ja, haverman?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Hehe, gewoon was benieuwd, krullen inz e haar?![]()
Dan ga ik het hele seizoen een foto van hem als usericon gebruikenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alves schakelt vanavond psv uit en verslaat zondag feyenoord.
Kiezen tussen twee kwaden. Ik hoop maar op een mooie wedstrijd met veel blessures voor feyenoord.quote:
opassen he de ajacieden uit hoorn moeten oppassen voor de mensen misschien wijken ze wel uit naar nibbik!quote:
Mediawet. Verplicht zoveel muziek ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja, haverman?
waarom heeft radio 1 met zoveel wedstrijden nog steeds muziek tussendoor?
En eerder zegt ie tegen mij :quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
Wat een loser ben je ook Feyenoord niet aan moedigen maar de tegenstander van Ajax
Haha prachtig, issie een vriend van je dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja, haverman?
waarom heeft radio 1 met zoveel wedstrijden nog steeds muziek tussendoor?
Neuh, ik heb ooit bij em in t voetbalteam gezeten en bij hem op school gezeten voorderest niet echt wat mee ofzo, waar ken jij hem van dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha prachtig, issie een vriend van je dan?![]()
Mwoah competitie wint PSV toch al, ik denk dat Feyenoord voluit voor de beker moet gaan, dan kun je dit jaar tenminste eindelijk weer eens iets winnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef HeatWave het volgende:
Laat feyenoord maar lekker winnen. Ze hebben al de "mazzel" geen europees voetbal te spelen, als ze er nu uit liggen kunnen ze zich helemaal op de competitie richten...
Hehe ok, is achterneef van me beste mattiequote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ooit bij em in t voetbalteam gezeten en bij hem op school gezeten voorderest niet echt wat mee ofzo, waar ken jij hem van dan?
maar daarvoor zei ik JAAAAA Heitingaquote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En eerder zegt ie tegen mij :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |