En zo is het!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt i.i.g. de 1e CL match gewonnen met je club
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar je ziet hem ook wel spelen met Italië onder 21 en daar was hij zeker ook niet goed. Pelle gaat dit seizoen geen 10 goals scoren voor AZ mocht hij dit wel doen mag hij een jaar lang in mijn avatar geshopt zitten.
Als Heracles nog wint.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Als we deze nog winnen eet ik trouwens met liefde mijn ouwe schoen op.
Och, is leuk voor de vrouwtjes zo'n mislukte Dani in je ava.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 17:03 schreef Nashje het volgende:
Zuur, maar nu kan ie echt niet om Van der Wiel heen. Als ie nog Colin boven hem verkiest eet ik m'n schoen op en kots ik 'm uit op Henk's hoofd.
Als AZ punten laat liggen bij Heracles.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!
quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Als AZ punten laat liggen bij Heracles.
Ik ging uit van verlies, maar goed winst AZ en anders een week een avatar van Heracles.quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Proficiat. We zullen zorgen dat AZ de volgende klap volgende week krijgt, scheelt jullie weer een concurrent
of dom ?quote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef Blight het volgende:
Sportief.
Ow jazeker, dat noem ik zelfs een schande!! van zo'n club mag je niet verliezen. Iedereen behalve Excelsior zou deze mening aan moeten nemen....quote:Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef Damzkieee het volgende:
Is een gelijkspel geen klap voor jullie dan?
Zo'n club?quote:Op maandag 24 september 2007 11:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ow jazeker, dat noem ik zelfs een schande!! van zo'n club mag je niet verliezen. Iedereen behalve Excelsior zou deze mening aan moeten nemen....
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Als we vanavond niet winnen zet ik een jaar lang het logo van Kozakken boys in me avatar
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan ga ik het hele seizoen een foto van hem als usericon gebruiken
Bwahahahaahquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef BonJovi het volgende:
Ik wist dat het moeilijk zou worden en wist dat we het in de verlengingen moesten winnen
maar we hebben toch gewonnenwat zijn de official regels hiervan?
komt door jou hequote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh sorry voor het aanslingeren van de discussie Bonjovi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |