Hij is vorig seizoen in de 1e wedstrijd geblesseerd geraakt en vervolgens tot deze voorbereiding geblesseerd geweest. Hij balde goed in de voorbereiding, hij heeft alleen weer een terugslag gekregen halverwege augustus. Als hij fit is dan hebben we een hele goede aan hem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef DarkShine het volgende:
Heb Michalke vaker bij Aachen zijn ballen en nooit gesnapt waarom die geen basisspeler is bij jullie...
K, volg Heracles niet echtquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Michalke is enkel nog geblesseerd geweest DS.
Hij traint al wel een tijdje weer mee met de selectie en heeft ook veel minuten gemaakt in het 2e de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij AZ vond ik t maar een prutserquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:46 schreef RayMania het volgende:
Boukhari is echt een aanwinst voor dit Sparta zeg.
Is jouw onderschrift wel uptodate?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Everton zit op de bankquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef RayMania het volgende:
Die mocht er best in, Everton.
Blij mee? Die gast heeft toch totaal geen rendement?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef DarkShine het volgende:
De rentree van Cissé!
Hij word steeds beter en houd normaal wel een mannetje of 2 bezig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Blij mee? Die gast heeft toch totaal geen rendement?
Er zijn er al een heleboel geskipt (is al in die bepaalde minuut gescoord), zijn van de periode voor ik begon met tellen. Alles past er niet in.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Is jouw onderschrift wel uptodate?Lijkt me sterk dat al die tientallen doelpunten die zijn gevallen in slechts 10 speelminuten zijn gevallen
Aha, nu zie ik hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn er al een heleboel geskipt (is al in die bepaalde minuut gescoord), zijn van de periode voor ik begon met tellen. Alles past er niet in.
Inderdaad, laat Brood aub ingrijpen. Ik zeg:quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:54 schreef Damzkieee het volgende:
Klotezooi
Inderdaad, belachelijk om Everton nu alweer te slachtofferen en anderen (Maas) te laten staan. Terwijl Everton volgens mij ook niet goed speelt omdat hij weer een tijd als enige spits heeft moeten spelen, zoals ik al eerder in Heracles topic zei.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef Damzkieee het volgende:
Everton en Lakic moeten sowieso starten mijns inziens. Zo scoor je nooit in uitwedstrijden
Niks moet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet maar elke keer meereizen met Heracles.
Ach naar de Graafschap, FC Twente, NEC, en Vitesse is het tenminste niet zo verquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Kameraden van me gaan bijna iedere wedstrijd. Een gelukje is dat ik o.a. niet zoveel geld heb, bespaart me best veel frustratie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
waarom eig?quote:
Speelde slecht laatste weken, maar kreeg als enige spits ook bijna alleen maar hoge ballen. Geen wonder dat hij niet lekker in zijn vel zit.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef Damzkieee het volgende:
Alair had erin gemoeten voor Bosnar nu, niet Smit
Maarja, moet je hem wel eerst kopen
Tsja, maar met 1 spits beginnen vind Brood altijd wel veilig in uitwedstrijden.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kom op Heracles!
Hebben zelfs de betere kansen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef cultheld het volgende:
De Graafschap houdt nog steeds stand in Arnhem: Dat had ik niet verwacht.
Inderdaad, wanneer maakt iemand hem dat duidelijk? En dan begon Jan Smit vorig seizoen te huilen toen de supporters gewoon een heel terecht doekje gemaakt had met de tekst: 'Heren, ook uit presteren'.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tsja, maar met 1 spits beginnen vind Brood altijd wel veilig in uitwedstrijden.
![]()
Jij denkt dat De Graafschap best kan winnen daar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hebben zelfs de betere kansen.
Maradonnie miste net een enorme kans.
Jammer, ik vind het wel een aardige spits..quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Speelde slecht laatste weken, maar kreeg als enige spits ook bijna alleen maar hoge ballen. Geen wonder dat hij niet lekker in zijn vel zit.
Jan Smit stond vorige week in ons vak toen er gerommel was. Normaal zie je hem nooit op PQR...quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer maakt iemand hem dat duidelijk? En dan begon Jan Smit vorig seizoen te huilen toen de supporters gewoon een heel terecht doekje gemaakt had met de tekst: 'Heren, ook uit presteren'.![]()
Gezien het wedstrijdbeeld, Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij denkt dat De Graafschap best kan winnen daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |