blessures van de ere divisie...
Er zit iets mis, of het nou de MS is, de te scherpe training, hell het eetpatroon, ik weet het niet. Maar dit is GEEN pech meer te noemen, daar is het te chronisch voor.

Heb je gezien hoeveel er bij ons nog geblesseerd zijn/waren.quote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:

Ogi moet de langdurige uitschakeling van Sagnol in de winterstop opvangen bij Bayern..quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Fiorentina wil Heitinga in de winterstop..

hij staat al vanaf de voorbereiding geweldig te keepen. Lijkt ineens veel volwassener.quote:Op maandag 24 september 2007 17:59 schreef DarkShine het volgende:
Ben nooit kapot geweest van Stekelenburg, maar gister stond die me toch een partij te keepen![]()

strik eromquote:Op maandag 24 september 2007 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ogi moet de langdurige uitschakeling van Sagnol in de winterstop opvangen bij Bayern..![]()

Wie is Ogi? Kom op man ik noem jou toch ook niet Cybiquote:Op maandag 24 september 2007 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ogi moet de langdurige uitschakeling van Sagnol in de winterstop opvangen bij Bayern..![]()

idd, is goed bezig tot nu toequote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef toma het volgende:
[..]
hij staat al vanaf de voorbereiding geweldig te keepen. Lijkt ineens veel volwassener.

idd, hopen dat hij dit niveau doorzet! zou wat zijnquote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef toma het volgende:
[..]
hij staat al vanaf de voorbereiding geweldig te keepen. Lijkt ineens veel volwassener.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |